☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Post Je Foto Topic
Prev
1
21
22
23
24
25
27
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2705
Replies: 262
Track Topic
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#221
Dec 23 2008 04:10am
Quote (JWT @ Tue, 23 Dec 2008, 10:57)
Komt denk ik door het formaat van je bierpul.
Was daar sowieso niet goed te pas, raar haar, rare kop, niet geslapen ;D.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#222
Dec 23 2008 06:03am
Quote (Hellskin @ Mon, 22 Dec 2008, 22:24)
Foto uit 2004, tegenwoordig kan ik niet meer met zo'n kapsel lopen ivm werk
http://img385.imageshack.us/img385/3475/temp1lw4.jpg
heb je zo serieus niet tijdens carnaval rondgelopen?
wat vonden je pa en ma dervan
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#223
Dec 23 2008 08:33am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Dec 22 2008, 09:37pm)
http://img246.imageshack.us/my.php?image=dscf0201zc6.jpg
Niet zeuren over hoe lelijk ik erop sta
!
Biertje is groter dan je hoofd
Recentste foto momenteel!
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#224
Dec 23 2008 08:54am
lekkere foto man
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#225
Dec 23 2008 09:17am
Bob wat ben je toch fotogeniek!
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#226
Dec 23 2008 09:22am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, Dec 23 2008, 03:17pm)
Bob wat ben je toch fotogeniek!
Een foto van Bob? Waar? Dacht dat ik alleen de dildo-foto heb gezien.
Of bedoel je Danny? (ov2rkill)
This post was edited by JWT on Dec 23 2008 09:23am
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#227
Dec 23 2008 09:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 23 Dec 2008, 00:07)
ECHT JONG, JONG
Deze boy zijn grap wordt gejat.
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#228
Dec 23 2008 09:37am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, Dec 23 2008, 03:17pm)
Bob wat ben je toch fotogeniek!
ik geloof niet dat ik ooit een foto van Bob heb gezien
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#229
Dec 23 2008 09:41am
daar bob
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#230
Dec 23 2008 09:51am
Quote (Hellskin @ Tue, Dec 23 2008, 04:37pm)
ik geloof niet dat ik ooit een foto van Bob heb gezien
Ik heb nog wel ergens een foto van bob...
Moet ik wel echt ver gaan zoeken daarvoor, en toestemming vragen
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
21
22
23
24
25
27
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact