d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1212223242529Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 05:37am
Quote (??NNI @ Tue, Apr 8 2008, 01:32pm)
Oh, ik had 'n vermoeden dat het hele 'maak je niet druk'-verwijt eraan ging komen. Helaas kan ik de kamerplant-vergelijking maken zonder me druk te maken. Wat 'n wonder.
Het was trouwens net mijn punt: steek er geen energie in sukkeltjes. En ik ga vooral mijn eigen advies opvolgen.

Wo0tex: er is geen 'wij': er is 'jij' en 'ik' en ik vind je 'n idioot. Duidelijk.


Wie zegt dat ik jou bedoel? Jij bent zeker niet de slimste. Je had een slimme opmerking en daar bleef het bij. Maarja je bent een belg, dat zegt genoeg!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 05:48am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 12:37)
Wie zegt dat ik jou bedoel? Jij bent zeker niet de slimste. Je had een slimme opmerking en daar bleef het bij. Maarja je bent een belg, dat zegt genoeg!


xD nu zou ik uit gaan kijken wie en hoe je beledigt

anders ga je het hier niet leuk vinden

This post was edited by CpTJenJen on Apr 8 2008 05:48am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2008 05:56am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 12:37)
Wie zegt dat ik jou bedoel? Jij bent zeker niet de slimste. Je had een slimme opmerking en daar bleef het bij. Maarja je bent een belg, dat zegt genoeg!

Je idiotie is je nu al vergeven, kamerplantje. Ik zal je wat uit de zon zetten.

Quote (Wo0tex @ Mon @ 7 Apr 2008, 12:33)
Mee eens! Wij gaan toch ook geen kerken bouwen in Turkije of wat dan ook?

Quote (Wo0tex @ Mon, 7 Apr 2008, 14:03)
Weet ik maar het was ook maar een voorbeeld. Wel een slecht voorbeeld dus wink.gif

Quote (Wo0tex @ Mon, 7 Apr 2008, 19:12)
Ja weet ik, maar weet zelf ook wel dat het niet klopte wat ik zei. Maarja was ook maar als grapje bedoeld wink.gif

Van een slecht voorbeeld naar een gruwelijk grapje. Zal ik je inschrijven voor Humo's Comedy Cup, genie?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 06:10am
Quote (�?NNI @ Tue, 8 Apr 2008, 12:56)
Van een slecht voorbeeld naar een gruwelijk grapje. Zal ik je inschrijven voor Humo's Comedy Cup, genie?


en de heldenrol van vandaag gaat naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar : gefelicirteerd canni!!!!!!!!!!!!!! tongue.gif
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 06:21am
Quote (??NNI @ Tue, Apr 8 2008, 01:56pm)
Van een slecht voorbeeld naar een gruwelijk grapje. Zal ik je inschrijven voor Humo's Comedy Cup, genie?


Het is wel een beetje vriendjespolitiek hier! Maar goed, om even terug te komen op jou opmerkingen. Damn dat is een slimme opmerking van je! Beetje op je teentjes getrapt? Als je dan even leest wat er tussen staat en dergelijke. Met de kerken bedoelde ik Nederlandse kerken, oftewel zoals wij ze hier hebben! Maar goed daar ga ik niet verder op in, hoef mijn antwoord niet nader te verklaren. Verder is het menselijk om fouten te maken. Belgen doen dit vaker, dus daarom vergeef ik het je wub.gif

Linkje: http://www.yellowlemontree.nl/clamareartikel/200710211237_domme_belgen kuss.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 06:22am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 13:21)
Het is wel een beetje vriendjespolitiek hier! Maar goed, om even terug te komen op jou opmerkingen. Damn dat is een slimme opmerking van je! Beetje op je teentjes getrapt? Als je dan even leest wat er tussen staat en dergelijke. Met de kerken bedoelde ik Nederlandse kerken, oftewel zoals wij ze hier hebben! Maar goed daar ga ik niet verder op in, hoef mijn antwoord niet nader te verklaren. Verder is het menselijk om fouten te maken. Belgen doen dit vaker, dus daarom vergeef ik het je wub.gif

Linkje: http://www.yellowlemontree.nl/clamareartikel/200710211237_domme_belgen kuss.gif


omg de enige fout hier ben jij dus ga gewoon weg ....
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 06:24am
Og gerum, er is er nog een op zijn teentjes getrapt. De waarheid is hard voor tieners zoals jullie. Er staat jullie nog een heel leven te wachten, dus wen er maar vast aan!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 06:29am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 13:24)
Og gerum, er is er nog een op zijn teentjes getrapt. De waarheid is hard voor tieners zoals jullie. Er staat jullie nog een heel leven te wachten, dus wen er maar vast aan!


nee maar ik raak geirriteerd door je loze opmerking dat belgen dom zijn. puur omdat hij je helemaal klem lulde , en jij niet eens slim genoeg bent om dat in te zien.. ik denk dat jij hier de tiener bent en als je volwassen was.. dan zou je niet zulke kinderlijke opmerkingen maken, en anders had je egt problemen kerel..
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 06:33am
Klem geluld? Ik denk dat dat allemaal nog wel meevalt. Maar goed als jij dat denk, is dat goed jongen. Ik weet dat ik wel slimmer ben als jullie. Verder over je kinderlijke opermkingen, jij bent hier de gene met de kinderlijke opmerkingen. Maar ik ga mijn eigen hier verder niet meer mee bemoeien.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 07:02am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 13:33)
Klem geluld? Ik denk dat dat allemaal nog wel meevalt. Maar goed als jij dat denk, is dat goed jongen. Ik weet dat ik wel slimmer ben als jullie. Verder over je kinderlijke opermkingen, jij bent hier de gene met de kinderlijke opmerkingen. Maar ik ga mijn eigen hier verder niet meer mee bemoeien.


slimmer dan
ik ga mezelf/me hier verder niet mee bemoeien

genie


nee je blaast me weg
/e: kamerplant

This post was edited by CpTJenJen on Apr 8 2008 07:06am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1212223242529Next
Closed New Topic New Poll