d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev12122232425Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 13 2008 07:39pm
Quote (tenshinhan @ Mon, Jan 14 2008, 01:05am)
Gast kom op nou dit gaat weer is te ver en nog steeds off topic

Ik dacht dat die ene gast ging vertellen over waarom hij nog maagd is enz. maarja hij reageert niet eens meer.

dancinglock.gif


GELUKKIG NIET NEE! biggrin.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 03:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 13 Jan 2008, 23:43)
tis duidelijk dta  jij verwekt bent door 2 verstandelijk gehandicapten


Leg uit..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 14 2008 08:49am
Quote (tenshinhan @ Mon, 14 Jan 2008, 02:05)
Gast kom op nou dit gaat weer is te ver en nog steeds off topic

Ik dacht dat die ene gast ging vertellen over waarom hij nog maagd is enz. maarja hij reageert niet eens meer.

dancinglock.gif


iets duid op incest+homofilie bij iemand anders en dan wil jij ineens dat het topic geclosed word?

homo!
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 14 2008 12:15pm
Quote (edujackass @ Mon, 14 Jan 2008, 16:49)
iets duid op incest+homofilie bij iemand anders en dan wil jij ineens dat het topic geclosed word?

homo!


Jaloers dat je het zo vaak herhaald ? heb je gedroomd over me ? bijna elke topic moet je mijn naam wel noemen ,wat is er moet je iets kwijt ?

Kom maar bij me op schoot hoor kleine jongen wink.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:17pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 14 Jan 2008, 18:15)
Jaloers dat je het zo vaak herhaald ? heb je gedroomd over me ? bijna elke topic moet je mijn naam wel noemen ,wat is er moet je iets kwijt ?

Kom maar bij me op schoot hoor kleine jongen wink.gif


Proof?

Let me get this straight: je bent biseksueel én pedofiel?!

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 14 2008 12:18pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 14 2008 12:19pm
Tenshinhan niet dissen, hij is diegene met die geweldige humor.
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14119339&f=259

Hahaha. Blijft lachen.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 14 2008 12:19pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 20:17)
Proof?

Let me get this straight: je bent biseksueel én pedofiel?!


hij is 1990 dus dan ben ik toch niet zo erg pedo of we l?

Hoe dichter bij de Nul hoes trakker om de wink.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:22pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 14 Jan 2008, 18:19)
hij is 1990 dus dan ben ik toch niet zo erg pedo of we l?

Hoe dichter bij de Nul hoes trakker om de wink.gif


Ster om pik is altijd strak, zo heb ik mij laten vertellen.

En denk je serieus dat Eduard uit 1990 komt?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 14 2008 12:24pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 20:22)
Ster om pik is altijd strak, zo heb ik mij laten vertellen.

En denk je serieus dat Eduard uit 1990 komt?


nee eerder 1994 hoop ik
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 14 2008 12:27pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 19:22)
Ster om pik is altijd strak, zo heb ik mij laten vertellen.

En denk je serieus dat Eduard uit 1990 komt?


hij is 17 en word dit jaar 18..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12122232425Next
Closed New Topic New Poll