d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1202122232429Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 7 2008 04:00pm
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 7 Apr 2008, 19:56)
Wist je dat een groot deel van de palestijnen christenen zijn? Heb je ooit van de IRA gehoord? Heb jij überhaupt een brein dat informatie opneemt?

Ooit van David Koresh gehoord? Christenfundamentalisme? Christelijke sektevorming?

*zucht*

Je hebt helemaal gelijk, maar steek er toch geen energie in.
De meeste mensen hier hebben de intelligentie van 'n kamerplant. Hoewel ik 'n kamerplant nog nooit een domme opmerking heb weten maken. Big shoutout naar alle kamerplanten!
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Apr 8 2008 02:41am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Apr 2008, 14:46)
hahahahahahahaha


omfg, geloof is niet aan een land gebonden en ja, in Turkije staan kerken..... -.-


Heb je ze gezien ? ;p


This post was edited by xycho2d on Apr 8 2008 02:53am
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 03:17am
Quote (??NNI @ Tue, Apr 8 2008, 12:00am)
Je hebt helemaal gelijk, maar steek er toch geen energie in.
De meeste mensen hier hebben de intelligentie van 'n kamerplant. Hoewel ik 'n kamerplant nog nooit een domme opmerking heb weten maken. Big shoutout naar alle kamerplanten!


Gelukkig ben ik dus niet de enigste die hier zo over denkt (+1)!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2008 03:20am
kijk hoe druk iedereen zich maakt om een internet forum, dat de mensen op het forum dommer zijn dan een kamer plant of w/e, ik bedoel je hoeft hier niet te komen, je bent het niet verplicht.
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 03:38am
Wie zegt dat wij ons druk maken? Wij geven gewoon een reactie en als iemand zo'n kut opmerking maakt op mijn opmerking dan kan ik het niet laten om terug te zeiken heart.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 04:07am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 10:38)
Wie zegt dat wij ons druk maken? Wij geven gewoon een reactie en als iemand zo'n kut opmerking maakt op mijn opmerking dan kan ik het niet laten om terug te zeiken heart.gif


jij bent niet bepaald een aanwinst voor het dutch gespam... je hebt hem wel door geloof ik maar je wil het niet snappe....
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 04:21am
Ohjawel heb hem echt wel door/snap hem echt wel. Maar of ik mezelf ervoor intresseer? Dat is weer een heel ander verhaal kuss.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 04:25am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 11:21)
Ohjawel heb hem echt wel door/snap hem echt wel. Maar of ik mezelf ervoor intresseer? Dat is weer een heel ander verhaal kuss.gif


hem in de zin van . hoe het er hier normaal aantoe gaat
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 04:32am
Ik kom hier al lang genoeg om te weten hoe het er aan toe gaat. Wordt jij nu eerst maar is volwassen voordat je weer conclusies gaat trekken wub.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2008 05:32am
Quote (Godsterrorforce @ Tue, 8 Apr 2008, 10:20)
kijk hoe druk iedereen zich maakt om een internet forum, dat de mensen op het forum dommer zijn dan een kamer plant of w/e, ik bedoel je hoeft hier niet te komen, je bent het niet verplicht.

Oh, ik had 'n vermoeden dat het hele 'maak je niet druk'-verwijt eraan ging komen. Helaas kan ik de kamerplant-vergelijking maken zonder me druk te maken. Wat 'n wonder.
Het was trouwens net mijn punt: steek er geen energie in sukkeltjes. En ik ga vooral mijn eigen advies opvolgen.

Wo0tex: er is geen 'wij': er is 'jij' en 'ik' en ik vind je 'n idioot. Duidelijk.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1202122232429Next
Closed New Topic New Poll