Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 13:40)
Nee, maar ik zie niet in hoe het nut zou hebben om met een domme idioot als jij te discussiëren. Je komt toch alleen maar met scheldwoorden aan ipv met tegenargumenten. We zijn het er over eens dat je een triest sukkeltje bent.
Jammer dat het BF dood is.
kijk je post 189... jij kan derookwat van beetje slap maartoch nu moet je niet doen alsof je de verstandelijk volwassene bent want dat had je wel op dat beroemde roode kruisje gedrukt..
en wuben...
te ver gaan tja.... dat kan kennelijk niet
op dit forum.mijn vriendin heeft zonder moeite haar havo afgerond met 8s en 9s
ze heeft wat problemen in haar leven gehad waar ik jou niet mee ga lastig vallen..
daardoor heeft ze eerst mavo en toen havo gedaan dusja ze is iets ouder.
en jij bent het soort kind dat uit een hele zin een woordje trekt en er gelijk een groot probleem/fiasco gaat maken
het schildpad is "deel" van mijn tattoo het is niet mijn tattoo maar deel... als er nu alleen een schildpad had gestaan ja dan was het belachelijk maar dat is niet zo.
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 13:40)
Nee, maar ik zie niet in hoe het nut zou hebben om met een domme idioot als jij te discussiëren. Je komt toch alleen maar met scheldwoorden aan ipv met tegenargumenten. We zijn het er over eens dat je een triest sukkeltje bent.
Jammer dat het BF dood is.
jaa maar we zijn er ook overeens dat jij een zelfingenomen stakker bent..
ga je nu huilen? of geef je er niets om
This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 05:50am