Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 20:22)
Ster om pik is altijd strak, zo heb ik mij laten vertellen.
En denk je serieus dat Eduard uit 1990 komt?
erm.. dewd... ik kom zegmaar...... egt uit 1990 zegmaar....
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 20:08)
Bij Han zou ik dat inderdaad wel hebben. Bij Eduard zou ik heel veel compassie voelen; heel veel liefde en warmte. Bij jou zou ik me wel op mijn gemak voelen; lekker ontspannen en een beetje stout.
iets voor jou tenishanhan?