☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Diablo Got Owned! > Banned
Prev
1
20
21
22
23
24
25
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1773
Replies: 249
Track Topic
Jah_Cardi
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold
:
Locked
Warn: 10%
#211
Nov 13 2008 01:46pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:45pm)
is het waar? xD
ja zne
kruispiloot
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
Warn: 70%
#212
Nov 13 2008 01:46pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:45pm)
is het waar? xD
waar?
Jah_Cardi
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold
:
Locked
Warn: 10%
#213
Nov 13 2008 01:47pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:46pm)
waar?
hier
MicChick
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
0.00
#214
Nov 13 2008 01:47pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 19:46)
waar?
wa wast??
EEN WASMACHINE XD
Jah_Cardi
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold
:
Locked
Warn: 10%
#215
Nov 13 2008 01:48pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:47pm)
wa wast??
EEN WASMACHINE XD
lol wa dist?
nen distel..
MicChick
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
0.00
#216
Nov 13 2008 01:49pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, 13 Nov 2008, 19:48)
lol wa dist?
nen distel..
lame
mijn is kooler
zoals een ijskast
kruispiloot
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
Warn: 70%
#217
Nov 13 2008 01:50pm
3 Leden: kruispiloot, Jah_Cardi, Ov2rkill
Jah_Cardi
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold
:
Locked
Warn: 10%
#218
Nov 13 2008 01:50pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:49pm)
lame
mijn is kooler
zoals een ijskast
welk geluid maakt een eend die tege de muur vliegt,??..
KWAK
MicChick
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
0.00
#219
Nov 13 2008 01:50pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, 13 Nov 2008, 19:50)
welk geluid maakt een eend die tege de muur vliegt,??..
KWAK
wa is ne jood in ne roeiboot?
Jah_Cardi
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold
:
Locked
Warn: 10%
#220
Nov 13 2008 01:51pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:50pm)
wa is ne jood in ne roeiboot?
gen ide oO
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
20
21
22
23
24
25
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact