☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev
1
19
20
21
22
23
26
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 6033
Replies: 250
Track Topic
Chlamydia
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
6.22
#201
Jul 8 2008 02:30pm
Quote (Baklap @ Tue, 8 Jul 2008, 21:29)
300+ stacked resi, 2*wisp + tg. GL
Mart
Ok, vertel mij wat je aan 'stacked resistances' hebt als die door een trapper niet naar beneden kan worden gehaald?
Mark28
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold
:
34,723.00
#202
Jul 11 2008 07:36am
Misschien gebruikt die duffman een soort van infinity flash op switch en/of heeft ie een Lower resist wand
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#203
Jul 11 2008 08:12am
Quote (Mark28 @ Fri, 11 Jul 2008, 14:36)
Misschien gebruikt die duffman een soort van infinity flash op switch en/of heeft ie een Lower resist wand
nee en nee..
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#204
Jul 11 2008 10:00am
Quote (Chlamydia @ Tue, 8 Jul 2008, 22:30)
Ok, vertel mij wat je aan 'stacked resistances' hebt als die door een trapper niet naar beneden kan worden gehaald?
was nogal een fail ja
tgod zou imo al genoeg moeten zijn en gewoon vol res
Champo
Member
Posts: 6,419
Joined: Jul 1 2005
Gold
:
0.00
#205
Jul 12 2008 12:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jul 11 2008, 04:00pm)
was nogal een fail ja
tgod zou imo al genoeg moeten zijn en gewoon vol res
OMG-jevader OMG-jemoeder ben jij da?
e. mocht dat zo zijn warteam hier^^
This post was edited by Champo on Jul 12 2008 12:39am
Europe_Paul
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold
:
1,250.00
#206
Jul 12 2008 02:50pm
Heel moeilijk een trapper: traps legge daarna mb of renne of tele
Mark28
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold
:
34,723.00
#207
Jul 12 2008 06:10pm
Ik stuur je binnenkort een pm om te duelen tegen je assa.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#208
Jul 13 2008 02:09pm
Quote (Champo @ Sat, 12 Jul 2008, 08:38)
OMG-jevader OMG-jemoeder ben jij da?
e. mocht dat zo zijn warteam hier^^
nee das the_head in mijn guild
mrs.piggy
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#209
Jul 14 2008 01:29pm
Hoi hoi,
Men pc is eindelijk hersteld...
Ik heb daarnet Diablo geinstalleerd, dus nu kan ik dat duel even doen.
Ik ben meestal 's avonds beschikbaar. Je moet maar eens pmen wanneer jij tijd hebt.
Sorry dat het zo lang duurde...
This post was edited by mrs.piggy on Jul 14 2008 01:30pm
DuffmanX
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold
:
101,699.00
#210
Jul 15 2008 07:16pm
nou sosmaniac wil n duel vs me om een 40 hr bet.. ga je die aan?
oh en sorry gasten, ik kan komende tijd een serieuze duels meer aannemen mn and is gebroken
This post was edited by DuffmanX on Jul 15 2008 07:17pm
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
19
20
21
22
23
26
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact