Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Dec 2007, 21:20)
Feestje voor je 3000ste post?
I bring the booz!
Ik breng de e-sletjes. Waar is Apachai?
Quote (Feargod @ Tue, 18 Dec 2007, 21:20)
Ik word nu even aan de kant gezet door kanni., eerlijk is eerlijk hij heeft wel gelijk.
Dat overkomt me wel vaker!
Ik moest trouwens nog op je antwoord reageren:
Quote (Feargod)
De grens tussen humor en spam. Dat overlapt elkaar natuurlijk een beetje. Zolang niemand er last van heeft maakt het mij niet uit. Zodra ik er meerdere klachten over krijg is het voor mij spam. Je weet zelf wel wat je wel en niet kan posten. Hou het leuk voor iedereen, niet alleen voor jezelf

Het probleem is wel, dat bepaalde mensen humor al snel als een belediging opvatten, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is. Als je die personen gelijk geeft, dan beloon je hun eigen bekrompenheid.