Ik wil dit even met jullie delen:
Quote (Twan tegen Winne)
Winne!
Om even een korte feedback te geven op je album: Goed werk man, had brag&boast verwacht, maar dit staat je sowieso beter. Hopelijk heb je de drive te pakken en blijf je doorwerken!
Maargoed, dit is niet waarvoor ik je een berichtje stuur. Heb een vraagje over 'crime passionel' Of het is een foutje van jou, of ik snap het niet echt en je bent mij een uitleg verschuldigd
- Dick Klees zegt dat Evelien haar moeder de twee lijken de volgende dag in een woning aantrof.
- Later zeg je dat Jimmy zichzelf neerschoot nadat hij de sirenes hoorde van de politie. Dat betekent dat de politie de lijken al eerder had aangetroffen dan Evelien haar moeder toch?
Ik wil niet mierenneukerig overkomen hoor, vroeg het me gewoon af Denk dat jij dat wel kan waarderen.
Hoor 't hopelijk nog van je!
Twan
Quote (Winne tegen Twan)
Ik kan dat idd heel erg waarderen. Je bent heel scherp en ik vind het stiekem heel dope dat je aandachtig geluisterd hebt. Maar om er even op in te gaan...
Ik zeg " ziet het voorbij vliegen als een 747, op de achtergrond hoort hij sirenen en het geluid van de wet brengt Jimmy nu op ideeen...."
Wat zich daar afspeelt is zijn verbeelding vanaf het moment dat hij de flasback krijgt.
Hij is eigenlijk al dood als hij zijn leven voorbij ziet vliegen. Hij stond daar en hij keer ernaar en als je snapt wat ik bedoel....
Misschien is het iets wat ik in de video kan uitbeelden om het tot leven te roepen.
1 Winne
Hadden jullie dit verwacht? Ik bedoel, wat Winne uitlegt, dat is wat jullie ook dachten?
Ik gok dat je het nummer nog een keer moet beluisteren hiervoor.
Wel dope dat Winne een uitgebreide uitleg geeft!