d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1192021222329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 05:02am
Quote (paradox1984 @ Wed, Oct 15 2008, 10:54am)
Ok dus rasicten dragen allemaal zwart. Maar zijn dan ook alle mensen die zwart dragen rasict ??


Details Marco^^
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 05:06am
Quote (GameAndWatch @ Wed, Oct 15 2008, 01:02pm)
Details Marco^^


Dat is hetzelfde effect als:

Ik pas in mijn jas
Mijn jas past in mijn tas
Dus: Ik pas in mijn tas
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Oct 15 2008 05:08am
Quote (GameAndWatch @ Wed, Oct 15 2008, 11:01am)
Ik blader al wel wat langer door deze Topic's heen. En ik heb 't allang door, sinds ik games speel, dat je never stoer bent. En dit forum draait, zoals je kan zien, over een kerel die iets niet begreep over racisten.


Zoals men al jaren weet, iedereen is stoer zolang we met zijn allen veilig achter onze computertjes zitten. Zo vaak mensen die zeggen kom naar ..... dan zal ik je slaan en dit en dat en zus en zo. ALSOF je ook echt 2 uur gaat reizen om mogelijk geslagen te worden. Zoals hier al word gezegd het is een vraagstukje over rasicten. Maar om nog echt een beetje on-topic te blijven.
Ik draag ook veel zwart ben geen racist maar maak wel onderscheid. Ofwel naar MIJN mening iedereen die wel kan werken maar rustig een uitkerinkje trekt oprotten naar het eigen land. Iedereen die hier is komen schuilen omdat er oorlog WAS in eigen land kan ook weer terug. Dit maakt mij volgens mij geen rasict terwijl ik toch vaak zwart draag.

Dus naar mijn mening je kan dragen wat je wilt wat betreft kleuren kleding.
Racist ben je van binnen niet hoe je eruit ziet.
Member
Posts: 50,057
Joined: Jun 7 2007
Gold: 4,955.00
Oct 15 2008 05:11am
Quote (paradox1984 @ Wed, 15 Oct 2008, 12:08)
Zoals men al jaren weet, iedereen is stoer zolang we met zijn allen veilig achter onze computertjes zitten. Zo vaak mensen die zeggen kom naar ..... dan zal ik je slaan en dit en dat en zus en zo. ALSOF je ook echt 2 uur gaat reizen om mogelijk geslagen te worden. Zoals hier al word gezegd het is een vraagstukje over rasicten. Maar om nog echt een beetje on-topic te blijven.
Ik draag ook veel zwart ben geen racist maar maak wel onderscheid. Ofwel naar MIJN mening iedereen die wel kan werken maar rustig een uitkerinkje trekt oprotten naar het eigen land. Iedereen die hier is komen schuilen omdat er oorlog WAS in eigen land kan ook weer terug. Dit maakt mij volgens mij geen rasict terwijl ik toch vaak zwart draag.

Dus naar mijn mening je kan dragen wat je wilt wat betreft kleuren kleding.
Racist ben je van binnen niet hoe je eruit ziet.


ben ik het mee eens

alleen iedereen die een uitkering trekt en wel kan werken moet naar z'n eigen land??

Wat dan met al die "nederlanders" die hetzelfde doen??? Zijn er ook veel hoor!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 05:13am
PVV-stemmers aller landen, verenigt u!
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Oct 15 2008 05:15am
Quote (Bartus @ Wed, Oct 15 2008, 11:11am)
ben ik het mee eens

alleen iedereen die een uitkering trekt en wel kan werken moet naar z'n eigen land??

Wat dan met al die "nederlanders" die hetzelfde doen??? Zijn er ook veel hoor!


Bedoel je met "nederlanders" de echte nederlanders of mensen die van buitenaf komen.
De nederlanders die uitkerinkjes trekken gewoon opsporen en aan het werk zetten als ze niet willen werken uitkering stop zetten.
Klinkt waarschijnlijk makkelijker dan dat het in de realiteit is helaas
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 05:18am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 15 2008, 01:13pm)
PVV-stemmers aller landen, verenigt u!


Jammer van Jörg sad.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 05:22am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 13:18)
Jammer van Jörg sad.gif


Vind je? Ik heb hem ooit nog in het echt ontmoet.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 05:36am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 15 2008, 01:22pm)
Vind je? Ik heb hem ooit nog in het echt ontmoet.


Ik vind het jammer ja, net op het moment dat hij Bondskanselier wilde worden.
Zijn aanhang hier was sinds de laatste verkiezingen verdubbeld en samen met de andere rechtse partij hadden ze 30-35% van de stemmen.
Zou mogelijk een mooie regering uit voort zijn gekomen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 05:44am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 13:36)
Ik vind het jammer ja, net op het moment dat hij Bondskanselier wilde worden.
Zijn aanhang hier was sinds de laatste verkiezingen verdubbeld en samen met de andere rechtse partij hadden ze 30-35% van de stemmen.
Zou mogelijk een mooie regering uit voort zijn gekomen.


Een zoon van nazi's, op bezoek bij Hussein, extreem-rechtse leiders en SS-veteranen op zijn begrafenis..

Iemand die zijn partij een 'mooie regering' zou noemen, moet zichzelf eens laten nakijken.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1192021222329Next
Add Reply New Topic New Poll