Quote (MilkAndCookies @ Tue, May 15 2007, 01:55pm)
Quote (demo)
Het is met betrekking tot de dutch-d2jsp-meeting dus niks off-topic aan. Overigens, als ze willen dat je de moderator gaat uit hangen hadden ze je wel een moderator tag gegeven denk je ook niet? Je wordt gebruikt om als verklikkertje te spelen waarschijnlijk en heel fijn alles reporte. What a life you must have..
DUTCH d2jsp meeting. Niet vlamingen-d2jsp-meeting.En waarom zou iemand een moderator tag krijgen om een lullig forumpje als het dutch forum te lijden? Moderators dragen iets bij aan de HELE site, niet alleen aan een subforum waar nerds als jij denken dat ze de baas zijn.
Hij wordt ook niet gebruikt als verklikkertje, hij zorgt dat idioten als jij misschien eens wat respect bij gebracht wordt.
Wowowowowow e-rage more? Gast, dit is nou precies de reden waarom ik graag nog even een extra reply geef. Heerlijk gewoon hoe mensen ergens een probleem van kunnen maken

. Paar reply's hiervoor had ov3rkill (correct me if im wrong) het erover dat het bij hem in de buurt ergens zou zijn, vlamingen dus (again, correct me if im wrong) nou was het idd voor de grap van,, bla bla het is morgen bla bla, kom je? Maar care! Verder, ik ben geen nerd en ik denk al helemaal niet dat ik de baas ben en dan nog eens, ik ben geen idioot..
Ik weet nou waarom doggy-style het hier probeert een beetje op orde te houden, jij hoeft je nergens mee te bemoeien mac. Ga maar lekker wow spelen, dan komt alles weer goed.
<>Macro<>
/target MilkAndCookies
/rude
/hug
This post was edited by DemOnatOr on May 15 2007 08:31am