Quote (Xepo @ Mon, 10 Dec 2007, 20:26)
Ik zie de connectie niet.
Wat jij doet is; "Ik ken er maar 1, dus is er maar 1" (argument van de onwetendheid). Vervolgens moet ik maar bewijzen dat het tegendeel waar is zonder dat jij ook maar enig argument (ja, ok een drogreden) geeft om aan te tonen dat het om 1 geval gaat (verschuiving van de bewijslast).
Connectie:
Bewezen dat er meerdere zijn? (Bewezen dat God bestaat?)
Bewijs jij dat er maar één is! (Bewijs jij dat God niet bestaat.)
Als je die niet zag.. :|