d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot #2
Prev1212223242526Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 02:17pm
Quote (Feargod @ Tue, Dec 18 2007, 08:14pm)
Maar zeg nou eerlijk, wie zou het niet doen in zijn possitie wink.gif

Ik bedoel geld is geld en als je je geld kan verdienen door een forum te runnen....


zoals ik ergens eerder al zei : ik wou dat ik zo geniaal was en het mijn werk was , mar dat is het niet dus probeer ik er zelf maar het beste voor mij en mn mede jsper uit te halen.

This post was edited by CpTJenJen on Dec 18 2007 02:17pm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 18 2007 02:20pm
Quote (�?NNI @ Tue, Dec 18 2007, 09:17pm)
Hou eens op met die zinloze discussie.

Ja, ik ben helemaal klaar om dit forum te leiden.


Feestje voor je 3000ste post?

I bring the booz!

This post was edited by Ov2rkill on Dec 18 2007 02:20pm
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 02:20pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 21:17)
zoals ik ergens eerder al zei : ik wou dat ik zo geniaal was en het mijn werk was , mar dat is het niet dus probeer ik er zelf maar het beste voor mij en mn mede jsper uit te halen.


Inderdaad.

Ik word nu even aan de kant gezet door kanni., eerlijk is eerlijk hij heeft wel gelijk.

Back to topic.
Retired Moderator
Posts: 19,653
Joined: Jan 26 2004
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 02:20pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 21:12)
erhm , ik ga er wel vanuit dat jij paul beter kent dan ik.. want anders was je geen trade moderator.. of wat je ook was, en denk je dat ik niet slim genoeg ben om te snappen dat paul dankbaar zn zakken vult..

IK ZEG ALLEN DAT MENSEN HET MSS WEL KUNNEN DENKEN, lees voortan wat ik bedoel en niet wat je zelf denkt..

nu heb ik het er niet meer over mijn punt is gemaakt.


En jij had dat niet gedaan als je op dat idee zou zijn gekomen?

En wat dat lezen betreft. Ik lees en trek daar mijn conclusie uit. Dat zijn dingen die horen bij vrijheid van mening.

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 18 2007 02:21pm
Quote (Feargod @ Tue, Dec 18 2007, 08:50pm)
Als je geld doneert doe je het niet voor de tag. De meeste doen het voor het forum gold dat ze ervoor krijgen. Heel veel hebben het gedaan voor een bot-key toen de tijd en sommige doen het omdat ze de site waarderen. Uiteraard zijn er ook genoeg die het niet doen. Iedereen zijn eigen optie hier wink.gif


Jij misschien niet, veel mensen wel.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 02:22pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Dec 18 2007, 08:12pm)
erhm , ik ga er wel vanuit dat jij paul beter kent dan ik.. want anders was je geen trade moderator..  of wat je ook was,  en denk je dat ik niet slim genoeg ben om te snappen dat paul dankbaar zn zakken vult..

IK ZEG ALLEN DAT MENSEN HET MSS WEL KUNNEN DENKEN, lees voortan wat ik bedoel en niet wat je zelf denkt..

nu heb ik het er niet meer over mijn punt is gemaakt.


Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 02:45pm
xbox 360 is lijp
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 02:47pm
Quote (Mischa @ Tue, 18 Dec 2007, 21:45)
xbox 360 is lijp


Kom op zeg, xbox360 is weer een hele andere discussie. Maak daar maar een eigen topic over als je denkt het serieus te kunnen houden wink.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 18 2007 03:24pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Dec 2007, 21:20)
Feestje voor je 3000ste post?

I bring the booz!

Ik breng de e-sletjes. Waar is Apachai?

Quote (Feargod @ Tue, 18 Dec 2007, 21:20)
Ik word nu even aan de kant gezet door kanni., eerlijk is eerlijk hij heeft wel gelijk.

Dat overkomt me wel vaker!

Ik moest trouwens nog op je antwoord reageren:
Quote (Feargod)
De grens tussen humor en spam. Dat overlapt elkaar natuurlijk een beetje. Zolang niemand er last van heeft maakt het mij niet uit. Zodra ik er meerdere klachten over krijg is het voor mij spam. Je weet zelf wel wat je wel en niet kan posten. Hou het leuk voor iedereen, niet alleen voor jezelf wink.gif

Het probleem is wel, dat bepaalde mensen humor al snel als een belediging opvatten, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is. Als je die personen gelijk geeft, dan beloon je hun eigen bekrompenheid.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 18 2007 03:49pm
Quote (triple_han @ Tue, Dec 18 2007, 07:18pm)
Gelukkig weet je ook bijna de echte reden waarom zijn trusted tag weggehaald is, bemoei je er anders niet mee.


nou lees de sa maar is wink.gif
daar is hij een paar keer in voor gekomen
en proozaq die 2x unperm valk verkoopt en zegt i kweet neit of ze legit zijn maar heb ze voor 1 jaar
dat noem ik tag abuse wink.gif

en als ik het mis heb waarom is hij dan verwijdert?

This post was edited by stefan_FFH on Dec 18 2007 03:50pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1212223242526Next
Closed New Topic New Poll