d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1212223
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 06:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 12:22)
edited

edit/ N44B


Verbaal ben je ook niet heel sterk, ofwel?

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 4 2008 08:03am
Kanker, wat vet.
E-RAGE

Go badboy, pak ze met een scheldkanonnade!
En kom daarna weer van de kast af.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 08:15am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 14:32)
Blijkbaar niet.

En ik maar denken dat je niet meer op me zou reageren? Het enige zielige gedrag hier komt van jou. Je trieste aanvallen op mijn moeder geven aan hoezeer je met bovenstaande discussie in je maag zit. sad.gif


moest er net gewoon van huilen sad.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 08:15am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 14:53)
Verbaal ben je ook niet heel sterk, ofwel?


o man wat dis jij me nu hard
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 08:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 14:15)
o man wat dis jij me nu hard


Nu ik je deze diss heb gegeven, zou ik het fijn vinden als je me billen zou afvegen!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 4 2008 09:34am
Quote (WemyNM @ Thu, 4 Sep 2008, 16:03)
Kanker, wat vet.
E-RAGE

Go badboy, pak ze met een scheldkanonnade!
En kom daarna weer van de kast af.


qft
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 10:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 15:15)
moest er net gewoon van huilen sad.gif


Niet de bedoeling, maar het mag.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Sep 4 2008 03:51pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 26 Aug 2008, 18:03)
Kanker, ik ben de dwerg. 67..


66,6. =(

Mart
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 11:49pm
Quote (Baklap @ Thu, 4 Sep 2008, 21:51)
66,6. =(

Mart


Haha, hatsjikideetje!
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Sep 5 2008 04:19am
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 04:56pm)
De grote vraag:

wat weeg je?


ik ben 83 kilo zwaar en 178 lang( by me fitnes laast getest ik heb 12 % vet en de rest is spiere^^ alchol ja tja^^ boven de 15% ben je vet^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1212223
Add Reply New Topic New Poll