d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 'dutch-d2jsp-meeting' > poging 2, dus ontopic houden graag...
Prev120212223Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
May 15 2007 03:50am
Quote (PYF_Secret @ Tue, May 15 2007, 09:44am)
Quote (DemOnatOr @ Tue, 15 May 2007, 11:08)
Quote (Doggy-Style @ Tue, May 15 2007, 08:11am)
Stop met off-topic aub.

Wat of-topic? We gaan het houden in vlamingen en ik wil graag wat vlaams kennen zodat ik daar, bijvoorbeeld, kan vragen naar de weg. We zijn aan het oefenen.

Reported for spam, wannabe mod sad.gif

hij heeft wel gelijk vind ik demonator....

in vlamingen spreken ze gewoon nederlands met accent, dus spam de topic niet vol met iets onnuttigs

Geef me dan geen reden om dat te doen.

Overigens, XYCHO2d CLEAN PM BOX.. kzou best willen pmen dat hij dat moet doen maar dat gaat dus duidelijk niet.

Ik denk, we zijn hier nu toch lekker off-topic bezig, dit kan er ook nog wel bij dan.
Member
Gold: 0.48
May 15 2007 04:28am
Quote (DemOnatOr @ Tue, 15 May 2007, 10:08)
Stop met off-topic aub.

Wat of-topic? We gaan het houden in vlamingen en ik wil graag wat vlaams kennen zodat ik daar, bijvoorbeeld, kan vragen naar de weg. We zijn aan het oefenen.
Het gaat over de meeting, niet over die vlaamse shit waar jullie het over hebben. Dan maak je maar een aparte topic daarvoor
Quote (demonator)
Kut voor jou dat ik echt de taak heb gekregen om een beetje te gaan moderaten hier. Dus wat is daar wannabe aan?

PM me, post hier niet meer over dit.

On topic nu weer aub, dit is iets serieus.
Member
Gold: 774.55
May 15 2007 04:31am
HI! PM box is leeg.

Hoe staat het nu ongeveer met "The Meeting"?
Mischien een Poll atach doen met de ideeën?

This post was edited by xycho2d on May 15 2007 04:41am
Member
May 15 2007 05:37am
Quote (Doggy-Style @ Tue, May 15 2007, 10:28am)
Quote (DemOnatOr @ Tue, 15 May 2007, 10:08)
Stop met off-topic aub.

Het gaat over de meeting, niet over die vlaamse shit waar jullie het over hebben. Dan maak je maar een aparte topic daarvoor
Quote (demonator)
Kut voor jou dat ik echt de taak heb gekregen om een beetje te gaan moderaten hier. Dus wat is daar wannabe aan?

PM me, post hier niet meer over dit.

On topic nu weer aub, dit is iets serieus.

Het is met betrekking tot de dutch-d2jsp-meeting dus niks off-topic aan. Overigens, als ze willen dat je de moderator gaat uit hangen hadden ze je wel een moderator tag gegeven denk je ook niet? Je wordt gebruikt om als verklikkertje te spelen waarschijnlijk en heel fijn alles reporte. What a life you must have..

Moest trouwens erg lachen over het gene wat ik heb dik gedrukt, het is zo serieus dat er na weet ik veel hoeveel maanden nog steeds niets gebeurt is.
Je mag hier dan wel wat e-aanzien hebben, maar ik vind je werkelijkwaar maar een zielig figuur.

P.s. er moet wel flink alcohol geschonken worden, dat verbeterd de sfeer. Ook hoop ik dat er niet heel de tijd wordt gepraat over diablo of wat hier ammal besproken wordt.. dat zou een reden zijn dat ik zou afhaken.

This post was edited by DemOnatOr on May 15 2007 05:38am
Member
Gold: 11.33
May 15 2007 07:55am
Quote (demo)
Het is met betrekking tot de dutch-d2jsp-meeting dus niks off-topic aan. Overigens, als ze willen dat je de moderator gaat uit hangen hadden ze je wel een moderator tag gegeven denk je ook niet? Je wordt gebruikt om als verklikkertje te spelen waarschijnlijk en heel fijn alles reporte. What a life you must have..

DUTCH d2jsp meeting. Niet vlamingen-d2jsp-meeting.

En waarom zou iemand een moderator tag krijgen om een lullig forumpje als het dutch forum te lijden? Moderators dragen iets bij aan de HELE site, niet alleen aan een subforum waar nerds als jij denken dat ze de baas zijn.
Hij wordt ook niet gebruikt als verklikkertje, hij zorgt dat idioten als jij misschien eens wat respect bij gebracht wordt.

This post was edited by MilkAndCookies on May 15 2007 07:55am
Member
May 15 2007 08:10am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, May 15 2007, 01:55pm)
Quote (demo)

DUTCH d2jsp meeting. Niet vlamingen-d2jsp-meeting.

En waarom zou iemand een moderator tag krijgen om een lullig forumpje als het dutch forum te lijden? Moderators dragen iets bij aan de HELE site, niet alleen aan een subforum waar nerds als jij denken dat ze de baas zijn.
Hij wordt ook niet gebruikt als verklikkertje, hij zorgt dat idioten als jij misschien eens wat respect bij gebracht wordt.

Wowowowowow e-rage more? Gast, dit is nou precies de reden waarom ik graag nog even een extra reply geef. Heerlijk gewoon hoe mensen ergens een probleem van kunnen maken biggrin.gif. Paar reply's hiervoor had ov3rkill (correct me if im wrong) het erover dat het bij hem in de buurt ergens zou zijn, vlamingen dus (again, correct me if im wrong) nou was het idd voor de grap van,, bla bla het is morgen bla bla, kom je? Maar care! Verder, ik ben geen nerd en ik denk al helemaal niet dat ik de baas ben en dan nog eens, ik ben geen idioot..
Ik weet nou waarom doggy-style het hier probeert een beetje op orde te houden, jij hoeft je nergens mee te bemoeien mac. Ga maar lekker wow spelen, dan komt alles weer goed.

<>Macro<>
/target MilkAndCookies
/rude
/hug

This post was edited by DemOnatOr on May 15 2007 08:31am
Member
Gold: 0.31
May 15 2007 09:40am
Komkom, laten we even rustig blijven, deze betogen tegen elkaar zijn totaal niet nodig,
we (ik) waren inderdaad een beetje aan het afdwalen.

Duuuuus,
laat me dit vragen aangezien Nederland me op dit moment nog net iets te ver ligt.

Welke Vlaming en/of Nederlander zou dan al een mini-jsp-meeting willen houden in Eén der Vlaamse hoofdsteden?
Deze zijn Brugge, Gent, Antwerpen, Hasselt en Brussel (of leuven is ook nog een optie)
Member
Gold: 641.00
May 15 2007 10:19am
Quote (Ov2rkill @ Tue, May 15 2007, 03:40pm)
Komkom, laten we even rustig blijven, deze betogen tegen elkaar zijn totaal niet nodig,

Duuuuus,
laat me dit vragen aangezien Nederland me op dit moment nog net iets te ver ligt.

Welke Vlaming en/of Nederlander zou dan al een mini-jsp-meeting willen houden in Eén der Vlaamse hoofdsteden?
Deze zijn Brugge, Gent, Antwerpen, Hasselt en Brussel (of leuven is ook nog een optie)

regel een auto ( anders moet ik met de bus ) antwerpen zou kunnen.. maar dan moet ik wel geld hebbe
sjit
Member
Gold: 0.31
May 15 2007 10:30am
Quote (CpTJenJen @ Tue, May 15 2007, 05:19pm)

Duuuuus,

regel een auto ( anders moet ik met de bus ) antwerpen zou kunnen.. maar dan moet ik wel geld hebbe
sjit

Ik kom zowiezo met de trein, 'k heb nog een paar oude go-pass kaarten liggen, dusja.
Member
Gold: 774.55
May 15 2007 10:33am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 15 May 2007, 18:19)

Duuuuus,

sjit

Voor een leuke dag heb je toch wel wat geld over biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev120212223Next
Add Reply New Topic New Poll