d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev11920212223102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Feb 3 2011 03:17pm
Quote (shadowstriker89 @ 3 Feb 2011 19:46)
moet ook gast, is awesome.  ik ben alleen wel ziek vandaag ouwe... zit aan de ibuprofen en alles. maar ziek zijn in vakantie mag gewoon niet dus vandaar dat ik toch naar cafe moet gaan vanavond.

maarr over iets anders... haha ik wil kaartjes gaan vervalsen voor een feest. de kaartjes worden niet gescanned en er zit ook geen glimlijn op. Het zijn kwart a4 papiertjes die aan beide kanten berukt zijn en glad aanvoelen. Iemand enig idee waar/hoe ik dit het beste kan doen?

Ik blijf Breda echt een saaie stad vinden, het is dat ik er veeeeeeeeeeel mensen ken. En dat wij altijd met een redelijke groep zijn..
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 4 2011 07:40am
Ik vond er gister weer Facking Nice heheee Facking bezopen Oke we gingen dus half 11 al drinken met de consumptiebonnen was wel niceeee en toen ging ik peuken kopen.. DOM Maarja dus wij drinke drinke haha daarna werd het waaazig was zon meisje annabel was een sollid 9 zegmaar maar T was erbij Hmm uiteindelijk wel der nummer haha maar niet gezoend. Dusja wij gaan, ik de zwarte vriend nog een maat en t naar mijn huis. Wij frituren enzo was huisgenoot bezig met een luchtbed in de keuken... Haha Maarja komt boze andere vrouwelijke huisgenoot allemaal schelden en shit dat ze gaat klagen over dat geluid enzo want die moest vandaag gewoon school Hahahah Maarja ik wilde wat vragen aan mannen huisgenoot doe ik deur open ligt hij te neuken ik dacht kaaaaankerrr.... Hahaha Maarja lag ook nog een gast op de gang te slapen met balkon deur open dus ik die dicht doen stapte bijna op die gast werd hij helemaal wakker enzo dus ik sta beetje met t begint ze te zoenen ik dacht uhhhh we zouden toch vrienden blijvennn.... Daarna iedereen naar huis t bleef nog slapen maar niet geneukt. Haha en tussendoor sms ik nog met c uit waddinxveen en 's uit Amsterdam en zo is ff kijken wat A uit Dongen aan het doen is haha was mooi avondje op de peuken na!
Member
Gold: 224.00
Feb 4 2011 11:43am
Ik wil met jou en je zwarte vriend een avond uit, Eduard. Klinkt als een topcombinatie.
Member
Gold: 9,221.15
Feb 5 2011 05:34am
Niet kloppen is not done. :X
Banned
Feb 5 2011 10:32am
Quote (Wuben[NM] @ Feb 4 2011 05:43pm)
Ik wil met jou en je zwarte vriend een avond uit, Eduard. Klinkt als een topcombinatie.

Is prima maar het is niet altijd een topavond he! Haha vanavond naar loos in 013 tilliee
Banned
Feb 6 2011 04:15pm
okeee hahaa tilburg was heftig. hahaha

chilmuziek voor tijdens het lezen

het begon allemaal met eten bij eduard, ik en T gingen een zelfgemaakte pizza opwarmen in mijn maffe duitse gril hete lucht magnetron combinatie toestel dus het was een salami pizza met ham kaas mozzarella fetta en olijven. dus die shit in de magnetron was facking nat ouwe dus de water eraf laten druppelen en toen maar opgegeten kreeg een half uur later HEFTIGE diarree, toen kwamen er nog ff maten langs dus beetje bier beetje waterpijp, vind het minder gaat me kamer zo van stinkee maarja dus was 11 uur ik nog ff snel me reet afgespoeld en met t naar het station gefietst. dussss wij nog rennen om die trein te halen net gehaald. was M en nog iemand ben haar naam alweer vergeten in de trein. dus was wel gezellig, uit met 3 meisjes ;DDD dusss wij naar tilburg had elk meisje een eigen wijnfles bij hahaha dus hun allemaal die shit in hun kleren verstoppen en in de tassen lolzzz ging tever en ik wilde niet medeplichtig zijn haha ik koop me bier wel gewoon daar. dussss 20 euro 8muntjes, jas laten ophangen ff pissen, naar boven bierrrrr, die sletten aan de wijn allemaal hahaha was echt nice, ff naar de electro zaal geweest was heftigggg haha daarna weer grote zaal, voorin stond gewoon weer dikke moshpit. maarja dus de vriendin van M staat met een kerel en die gaan inneens zoenen hahaha.. was lachen met t ook. ze is bang dat ze een onderkin heeft. maarja al de 8 bier op en ik dacht hmm sigaretje zou wel nice zijn.. dommmm WEER pakje gekocht. dus ik weer zoveel mogelijk peuken uitdelen aan vreemde enzo haha was er wel weer snel vanaf. maar was kansleaussss dusss ik had wel ff zin in wat water na al het bierrrr. we kwamen daar aan rond 12 ofzo en rond 10 over half 4 ging dus me wekker om naar de bus te rennen hahaha dus ik ga richting de jassen, was ff aan het praten met een chick, haha ze komt naar me toe heee wat heb je een leuke sik!!! waar kom je vandaan blaaaaaaaaa dus ze heete Zanita, dussss ik zeg ben je hier volgende keer weer blabla, maarja ze was beetje jong ouwe.. 15 jaar. had haar makkelijk kunnen zoenen maar het was geen 9 ofzo dus niks mee gedaan. haha dussss jas gepakt kom ik T nog tegen haha dus wij samen naar buiten waar M met haar vriendin ook liepen en richting het station lopen. dus t zegt inneens kom en pakt me vast en begint te zoenen ik dacht hmmm is wel nice dit heeehehe maarja M en haar vriendin helemaal weg na het zoenen dus 5 minuten later wij willen weer verder lopen maar zagen we dus dat we echt moesten haaasten hahaha dus wij haastig lopen zegt T kunnen we niet lopend zoenen? ik zeg nooohhh maar ze wilde toch proberen dus dat was lekker elkaars gezicht likkennnnn haha Ik krijg smsje van een maat die eigenlijk ook naar tilburg zou gaan; Yo het is focking kut met (mijn dikke kleine vriend) en (mijn zwarte vriend) want ze kwamen weer niet binnen bij millertime hahaha maarrrrr wij dus rennen nog naar die trein, net gehaald was beterrr de vriendin van M had een ipad, dus wij gingen leip de smurfs spelen haha dik blue berrys farmen, dit was de shit. dusssss wij stappen uit de trein haha fiets zoeken lag die fucking op de gronnnndd noohh, maar hij was nog heel, ff een pis plaats gezocht en me blaas geleegd, M ging al naar huis met der vriendin en T was met wat mensen aan het praten op station dus ik zeg tegen T yo ik ben naar huissssjee als je wilt kan je nog achterop (t had lekke bandd) we waren ook op 1 fiets gekomen. maar T zei nee wacht evennnn dus t komt achterop zitten en zegt we moeten naar millertime, maar was echt al half 5 maar maaakt niet uit dus wij naar millertime, staat zo'n kerel hee t (t had onderweg uitgelegd dat ze nog naar after party ging en dat ik ook mee moest gaaannn) dus hij doet de deur open, 5 trappen omhoog ofzo haha echt een verrot studentenhuis, beetje kakker mensen daar, deden alle 4 modellenwerk :p haha maarja hij had een fles whiskey van 75 euro en er was nog een blonde die heeelemaal van de keeaart was haha maarja die slet blefe maa shag rollen en roken. De prijs van de whiskey proefde ik er niet vanaf, maar bne sowieso niet zo'n whiskeyman.. ze hadden geen bier maar gelukkig wel witte wijn en dat is ook wel te zuipen dus ze hadden wel interessante verhalen die kerels haha maar begon die eene dus over ze modelle cariere, hij was 187 maar moest voor een shoot afslanken naar 67 kilo... haha toen dacht ik dus noooh gaat te ver dit. heehehe, maarja de eigenaar van die kamer zegt inneens iemand zin in sos? hehe ik dacht wtf.. maarja hij pakt inneens een plastic zakje wat vol zat met witte kleine envelopjes heheheh dus ik dacht hmm pillen ofzo lsd? zegt die gast iemand coke? haha kerel naast mij zegt is goed, dus hij vouwt zo'n envelopje open en pakt de sleutelbos van de maat van hem en neemt 1 sleutelpunt per neusgat ik heb maar beleefd nee dankje gezegd :p en T sloeg gelukkig ook over... en de rest van de groep weer wel. Die gast betaalde 20 euro per halve gram ouwe. gaat te ver. haah. maarja was heftige boel. dus was het bijna half 8 en toen zijn we allemaal vertrokken daar, t achterop naar haar huis haar afzetten. vroeg ze of ik nog zin had om tekken tegen haar te spelen. dus ik zeg hee is primaaa... maarja eenmaal in bed lagen we alleen nog maar te zoenen. niet geneukt. haha uiteindelijk lepeltje lepeltje in slaap gevallen en daarna natuurlijk met een zere arm wakker geworden (GEBEURT ALTIJD) en wel confortabel gaan liggen en verder geslapen. dus was rond 2 uur smiddags, t had een glas water voor me gehaald en ik werd langzaam wakker. oppeens horen we de trap en kwam dus die pa naar boven hahaha mijn hart ging tekeeer. laatste keer vertelde hij da thij me niet meer wilde zien toen ik stiekem naar boven wilde glippen.... maarja dus ik hoor de deur open kraken en tessa gooit snel lakens over me heen hahaha dus die pa zegt, grote berg lakens. en tessa zegt is idd een grote berg.. hahaha en die pa trekt het laken weg :p dus ik zei hoi, en hij zegt hallo. en vraagt T daarna waarom ze hem niet om toestemming heeft gevraagd voor het logeren. toen ging hij beetje boos weg en heeft t nog een gekookt eitje voor me gemaakt en wat broodjes in de oven. daarna gingen we haar band plakken en toen heeft hij wel goed geholpen enzo dus mischien accepteert die vader me nu een beetje omdat ik al bijna half jaartje bezig ben met T... maarja daarna ngo ff een film geeken over een mongol kind die vleugels had. what the fuck was dat voor stomme nederlandse film... daarna samen weggefietst en zei rechtsaf voor der werk en ik naar me kamerrrrttt lekker eten koken.
was mooi nachtje!
Member
Feb 6 2011 05:08pm
Quote (shadowstriker89 @ 6 Feb 2011 23:15)
okeee hahaa tilburg was heftig. hahaha

chilmuziek voor tijdens het lezen

http://www.youtube.com/watch?v=s6xYQlBttZs

het begon allemaal met eten bij eduard, ik en T gingen een zelfgemaakte pizza opwarmen in mijn maffe duitse gril hete lucht magnetron combinatie toestel dus het was een salami pizza met ham kaas mozzarella fetta en olijven. dus die shit in de magnetron was facking nat ouwe dus de water eraf laten druppelen en toen maar opgegeten kreeg een half uur later HEFTIGE diarree, toen kwamen er nog ff maten langs dus beetje bier beetje waterpijp, vind het minder gaat me kamer zo van stinkee maarja dus was 11 uur ik nog ff snel me reet afgespoeld en met t naar het station gefietst. dussss wij nog rennen om die trein te halen net gehaald. was M en nog iemand ben haar naam alweer vergeten in de trein. dus was wel gezellig, uit met 3 meisjes ;DDD dusss wij naar tilburg had elk meisje een eigen wijnfles bij hahaha dus hun allemaal die shit in hun kleren verstoppen en in de tassen lolzzz ging tever en ik wilde niet medeplichtig zijn haha ik koop me bier wel gewoon daar. dussss 20 euro 8muntjes, jas laten ophangen ff pissen, naar boven bierrrrr, die sletten aan de wijn allemaal hahaha was echt nice, ff naar de electro zaal geweest was heftigggg haha daarna weer grote zaal, voorin stond gewoon weer dikke moshpit. maarja dus de vriendin van M staat met een kerel en die gaan inneens zoenen hahaha.. was lachen met t ook. ze is bang dat ze een onderkin heeft. maarja al de 8 bier op en ik dacht hmm sigaretje zou wel nice zijn.. dommmm WEER pakje gekocht. dus ik weer zoveel mogelijk peuken uitdelen aan vreemde enzo haha was er wel weer snel vanaf. maar was kansleaussss dusss ik had wel ff zin in wat water na al het bierrrr. we kwamen daar aan rond 12 ofzo en rond 10 over half 4 ging dus me wekker om naar de bus te rennen hahaha dus ik ga richting de jassen, was ff aan het praten met een chick, haha ze komt naar me toe heee wat heb je een leuke sik!!! waar kom je vandaan blaaaaaaaaa dus ze heete Zanita, dussss ik zeg ben je hier volgende keer weer blabla, maarja ze was beetje jong ouwe.. 15 jaar. had haar makkelijk kunnen zoenen maar het was geen 9 ofzo dus niks mee gedaan. haha dussss jas gepakt kom ik T nog tegen haha dus wij samen naar buiten waar M met haar vriendin ook liepen en richting het station lopen. dus t zegt inneens kom en pakt me vast en begint te zoenen ik dacht hmmm is wel nice dit heeehehe maarja M en haar vriendin helemaal weg na het zoenen dus 5 minuten later wij willen weer verder lopen maar zagen we dus dat we echt moesten haaasten hahaha dus wij haastig lopen zegt T kunnen we niet lopend zoenen? ik zeg nooohhh maar ze wilde toch proberen dus dat was lekker elkaars gezicht likkennnnn haha Ik krijg smsje van een maat die eigenlijk ook naar tilburg zou gaan; Yo het is focking kut met (mijn dikke kleine vriend) en (mijn zwarte vriend) want ze kwamen weer niet binnen bij millertime hahaha  maarrrrr wij dus rennen nog naar die trein, net gehaald was beterrr de vriendin van M had een ipad, dus wij gingen leip de smurfs spelen haha dik blue berrys farmen, dit was de shit. dusssss wij stappen uit de trein haha fiets zoeken lag die fucking op de gronnnndd noohh, maar hij was nog heel, ff een pis plaats gezocht en me blaas geleegd, M ging al naar huis met der vriendin en T was met wat mensen aan het praten op station dus ik zeg tegen T yo ik ben naar huissssjee als je wilt kan je nog achterop (t had lekke bandd) we waren ook op 1 fiets gekomen. maar T zei nee wacht evennnn dus t komt achterop zitten en zegt we moeten naar millertime, maar was echt al half 5 maar maaakt niet uit dus wij naar millertime, staat zo'n kerel hee t (t had onderweg uitgelegd dat ze nog naar after party ging en dat ik ook mee moest gaaannn) dus hij doet de deur open, 5 trappen omhoog ofzo haha echt een verrot studentenhuis, beetje kakker mensen daar, deden alle 4 modellenwerk :p haha maarja hij had een fles whiskey van 75 euro en er was nog een blonde die heeelemaal van de keeaart was haha maarja die slet blefe maa shag rollen en roken. De prijs van de whiskey proefde ik er niet vanaf, maar bne sowieso niet zo'n whiskeyman.. ze hadden geen bier maar gelukkig wel witte wijn en dat is ook wel te zuipen dus ze hadden wel interessante verhalen die kerels haha maar begon die eene dus over ze modelle cariere, hij was 187 maar moest voor een shoot afslanken naar 67 kilo... haha toen dacht ik dus noooh gaat te ver dit. heehehe, maarja de eigenaar van die kamer zegt inneens iemand zin in sos? hehe ik dacht wtf.. maarja hij pakt inneens een plastic zakje wat vol zat met witte kleine envelopjes heheheh dus ik dacht hmm pillen ofzo lsd? zegt die gast iemand coke? haha kerel naast mij zegt is goed, dus hij vouwt zo'n envelopje open en pakt de sleutelbos van de maat van hem en neemt 1 sleutelpunt per neusgat ik heb maar beleefd nee dankje gezegd :p en T sloeg gelukkig ook over... en de rest van de groep weer wel. Die gast betaalde 20 euro per halve gram ouwe. gaat te ver. haah. maarja was heftige boel. dus was het bijna half 8 en toen zijn we allemaal vertrokken daar, t achterop naar haar huis haar afzetten. vroeg ze of ik nog zin had om tekken tegen haar te spelen. dus ik zeg hee is primaaa... maarja eenmaal in bed lagen we alleen nog maar te zoenen. niet geneukt. haha uiteindelijk lepeltje lepeltje in slaap gevallen en daarna natuurlijk met een zere arm wakker geworden (GEBEURT ALTIJD) en wel confortabel gaan liggen en verder geslapen. dus was rond 2 uur smiddags, t had een glas water voor me gehaald en ik werd langzaam wakker. oppeens horen we de trap en kwam dus die pa naar boven hahaha mijn hart ging tekeeer. laatste keer vertelde hij da thij me niet meer wilde zien toen ik stiekem naar boven wilde glippen.... maarja dus ik hoor de deur open kraken en tessa gooit snel lakens over me heen hahaha dus die pa zegt, grote berg lakens. en tessa zegt is idd een grote berg.. hahaha en die pa trekt het laken weg :p dus ik zei hoi, en hij zegt hallo. en vraagt T daarna waarom ze hem niet om toestemming heeft gevraagd voor het logeren. toen ging hij beetje boos weg en heeft t nog een gekookt eitje voor me gemaakt en wat broodjes in de oven. daarna gingen we haar band plakken en toen heeft hij wel goed geholpen enzo dus mischien accepteert die vader me nu een beetje omdat ik al bijna half jaartje bezig ben met T... maarja daarna ngo ff een film geeken over een mongol kind die vleugels had. what the fuck was dat voor stomme nederlandse film... daarna samen weggefietst en zei rechtsaf voor der werk en ik naar me kamerrrrttt lekker eten koken.
was mooi nachtje!

Je hebt teveel met Carmen gepraat met je nooohhh
Member
Gold: 0.02
Feb 6 2011 05:48pm
Zonde van die fles whiskey.
Je kan dronken mensen net zo goed een goedkope fles whiskey voeren denk ik.

Wat een zooi daar eigenlijk hahahaahah. Die eigenaar van die kamer die mensen coke aanbiedt..
Maar dit was wel één van de mooiere dagen zoals ik lees. :p
lol'd, dat laatste stukje is kankervet.. IEP?

This post was edited by Pattern on Feb 6 2011 05:51pm
Banned
Feb 6 2011 06:01pm
Quote (CpTJenJen @ Feb 6 2011 11:08pm)
Je hebt teveel met Carmen gepraat  met je nooohhh

Gast ik heb dat van T overgenomen toevallig :p heb het carmen nog niet horen zeggen! Over 2 weken komt ze langs trouwens.
En klopt die film Haahaha lachte me kapoot wij dachten eeecht of niet.. Miss gewoon een Mongol actrice

This post was edited by shadowstriker89 on Feb 6 2011 06:05pm
Member
Feb 6 2011 06:08pm
Quote (shadowstriker89 @ 7 Feb 2011 01:01)
Gast ik heb dat van T overgenomen toevallig :p heb het carmen nog niet horen zeggen! Over 2 weken komt ze langs trouwens.
En klopt die film Haahaha lachte me kapoot wij dachten eeecht of niet.. Miss gewoon een Mongol actrice

Succes met haar, al dat gezeik is ze me beu .. Begint ze opeens te zeiken dat ik anders doe en blabla, nja het zal wel TOUCHDOWN PACKERS NUMMER 2 FUCK YOU!!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev11920212223102Next
Closed New Topic New Poll