d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev12021222324102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 9,221.15
Feb 7 2011 04:51am
Quote (shadowstriker89 @ 7 Feb 2011 01:01)
Gast ik heb dat van T overgenomen toevallig :p heb het carmen nog niet horen zeggen! Over 2 weken komt ze langs trouwens.
En klopt die film Haahaha lachte me kapoot wij dachten eeecht of niet.. Miss gewoon een Mongol actrice

Zeg gewoon Tessa, kleine fuckup in je verhaaltje ghehe.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 7 2011 06:08am
tja klopt, ik kan ook gewoon de voornamen van de meisjes gebruiken ipv de letters ;p
Member
Gold: 810.00
Feb 7 2011 04:21pm
Quote (shadowstriker89 @ 7 Feb 2011 13:08)
tja klopt, ik kan ook gewoon de voornamen van de meisjes gebruiken ipv de letters ;p

Bespaart mij iig een hoop hoofdpijn tijdens het lezen, al die namen, pff! :p
Banned
Feb 9 2011 07:39am
okeee, vandaag kwam tessa weer langs en ik dacht ik vraag haar eens hoe dat bevalt met alleen maar mensen zoenen die ze leuk vind, zei ze dat ze me alleen als vriend wil blijven zoenen omdat ze dat leuk vindt maar dat ze verder niks wilt.... dusja voel me beetje gebruuuuikt. dussss ik nodig haar niet meer uit denk.
kut vrouwen. zou vanavond naar sabine in amsterdam gaan. ik vind haar niks en hoef haar ook niet dus ga die denk maar afzeggen. Carmen hoef ik ook totaal niet, veel te aanhankelijk meisje en ik was toch alleen maar van plan haar hart te breken dus die ga ik ook maar afzeggen. heb de 14 jarige gister nog gezoend trouwens. kankerslecht van me en ze wilde dat ik die avond ook bleef slapen maar ik had met tessa afgesproken... dusja ik dacht ik kan net als tessa ook alleen meisjes zoenen die ik leuk vind dus ik dat haar als een kanker puppy vertellen zegt ze hoef je niet voor mij te doen hooorrrr..... blabla.. duss... wat doe ik met tessa? gewoon niet meer uit mezelf smsen en alleen dingen terugsturen als ze dat vraagt? ik ga de rest sowieso dumpen. de 14 jarige weet ik niet wat ik ermee doe.. kut sletten allemaal.

This post was edited by shadowstriker89 on Feb 9 2011 08:04am
Banned
Feb 9 2011 08:05am
nu lekker havo leren.

heb er wel zin in zeg..
Banned
Feb 11 2011 09:24am
oke, was beetje rustig vannacht... haha ik ging naar de stad met vrouwelijk huisgenootje en tessa, dus wij zo naar cafe smst de 14 jarige kom je me ophalen andersss? dus ik ff snel naar haar fietsen (ze woont bijna in stad) en daar haar halen, in de lift naar beneden wild zoenen haha ging de deur open stapt er een oude vent in hahahahaha hij keek raar.. maarja dus wij naar stad, zij achterop wij fietsen op een laag stoeprandje maar was beetje glad dus wij gaan kaaaaankerhard op ons bek hahahaha dat meisje op haar rug en ik kreeg die fiets moeilijk hard op me enkel... maarja toen samen lachgen gieren brullen naar de MILLERRRR haha en daar naar tessa en huisgenootje was lachenn. maarja gekke sletten werden inneens nog goede vriendinnen ook, gaan ze inneens gehurkt onder de bar met zijn 3.. ik vraag what the fuck doe je? zeggen ze zo rkijgen we aandacht van de jongens... en ook echt al de jongens keken... zag er best retard uit ook. maarja. dus beetje drinken chillennnn en daarna naar huis haha ik ging voor tessa en de 14 jarige allemaal aan me hangen en shit maar ik was wachten op tessa... maarja duurde lang dus de 14 jarige zegt hee die kerel ken ik, eduard ik ga wel met hem naar huis! dus toen was PLAN B weg.. dat was minderrrr.. ook weer teveel gerookt. moet echt leren uitgaan zonder roken. maarja dus ik met t fietsen, ze had weer netjes niemand gezoend! haha maarrrja... dus ze zegt nee ed ik moet morgen half 9 uit bed, ben naar huis dus ik zeg okaay is goedd..... slaap lekker! en vannochtend snel een portfolio in elkaar geflanst en naar EINDHOVEN DE GHAKSTEE voor een sollicitatie gesprek om 12 uur.. was tering brak. maarja mijn portfolio was koning. dus word wss wel aangenomen. nu ff slaap inhalen ouwe.. en moet voortaan minder uitgaan.. te weinig geld en teveel bier en te weinig tijd in studie..
Member
Gold: 70,686.51
Feb 11 2011 10:39am
EINDHOVEN DE GHAKSTEE!!

pak die 14 jarige slet voordat je er spijt van krijgt!

een adviesje!

je maakt geen misbruik van dronken vrouwen als je zelf ook dronken bent he!
Banned
Feb 11 2011 04:02pm
Haha ik keep that in mind ;D zit nu in de trein richting C, blijf daar wss slapen maar voel me beetje lullig want ik ga ook der ouders zien en ik weet dat ik verder niks van haar moet..

Hee hellskin, ben nu in Rotterdam! Haha heel Nederland gezien aan het eind van de dag.

This post was edited by shadowstriker89 on Feb 11 2011 04:03pm
Banned
Feb 26 2011 02:29pm
oke even update
c gedumpt
T kwam eergister nog langs, gezoend, bleef ze slapen.. maar verder niet geneukt ofzo, moet daar echt eens vannaf...

maarja gister dus gingen we eerst walk, juup 1,50 de fles! daarna millertime luxaflexxx goeie muziek en geile wijven, meisje R ontmoet maar verder niks mee gedaan dus gewoon gefaaaldddd.... daarna weer naar walkabout meisje N geizne, is een oudklasgenoot van me van heeeeeel lang geleden... gezoend, daarna mee naar huis genomen en daar geneukt hahaha.. gewoon weer zonder condoom :/ maarja ze was wel best goed.. goede bats skills :p alleen was kut dat toen ik bijna klaarkwam ze me hele rug serieus openkrabde.. focking rode schaaf strepen op me schouders nu..... maarja ochtend erna dacht ik woowwwwww eduard.. je kan beter krijgen.. hahaha maarja seks was wel nice maar ga haar verder niet meer smsen, heb dat ook vanacht weer van tevoren duidelijk gemaakt. nu mag alleen geen enkel meisje erachter komen.. ;D

fotoss:

de lnkse haaahahaa
Member
Gold: 100.00
Feb 27 2011 02:51am
Quote (shadowstriker89 @ 26 Feb 2011 22:29)
heb dat ook vanacht weer van tevoren duidelijk gemaakt. 

Grote jonge. Als je nu ook nog eens aan je eigen skills gaat werken dan zie ik nog een mooie toekomst in je ^_^

foto's = meisje R?

Ik mis toch wel het vrijgezellen leven. Gewoon gaan met die banaan....

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12021222324102Next
Closed New Topic New Poll