Quote (Godsterrorforce @ Tue, 8 Apr 2008, 10:20)
kijk hoe druk iedereen zich maakt om een internet forum, dat de mensen op het forum dommer zijn dan een kamer plant of w/e, ik bedoel je hoeft hier niet te komen, je bent het niet verplicht.
Oh, ik had 'n vermoeden dat het hele 'maak je niet druk'-verwijt eraan ging komen. Helaas kan ik de kamerplant-vergelijking maken zonder me druk te maken. Wat 'n wonder.
Het was trouwens net mijn punt: steek er geen energie in sukkeltjes. En ik ga vooral mijn eigen advies opvolgen.
Wo0tex: er is geen 'wij': er is 'jij' en 'ik' en ik vind je 'n idioot. Duidelijk.