d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1212223242526Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 18 2008 11:39am
Quote (edujackass @ Mon, 18 Aug 2008, 14:08)
tja, persoonlijk vind ik leah of toffe filmpjes beduident intresanter dan een thread om even duidelijk te maken hoe goed ik wel ben in dit spelletje.


.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 18 2008 11:58am
QFMFT
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 18 2008 01:50pm
Quote (edujackass @ Mon, 18 Aug 2008, 18:58)
QFMFT


k vraag me af waneer je je 100% krijgt.
plz hou op met mn topic te spammen...

This post was edited by DuffmanX on Aug 18 2008 01:50pm
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 18 2008 02:58pm
in afwachting

mrs.piggy(pending)
sensitive(pending)

Gewonnen: 18

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1
(2)Rubberninja 5-4 heeft niet meer Gereageert nadat hij 4-4 is geleaved.
Snielsje 3-0
grhdota 5-0
stefbef 5-2
benzorz 5-0
cranium-sf 5-2
CpTjenJen 3-0
AvarageJoe 3-2
Moh-Hr 5-0
Schaaplip 3-0
*weedhanf 5-0
*darkhanf 5-0


Verloren: 1

weinerboy 0-5

Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 18 2008 03:36pm
dus Jij bént Bélg:D

Belgie onverslaanbaar:P

=]

altijd praatjes:D

héb geen probleem met nederlanders ! ..

This post was edited by freecontrol on Aug 18 2008 03:36pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 18 2008 04:19pm
Quote (freecontrol @ Mon, 18 Aug 2008, 23:36)
dus Jij bént Bélg:D

Belgie onverslaanbaar:P

=]

altijd praatjes:D

héb geen probleem met nederlanders ! ..

Ga weg, domme Belg.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 18 2008 04:56pm
Quote (DuffmanX @ Mon, 18 Aug 2008, 21:50)
k vraag me af waneer je je 100% krijgt.
plz hou op met mn topic te spammen...


OK ontopic

ik heb gistere met 3-0 gewonnen van een cold sorc
was niet gelukt zonder me groene armor en me 120 cold resist shield en thawing pots though..
ook heb ik de necro Bonh-O gepwnt (lvl 90!)
ik heb er al op gedronken vanacht +ik ga mezelf trakteren met een zakje chips op deze overwinning.
ik heb al 100% gehad btw.

This post was edited by edujackass on Aug 18 2008 04:57pm
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 19 2008 01:33am
Quote (edujackass @ Mon, 18 Aug 2008, 23:56)
OK ontopic

ik heb gistere met 3-0 gewonnen van een cold sorc
was niet gelukt zonder me groene armor en me 120 cold resist shield en thawing pots though..
ook heb ik de necro Bonh-O gepwnt (lvl 90!)
ik heb er al op gedronken vanacht +ik ga mezelf trakteren met een zakje chips op deze overwinning.
ik heb al 100% gehad btw.


niks Ontopic, je daagt hier mij uit of je replyed gewoon niet.

k heb al 3x gevraagt of je svp wil ophouden met spammen hier.
wat ben jij voor n rebelse puber sleep.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 19 2008 02:25am
Quote (DuffmanX @ Tue, Aug 19 2008, 09:33am)
niks Ontopic, je daagt hier mij uit of je replyed gewoon niet.

k heb al 3x gevraagt of je svp wil ophouden met spammen hier.
wat ben jij voor n rebelse puber sleep.gif


Ga jij dit achterlijke gedoe anders doen in de pvp fora, waar die onzin hoort.
Banned
Posts: 10
Joined: Aug 19 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2008 04:42am
Quote (Snielsje @ Tue, Jun 17 2008, 02:39pm)
Duell me op scnl dan smile.gif
ik heb geen bugs ofzo


Go Back To Nederlands Topic List
Prev1212223242526Next
Closed New Topic New Poll