d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot #2
Prev1202122232426Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 01:51pm
Quote (Feargod @ Tue, Dec 18 2007, 07:50pm)
Als je geld doneert doe je het niet voor de tag. De meeste doen het voor het forum gold dat ze ervoor krijgen. Heel veel hebben het gedaan voor een bot-key toen de tijd en sommige doen het omdat ze de site waarderen. Uiteraard zijn er ook genoeg die het niet doen. Iedereen zijn eigen optie hier wink.gif


ja dat weet ik wel, maar je kan zeggen wat je wil en ik geloof ook niet dat iemand het toe zal geven dat zal me dan persoonlijk ook weinig doen, maar veel hopen egt wel meer kans te maken op een TT genoeg mensen die het er in d2 channels wel is over hadden iig.. dus die mensen zijn er ook , en wss meer dan je denkt ..
Retired Moderator
Posts: 19,653
Joined: Jan 26 2004
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 01:57pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 20:36)
ik doe mn best maar bedankt voor het bler weinig actie compliment.. zie je wardering krijgen gebeurt niet zomaar als je vanaf het dutch forum komt.. ik geloof dat dit egt als de zwarte kant van jsp word gezien soms..


Het is geen persoonlijke aanval. Wie de schoen past die trekt hem aan.


Quote (Spykerr @ Tue, 18 Dec 2007, 20:48)
ik denk dat het behoorlijk dom is om geld te doneren, alleen maar zodat je meer kans maakt op een tag...


Ik had eerst de trusted tag en ben daarna pas gaan doneren. Alleen omdat het zo makkelijk is om dat dII items te traden nergens anders voor.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 01:58pm
Quote (caitlin @ Tue, Dec 18 2007, 07:57pm)
Ik had eerst de trusted tag en ben daarna pas gaan doneren. Alleen omdat het zo makkelijk is om dat dII items te traden nergens anders voor.


ik pas de schoen niet en het was alleen een persoonlijke reactie dus een mening, dus idem voor jou wie de schoon pas trekt m aan ..

en zie mijn posts en joindate ik ben dus duidelijk niet een van de "spammers" hier
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Dec 18 2007 01:58pm
Quote (caitlin @ Tue, 18 Dec 2007, 21:57)
Ik had eerst de trusted tag en ben daarna pas gaan doneren. Alleen omdat het zo makkelijk is om dat dII items te traden nergens anders voor.


Mja, 90% ervan daarvoor al gedoneerd.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 02:01pm
Quote (xycho2d @ Tue, Dec 18 2007, 07:58pm)
Mja, 90% ervan daarvoor al gedoneerd.


wat dus ook mijn punt is , maar laten we er maar over stoppen.. dit is useless want zijn meningen tegen meningen.. wat resulteert in flame = topic dicht en dat wil ik iig niet..

de rest mag denken wat ie wil..
Retired Moderator
Posts: 19,653
Joined: Jan 26 2004
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 02:07pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 20:58)
ik pas de schoen niet en het was alleen een persoonlijke reactie dus een mening, dus idem voor jou wie de schoon pas trekt m aan ..

en zie mijn posts en joindate ik ben dus duidelijk niet een van de "spammers" hier


Als je denkt dat ik het doe om me te verontschuldigen dat ik gedoneerd heb en dan heb je het echt mis.
En ja bij zo'n bewering pas ik inderdaad die schoen want ik ken d2jsp en Paul op een andere manier dan jullie waarschijnlijk.
Want Paul heeft echt poep aan het feit dat iemand gedoneerd heeft als hij TT niet verdiend dan krijgt tie het gewoon niet.

Dat is waar ik op reageer.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 18 2007 02:09pm
Quote (caitlin @ Tue, 18 Dec 2007, 21:07)
want ik ken Paul op een andere manier dan jullie waarschijnlijk


Too much information.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 02:12pm
Quote (caitlin @ Tue, Dec 18 2007, 08:07pm)
Als je denkt dat ik het doe om me te verontschuldigen dat ik gedoneerd heb en dan heb je het echt mis.
En ja bij zo'n bewering pas ik inderdaad die schoen want ik ken d2jsp en Paul op een andere manier dan jullie waarschijnlijk.
Want Paul heeft echt poep aan het feit dat iemand gedoneerd heeft als hij TT niet verdiend dan krijgt tie het gewoon niet.

Dat is waar ik op reageer.


erhm , ik ga er wel vanuit dat jij paul beter kent dan ik.. want anders was je geen trade moderator.. of wat je ook was, en denk je dat ik niet slim genoeg ben om te snappen dat paul dankbaar zn zakken vult..

IK ZEG ALLEN DAT MENSEN HET MSS WEL KUNNEN DENKEN, lees voortan wat ik bedoel en niet wat je zelf denkt..

nu heb ik het er niet meer over mijn punt is gemaakt.
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 02:14pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 21:12)
erhm , ik ga er wel vanuit dat jij paul beter kent dan ik.. want anders was je geen trade moderator..  of wat je ook was,  en denk je dat ik niet slim genoeg ben om te snappen dat paul dankbaar zn zakken vult..

IK ZEG ALLEN DAT MENSEN HET MSS WEL KUNNEN DENKEN, lees voortan wat ik bedoel en niet wat je zelf denkt..

nu heb ik het er niet meer over mijn punt is gemaakt.


Maar zeg nou eerlijk, wie zou het niet doen in zijn possitie wink.gif

Ik bedoel geld is geld en als je je geld kan verdienen door een forum te runnen....
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 18 2007 02:17pm
Hou eens op met die zinloze discussie.

Ja, ik ben helemaal klaar om dit forum te leiden.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1202122232426Next
Closed New Topic New Poll