Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 20:36)
ik doe mn best maar bedankt voor het bler weinig actie compliment.. zie je wardering krijgen gebeurt niet zomaar als je vanaf het dutch forum komt.. ik geloof dat dit egt als de zwarte kant van jsp word gezien soms..
Het is geen persoonlijke aanval. Wie de schoen past die trekt hem aan.
Quote (Spykerr @ Tue, 18 Dec 2007, 20:48)
ik denk dat het behoorlijk dom is om geld te doneren, alleen maar zodat je meer kans maakt op een tag...
Ik had eerst de trusted tag en ben daarna pas gaan doneren. Alleen omdat het zo makkelijk is om dat dII items te traden nergens anders voor.