d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 'dutch-d2jsp-meeting' > poging 2, dus ontopic houden graag...
Prev1212223
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
May 15 2007 01:58pm
Quote (xycho2d @ Tue, May 15 2007, 04:33pm)
Quote (CpTJenJen @ Tue, 15 May 2007, 18:19)
Quote (Ov2rkill @ Tue, May 15 2007, 03:40pm)
Komkom, laten we even rustig blijven, deze betogen tegen elkaar zijn totaal niet nodig,
we (ik) waren inderdaad een beetje aan het afdwalen.

Duuuuus,
laat me dit vragen aangezien Nederland me op dit moment nog net iets te ver ligt.

Welke Vlaming en/of Nederlander zou dan al een mini-jsp-meeting willen houden in Eén der Vlaamse hoofdsteden?
Deze zijn Brugge, Gent, Antwerpen, Hasselt en Brussel (of leuven is ook nog een optie)

regel een auto ( anders moet ik met de bus ) antwerpen zou kunnen.. maar dan moet ik wel geld hebbe
sjit

Voor een leuke dag heb je toch wel wat geld over biggrin.gif

Das nen echte zunige hollander uit zundert xD!
Member
Gold: 11.33
May 16 2007 12:15am
Wowowowowow e-rage more? Gast, dit is nou precies de reden waarom ik graag nog even een extra reply geef. Heerlijk gewoon hoe mensen ergens een probleem van kunnen maken biggrin.gif. Paar reply's hiervoor had ov3rkill (correct me if im wrong) het erover dat het bij hem in de buurt ergens zou zijn, vlamingen dus (again, correct me if im wrong) nou was het idd voor de grap van,, bla bla het is morgen bla bla, kom je? Maar care! Verder, ik ben geen nerd en ik denk al helemaal niet dat ik de baas ben en dan nog eens, ik ben geen idioot..

What did you just say? Het is ov2rkill, niet ov3rkill.

Ik weet nou waarom doggy-style het hier probeert een beetje op orde te houden, jij hoeft je nergens mee te bemoeien mac. Ga maar lekker wow spelen, dan komt alles weer goed.

Bemoeien? Ik reply gewoon op je stupiditeit. Strafbaar?

<>Macro<>
/target MilkAndCookies
/rude
/hug

/spit

This post was edited by MilkAndCookies on May 16 2007 12:15am
Member
May 16 2007 12:42am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, May 16 2007, 06:15am)
Wowowowowow e-rage more? Gast, dit is nou precies de reden waarom ik graag nog even een extra reply geef. Heerlijk gewoon hoe mensen ergens een probleem van kunnen maken biggrin.gif. Paar reply's hiervoor had ov3rkill (correct me if im wrong) het erover dat het bij hem in de buurt ergens zou zijn, vlamingen dus (again, correct me if im wrong) nou was het idd voor de grap van,, bla bla het is morgen bla bla, kom je? Maar care! Verder, ik ben geen nerd en ik denk al helemaal niet dat ik de baas ben en dan nog eens, ik ben geen idioot..

Je weet wie ik bedoel en dat is voor mij voldoende.

De rest zal ik maar negeren aangezien dit anders kan leiden tot een topic close.

This post was edited by DemOnatOr on May 16 2007 12:42am
Member
Gold: 11.33
May 16 2007 12:44am
Quote (DemOnatOr @ Wed, 16 May 2007, 06:42)

De rest zal ik maar negeren aangezien dit anders kan leiden tot een topic close.

En we zijn weer terug bij af: Off topic. Jezus, dat je dit wel bschouwd als offtopic en het voorafgaande niet.
Member
May 16 2007 12:48am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, May 16 2007, 06:44am)
Quote (DemOnatOr @ Wed, 16 May 2007, 06:42)

En we zijn weer terug bij af: Off topic. Jezus, dat je dit wel bschouwd als offtopic en het voorafgaande niet.

/slap

Heeft iemand zich al als vrijwilliger opgegeven om de meeting te organiseren?
Member
Gold: 774.55
May 16 2007 01:02am
Aangezien het aan elkaar is gericht, kun je elkaar PM'en.

Save the topic!

This post was edited by xycho2d on May 16 2007 01:04am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1212223
Add Reply New Topic New Poll