d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1202122232429Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 06:00am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 15 2008, 01:44pm)
Een zoon van nazi's, op bezoek bij Hussein, extreem-rechtse leiders en SS-veteranen op zijn begrafenis..

Iemand die zijn partij een 'mooie regering' zou noemen, moet zichzelf eens laten nakijken.


Kan hij er wat aan doen dat ie een zoon van nazi's is?
Vanuit politiek oogpunt valt zo'n bezoek best te begrijpen, overigens ook bezoeken aan andere leiders.
Alsof SS-veteranen ronduit slecht zijn, die mensen deden ook wat hen werd opgedragen.

Kom eens met echte argumenten voor je er iemand toe wil 'dwingen' zichzelf na te laten kijken.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 06:09am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 14:00)
Kan hij er wat aan doen dat ie een zoon van nazi's is?
Vanuit politiek oogpunt valt zo'n bezoek best te begrijpen, overigens ook bezoeken aan andere leiders.
Alsof SS-veteranen ronduit slecht zijn, die mensen deden ook wat hen werd opgedragen.

Kom eens met echte argumenten voor je er iemand toe wil 'dwingen' zichzelf na te laten kijken.


Ik 'dwing' iemand figuurlijk. Dat snap je ook wel.

Nee, hij kan er niks aan doen dat zijn ouders zo verachtelijk zijn. Hij kan er wel wat aan doen dat hij zijn respect uitspreekt voor SS veteranen die betrokken zijn bij massamoorden, dat hij de SS "een deel van het Duitse leger noemt dat geeerd zou moeten worden", dat hij herdenkingen van concentratiekampen mijdt (en het strafkampen noemt nota bene), dat hij de leider van de Weense joodse societeit zwart maakt (en later zich verontschuldigde).. moet ik doorgaan?

En ja, SS-veteranen zijn ronduit slecht. Vooral als je bedenkt dat ze nu nog steeds dezelfde ideeen hebben.

En nee, ik kan de umlaut zo gauw niet vinden op mijn keyboard.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 15 2008 06:26am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 14:09)
Ik 'dwing' iemand figuurlijk. Dat snap je ook wel.

Nee, hij kan er niks aan doen dat zijn ouders zo verachtelijk zijn. Hij kan er wel wat aan doen dat hij zijn respect uitspreekt voor SS veteranen die betrokken zijn bij massamoorden, dat hij de SS "een deel van het Duitse leger noemt dat geeerd zou moeten worden", dat hij herdenkingen van concentratiekampen mijdt (en het strafkampen noemt nota bene), dat hij de leider van de Weense joodse societeit zwart maakt (en later zich verontschuldigde).. moet ik doorgaan?

En ja, SS-veteranen zijn ronduit slecht. Vooral als je bedenkt dat ze nu nog steeds dezelfde ideeen hebben.

En nee, ik kan de umlaut zo gauw niet vinden op mijn keyboard.


SS verteranan zijn toch ook diegene die net als in american hiostory X de jeugd gek makan? met ideen

This post was edited by BadBoyDeGekste on Oct 15 2008 06:26am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 06:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 15 Oct 2008, 14:26)
SS verteranan zijn toch ook diegene die net als in american hiostory X de jeugd gek makan? met ideen


Nee, SS-veteranen zijn de kabouters in sneeuwwitje, debiel.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 06:35am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 15 2008, 02:09pm)
Ik 'dwing' iemand figuurlijk. Dat snap je ook wel.

Nee, hij kan er niks aan doen dat zijn ouders zo verachtelijk zijn. Hij kan er wel wat aan doen dat hij zijn respect uitspreekt voor SS veteranen die betrokken zijn bij massamoorden, dat hij de SS "een deel van het Duitse leger noemt dat geeerd zou moeten worden", dat hij herdenkingen van concentratiekampen mijdt (en het strafkampen noemt nota bene), dat hij de leider van de Weense joodse societeit zwart maakt (en later zich verontschuldigde).. moet ik doorgaan?

En ja, SS-veteranen zijn ronduit slecht. Vooral als je bedenkt dat ze nu nog steeds dezelfde ideeen hebben.

En nee, ik kan de umlaut zo gauw niet vinden op mijn keyboard.


Doe eens niet zo zwart-wit, je zou iedereen moeten respecteren die de vreselijke tijden van de WW II heeft meegemaakt.

En waarom zijn SS-veteranen nu weer slecht? Alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze zo ongeveer zijn gehersenspoeld in die periode. Wat zou jij in hun positie hebben gedaan? Jezelf maar van kant laten maken?

Overigens heet een ë geen E-umlaut, maar een E met een trema.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 06:42am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 14:35)
Doe eens niet zo zwart-wit, je zou iedereen moeten respecteren die de vreselijke tijden van de WW II heeft meegemaakt.

En waarom zijn SS-veteranen nu weer slecht? Alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze zo ongeveer zijn gehersenspoeld in die periode. Wat zou jij in hun positie hebben gedaan? Jezelf maar van kant laten maken?

Overigens heet een ë geen E-umlaut, maar een E met een trema.


Respecteren? Ik heb het niet over jan-met-de-pet die foldertjes voor de SS heeft verspreid, maar over al diegenen die hebben gemoord of de opdracht hebben gegeven daarvoor, razzia's hebben uitgevoerd, joden hebben opgespoord. Jij kan mij niet vertellen dat zij het ook zo vreselijk hebben gehad en dat ik nu respect voor ze moet hebben. Familieleden van me zijn in die tijd vergast en ik moet respect hebben? Wat een giller.

Overigens houdt een deel van die veteranen nog steeds dezelfde ideeen erop na. Heb jij daar respect voor? Ben jij het met ze eens?

Waarom vind jij het jammer dat een man die zulke vreselijke misdaden zijn steun betuigt niet in de regering komt? Dat wil ik graag horen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 15 2008 06:44am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 14:34)
Nee, SS-veteranen zijn de kabouters in sneeuwwitje, debiel.


fuck was vergeten wat voor een stakker je bent..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 06:47am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 15 Oct 2008, 14:44)
fuck was vergeten wat voor een stakker je bent..


Stelde jij een serieuze vraag dan?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 06:53am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 15 2008, 02:42pm)
Respecteren? Ik heb het niet over jan-met-de-pet die foldertjes voor de SS heeft verspreid, maar over al diegenen die hebben gemoord of de opdracht hebben gegeven daarvoor, razzia's hebben uitgevoerd, joden hebben opgespoord. Jij kan mij niet vertellen dat zij het ook zo vreselijk hebben gehad en dat ik nu respect voor ze moet hebben. Familieleden van me zijn in die tijd vergast en ik moet respect hebben? Wat een giller.

Overigens houdt een deel van die veteranen nog steeds dezelfde ideeen erop na. Heb jij daar respect voor? Ben jij het met ze eens?

Waarom vind jij het jammer dat een man die zulke vreselijke misdaden zijn steun betuigt niet in de regering komt? Dat wil ik graag horen.


Dat is een kleine groep geweest en die scheer jij nu allemaal over een kam. Je bent al net zo erg als de gemiddelde racist.
Familieleden van mij zijn ook omgekomen in de oorlog, maar die heb ik nooit gekend en jij hebt de jouwe ook nooit gekend. Wat wil je met dat punt zeggen?

Een deel van de veteranen, dat zijn er dan misschien 3 van de 5 die nog in leven zijn. Overigens heb ik al gezegd dat er weinig keus voor hen was in die tijd; doden of gedood worden.

Die steun is maar een klein gedeelte van de campagne die hij voerde. Ja, ik had hem liever in de regering gezien dan de linkse partijen, nu ook in Nederland, toch weer verkloten. Meer belasting laten betalen door de rijkste 5%? Serieus, Zalm kon het ook zonder en heeft het sluitend achter gelaten. Bos heeft het allemaal weer lekker door elkaar gegooid en heeft nu meer geld nodig, ten koste van de mensen die er hard voor werken.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 15 2008 06:56am
Quote (GameAndWatch @ Wed, 15 Oct 2008, 12:01)
Ik blader al wel wat langer door deze Topic's heen. En ik heb 't allang door, sinds ik games speel, dat je never stoer bent. En dit forum draait, zoals je kan zien, over een kerel die iets niet begreep over racisten.


Weet jij wel eens wat een forum is? En als je wist waar het hier om draaide, zou je dan nu al niet in 'E-FIGHTS' zitten met de helft van de members hier?

Quote (Lucas[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 13:00)

Alsof SS-veteranen ronduit slecht zijn, die mensen deden ook wat hen werd opgedragen.


Wat de fok? Hebben we het over dezelfde SS-veteranen? Je kwam niet zomaar in de SS vriend, het was een focking elite-eenheid. Dus, wilde je daarbij horen dan was je wel duidelijk een fanatiek nazi. En volgens mij ben je niet een heel goed persoon als je een fanatiek nazi bent/was.

Edit: daarnaast, als ik je meerdere ben, en ik zeg tegen jou: 'Vermoord even alle jongens met oranje haar', en jij doet het vervolgens, ben je dan niet slecht omdat ik zei dat je dat moest doen?

This post was edited by MilkAndCookies on Oct 15 2008 07:00am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1202122232429Next
Add Reply New Topic New Poll