d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1192021222326Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 8 2008 02:30pm
Quote (Baklap @ Tue, 8 Jul 2008, 21:29)
300+ stacked resi, 2*wisp + tg. GL

Mart
Ok, vertel mij wat je aan 'stacked resistances' hebt als die door een trapper niet naar beneden kan worden gehaald?

Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold: 34,723.00
Jul 11 2008 07:36am
Misschien gebruikt die duffman een soort van infinity flash op switch en/of heeft ie een Lower resist wand tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 11 2008 08:12am
Quote (Mark28 @ Fri, 11 Jul 2008, 14:36)
Misschien gebruikt die duffman een soort van infinity flash op switch en/of heeft ie een Lower resist wand tongue.gif


nee en nee..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 11 2008 10:00am
Quote (Chlamydia @ Tue, 8 Jul 2008, 22:30)
Ok, vertel mij wat je aan 'stacked resistances' hebt als die door een trapper niet naar beneden kan worden gehaald?


was nogal een fail ja happy.gif

tgod zou imo al genoeg moeten zijn en gewoon vol res
Member
Posts: 6,419
Joined: Jul 1 2005
Gold: 0.00
Jul 12 2008 12:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jul 11 2008, 04:00pm)
was nogal een fail ja happy.gif

tgod zou imo al genoeg moeten zijn en gewoon vol res


OMG-jevader OMG-jemoeder ben jij da?

e. mocht dat zo zijn warteam hier^^

This post was edited by Champo on Jul 12 2008 12:39am
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jul 12 2008 02:50pm
Heel moeilijk een trapper: traps legge daarna mb of renne of tele sleep.gif
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold: 34,723.00
Jul 12 2008 06:10pm
Ik stuur je binnenkort een pm om te duelen tegen je assa. tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 13 2008 02:09pm
Quote (Champo @ Sat, 12 Jul 2008, 08:38)
OMG-jevader  OMG-jemoeder ben jij da?

e. mocht dat zo zijn warteam hier^^


nee das the_head in mijn guild wink.gif
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jul 14 2008 01:29pm
Hoi hoi,

Men pc is eindelijk hersteld...
Ik heb daarnet Diablo geinstalleerd, dus nu kan ik dat duel even doen.
Ik ben meestal 's avonds beschikbaar. Je moet maar eens pmen wanneer jij tijd hebt.


Sorry dat het zo lang duurde...

This post was edited by mrs.piggy on Jul 14 2008 01:30pm
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 15 2008 07:16pm
nou sosmaniac wil n duel vs me om een 40 hr bet.. ga je die aan?

oh en sorry gasten, ik kan komende tijd een serieuze duels meer aannemen mn and is gebroken


This post was edited by DuffmanX on Jul 15 2008 07:17pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1192021222326Next
Closed New Topic New Poll