d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev120212223Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 06:04am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 14:00)
Omdat ik wel heb opgelet op de basisschool?


ja dat is wel ironie hahhaa

jou moeder moet wel een hoer zijn die verkracht is door gehandicapten toen ze stond te tippelen achter het noordwijkse station..

kga niet soebatten met een komplete idioot zoals jij dus zeg maar wat je wilt ik reageer niet meer..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 06:05am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 06:08am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 4 Sep 2008, 14:03)
Haha, rellen!


yahhh! trick yahhh

kdoe het allemaal voor de +1's

en in de hoop dat ze de rest van de dag sagi zijn

ik hoef niet eens te letten op mijn spelling dat doen die sukkels voor mij haha

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 06:12am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 06:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:59)
je meent het ohmy.gif


Je weet het nog steeds niet te gebruiken.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 06:15am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 14:12)
Je weet het nog steeds niet te gebruiken.


wow je deet een poging tot grappig zijn, leuk man..

VEREKTE MONGOOL

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 06:22am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 06:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 12:15)
wow je deet een poging tot grappig zijn, leuk man..


Sorry, ik mis hier iets.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 06:22am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 14:19)
Sorry, ik mis hier iets.


edited

edit/ N44B

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 06:22am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 06:25am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 13:19)
Sorry, ik mis hier iets.


BBDG dacht blijkbaar dat je een grapje maakte ipv hem op zijn tekortkomingen te wijzen. Waarom, dat weet niemand.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 13:04)


jou moeder moet wel een hoer zijn die verkracht is door gehandicapten toen ze stond te tippelen achter het noordwijkse station..



*gaap* die heb je niet eens zelf verzonnen.

This post was edited by sK_Kabouter on Sep 4 2008 06:26am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 06:29am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 14:25)
BBDG dacht blijkbaar dat je een grapje maakte ipv hem op zijn tekortkomingen te wijzen. Waarom, dat weet niemand.


bijna 5k goed man

Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 14:25)
*gaap* die heb je niet eens zelf verzonnen.


dat heb ik wel

maarja kennelijk ben jij verstandig genoeg om nu je kop te houden want ik word het een beetje beu met je zielige gedoe

andere mensen wijzen op hun tekortkomingen is nogal zielig

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 06:30am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 06:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 13:29)
dat heb ik wel

maarja kennelijk ben jij verstandig genoeg om nu je kop te houden want ik word het een beetje beu met je zielige gedoe

andere mensen wijzen op hun tekortkomingen is nogal zielig


Blijkbaar niet.

En ik maar denken dat je niet meer op me zou reageren? Het enige zielige gedrag hier komt van jou. Je trieste aanvallen op mijn moeder geven aan hoezeer je met bovenstaande discussie in je maag zit. sad.gif

This post was edited by sK_Kabouter on Sep 4 2008 06:37am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 4 2008 06:49am
Wtf doe jij met een 16 jaar oud lief.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev120212223Next
Add Reply New Topic New Poll