d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev11920212223Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 05:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 13:32)
fijn voor je vader..
een voordeel als hij sterft hoeft hij tenminste niet te zien wat voor stakker jij bent../word..


Hmm, dit zit op het randje van te ver gaan, if you ask me.

Quote
wuben ik weet niet wat het is met jou maar ik vind het triest ik denk dat je zovaak in je kont geneukt bent dat de shit uit je kop komt
schildpad heeft in meerder culturen een andere betekenis dus voordat je weet welke stijl ik heb weet je er niets over..
er zijn veel meer mensen met veel ergere belachelijk tattoo's op hun lichaam ga hun lastig vallen
je weet niets over mijn vriendin dus denk ook niet de leeftijd te weten want ze is wel ff iets ouder...
denk dat jij eerder de pedofiel bent daarom wil ook iedere homo die ik ken leraar worden.. laat me raden dat wil jij vast ook

ik heb niets tegen homo's integendeel juist netasl jullie niets tegen kanker hebben..

Ik dacht dat je zei dat het bescherming was! Uit welke cultuur heb jij dat dan?

Ik ken amper mensen met een belachelijkere tattoo op hun lichaam. Alhoewel; laatst zag ik iemand met Gerard Joling zijn kop op tv. Dat was ook wel redelijk triest, maar in de cultuur van de Inca's staat Gerard Joling voor geluk en zaligheid.

Je vriendin heeft afgelopen jaar havo examen gedaan, meen ik me te herinneren. Wat zal ze zijn? 17? Waarschijnlijk ouder, want ze zal niet de slimste zijn en wat klassen hebben overgedaan. Am I wrong?

Ik ben inderdaad pedofiel. Het slachtoffer eigenlijk, haha. Ik word geen leraar. Ik leer wel ergens voor. Jij ook?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 05:40am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 12:32)
ben je een beetje uitgeluld?


Nee, maar ik zie niet in hoe het nut zou hebben om met een domme idioot als jij te discussiëren. Je komt toch alleen maar met scheldwoorden aan ipv met tegenargumenten. We zijn het er over eens dat je een triest sukkeltje bent.

Jammer dat het BF dood is.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:48am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 13:40)
Nee, maar ik zie niet in hoe het nut zou hebben om met een domme idioot als jij te discussiëren. Je komt toch alleen maar met scheldwoorden aan ipv met tegenargumenten. We zijn het er over eens dat je een triest sukkeltje bent.

Jammer dat het BF dood is.


kijk je post 189... jij kan derookwat van beetje slap maartoch nu moet je niet doen alsof je de verstandelijk volwassene bent want dat had je wel op dat beroemde roode kruisje gedrukt..

en wuben...

te ver gaan tja.... dat kan kennelijk niet op dit forum.

mijn vriendin heeft zonder moeite haar havo afgerond met 8s en 9s
ze heeft wat problemen in haar leven gehad waar ik jou niet mee ga lastig vallen..
daardoor heeft ze eerst mavo en toen havo gedaan dusja ze is iets ouder.

en jij bent het soort kind dat uit een hele zin een woordje trekt en er gelijk een groot probleem/fiasco gaat maken
het schildpad is "deel" van mijn tattoo het is niet mijn tattoo maar deel... als er nu alleen een schildpad had gestaan ja dan was het belachelijk maar dat is niet zo.

Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 13:40)
Nee, maar ik zie niet in hoe het nut zou hebben om met een domme idioot als jij te discussiëren. Je komt toch alleen maar met scheldwoorden aan ipv met tegenargumenten. We zijn het er over eens dat je een triest sukkeltje bent.

Jammer dat het BF dood is.


jaa maar we zijn er ook overeens dat jij een zelfingenomen stakker bent..

ga je nu huilen? of geef je er niets om

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 05:50am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 05:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:48)

het intereseerT me iig geen ene flikker wat je te vertellen hebt over je rl weet je dat..

fijn voor je vader..
een voordeel als hij sterft hoeft hij tenminste niet te zien wat voor stakker jij bent../wordT..


Oké, bedankt voor je mening. Je bent echt een badboy!

Had je trouwens geen zusje dat is doodgegaan aan kanker, BadBoy?

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 4 2008 05:57am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:57am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 13:52)
Oké, bedankt voor je mening. Je bent echt een badboy!

Had je trouwens geen zusje dat is doodgegaan aan kanker, BadBoy?


zie je wel hoeveel jullie wel niet van me weten

mijn vriendin is 16
mijn zusje is gestorven aan kanker
ik heb een schildpad op mijn lichaam
ik haat homo's
ik maai gras

hoe noem je dat ook alweer kabouter, ironie toch?

shit melk je weet nergens niets van dus doe ook niet alsof jullie alles weten
en het feit dat jullie er zo geintereseerd in zijn vind ik wel stakkerig

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 05:58am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 05:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:57)
zie je wel hoeveel jullie wel niet van me weten

mijn vriendin is 16
mijn zus is gestorven aan kanker
ik heb een schildpad op mijn lichaam
ik haat homo's
ik maai gras

hoe noem je dat ook alweer kabouter, ironie toch?

shit melk je weet nergens niets van dus doe ook niet alsof jullie alles weten
en het feit dat jullie er zo geintereseerT in zijn vind ik wel stakkerig


Weet je wat een vraagteken betekend?

edit: iro·nie (dev)
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen



This post was edited by MilkAndCookies on Sep 4 2008 05:59am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:59am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 13:58)
Weet je wat een vraagteken betekend?


IK QUOTE

Code
en het feit dat jullie er zo geintereseerd in zijn vind ik wel stakkerig


ik heb al vaker mensen horen zeggen dat mijn zus gestorven is aan kanker zonder vraagteken

mensen vertellen me allemaal dingen over mezelf en mijn leven die ik nog niet wist ohmy.gif

Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 13:58)
edit: iro·nie (dev)
  1  spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen


je meent het ohmy.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 06:00am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 06:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 12:48)
kijk je post 189... jij kan derookwat van beetje slap maartoch nu moet je niet doen alsof je de verstandelijk volwassene bent want dat had je wel op dat beroemde roode kruisje gedrukt..

jaa maar we zijn er ook overeens dat jij een zelfingenomen stakker bent..

ga je nu huilen? of geef je er niets om


Post 189: De enige regelrechte beledeging is "idiote uitspraken". Nou nou! Wat een aggressief taalgebruik! Ik ben geschokt.

Nergens, maar dan ook NERGENS, beweer ik dat ik "verstandelijk volwassen" ben. Verstandelijk? Ik denk dat je 'verstandig' bedoelde. Verstandelijk is in deze context niet te gebruiken. De term "verstandige volwassene" heb ik ook niet gebruikt om mezelf te beschrijven. Ik voel mij echter wel volwassener dan jij. Intelligenter ook. En begaafder.

Zelfingenomen? Misschien. Maar dat is ook niet moeilijk met types als jij in de buurt.



Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 12:57)


hoe noem je dat ook alweer kabouter, ironie toch?



Nee SUKKEL, dat is géén ironie.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 13:01)
zucht

je hebt echt problemen knul..


Omdat ik wel heb opgelet op de basisschool?

This post was edited by sK_Kabouter on Sep 4 2008 06:02am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 06:01am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 14:00)
Post 189: De enige regelrechte beledeging is "idiote uitspraken". Nou nou! Wat een aggressief taalgebruik! Ik ben geschokt.

Nergens, maar dan ook NERGENS, beweer ik dat ik "verstandelijk volwassen" ben. Verstandelijk? Ik denk dat je 'verstandig' bedoelde. Verstandelijk is in deze context niet te gebruiken. De term "verstandige volwassene" heb ik ook niet gebruikt om mezelf te beschrijven. Ik voel mij echter wel volwassener dan jij. Intelligenter ook. En begaafder.

Zelfingenomen? Misschien. Maar dat is ook niet moeilijk met types als jij in de buurt.


zucht

je hebt echt problemen knul..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 06:03am
Haha, rellen!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev11920212223Next
Add Reply New Topic New Poll