d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev1212223242527Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 23 2008 04:10am
Quote (JWT @ Tue, 23 Dec 2008, 10:57)
Komt denk ik door het formaat van je bierpul.


Was daar sowieso niet goed te pas, raar haar, rare kop, niet geslapen ;D.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2008 06:03am
Quote (Hellskin @ Mon, 22 Dec 2008, 22:24)
Foto uit 2004, tegenwoordig kan ik niet meer met zo'n kapsel lopen ivm werk sad.gif

http://img385.imageshack.us/img385/3475/temp1lw4.jpg


heb je zo serieus niet tijdens carnaval rondgelopen?

wat vonden je pa en ma dervan tongue.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 23 2008 08:33am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Dec 22 2008, 09:37pm)
http://img246.imageshack.us/my.php?image=dscf0201zc6.jpg

Niet zeuren over hoe lelijk ik erop sta sad.gif!


Biertje is groter dan je hoofd biggrin.gif

Recentste foto momenteel!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2008 08:54am
lekkere foto man tongue.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 23 2008 09:17am
Bob wat ben je toch fotogeniek!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 23 2008 09:22am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, Dec 23 2008, 03:17pm)
Bob wat ben je toch fotogeniek!
Een foto van Bob? Waar? Dacht dat ik alleen de dildo-foto heb gezien.
Of bedoel je Danny? (ov2rkill)

This post was edited by JWT on Dec 23 2008 09:23am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 23 2008 09:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 23 Dec 2008, 00:07)
ECHT JONG, JONG


Deze boy zijn grap wordt gejat.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 23 2008 09:37am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, Dec 23 2008, 03:17pm)
Bob wat ben je toch fotogeniek!


ik geloof niet dat ik ooit een foto van Bob heb gezien
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2008 09:41am



daar bob
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 23 2008 09:51am
Quote (Hellskin @ Tue, Dec 23 2008, 04:37pm)
ik geloof niet dat ik ooit een foto van Bob heb gezien


Ik heb nog wel ergens een foto van bob...
Moet ik wel echt ver gaan zoeken daarvoor, en toestemming vragen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1212223242527Next
Add Reply New Topic New Poll