Quote (DuffmanX @ Mon, 18 Aug 2008, 21:50)
k vraag me af waneer je je 100% krijgt.
plz hou op met mn topic te spammen...
OK ontopic
ik heb gistere met 3-0 gewonnen van een cold sorc
was niet gelukt zonder me groene armor en me 120 cold resist shield en thawing pots though..
ook heb ik de necro Bonh-O gepwnt (lvl 90!)
ik heb er al op gedronken vanacht +ik ga mezelf trakteren met een zakje chips op deze overwinning.
ik heb al 100% gehad btw.
This post was edited by edujackass on Aug 18 2008 04:57pm