Quote (edujackass @ Sun, 17 Aug 2008, 21:54)
dit is tog wel een van de kanslozere threads in dit forum.
ben je nu trots dat je er deel van uitmaakt?
plz, post hier niet als je niet wilt/kan duellen
This post was edited by DuffmanX on Aug 17 2008 03:17pm