d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1192021222325Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:05am
jij hebt 2 mongole accounts en op je pic zie je eruit alsof er een trein over je gezicht is gereden.
+ je bent nog maagd op je 20'ste. ga is weg achter die pc man.
@demonsangel.. ja idd te laat -__-

IMA WANT THINGS PRIVATE NOW OK??

This post was edited by edujackass on Jan 13 2008 08:06am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 13 2008 08:06am
Haha te laat ge-edit edu ^^
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:07am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 13 2008, 02:05pm)
jij hebt 2 mongole accounts en op je pic zie je eruit alsof er een trein over je gezicht is gereden.
+ je bent nog maagd op je 20'ste. ga is weg achter die pc man.
@demonsangel.. ja idd te laat -__-

IMA WANT THINGS PRIVATE NOW OK??


Wanhopig dus ..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:08am
vanaf noe doe ik in elke post me best om je voor schut te zetten Akirapedrise.
hoe de neuk kom je ook aan zon autistische nick?

This post was edited by edujackass on Jan 13 2008 08:08am
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:09am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 13 2008, 02:08pm)
vanaf noe doe ik in elke post me best om je voor schut te zetten Akirapedrise.


Is goed zorg dan wel dat je je woordenboek erbij pakt
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 13 2008 08:12am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 13 2008, 03:05pm)
op je pic zie je eruit alsof er een trein over je gezicht is gereden.


Ik heb percies iets gemist?

e: Oh ik weet het terug, hij had zijn foto gepost zodat eric hierop kon geilen

En trek het je niet aan eduard, het komt er wel van.
e2: alsjeblieft eduard

e3: Het is toch wel een 'hij' of vergis ik me nu?

This post was edited by Demonsangel on Jan 13 2008 08:19am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:14am
de 20 yearoldvirgin noemt me wanhopig.
[img]http://img181.imageshack.us/img181/6530/fotoow2zw8.jpg[/img]

KADUNK KADUNK................ KADUNK KADUNK..............

This post was edited by edujackass on Jan 13 2008 08:16am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 13 2008 08:33am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 13 2008, 03:08pm)
vanaf noe doe ik in elke post me best om je voor schut te zetten Akirapedrise.
hoe de neuk kom je ook aan zon autistische nick?


Stfu, ik ben ook autist XD
Ik vond de foto van Badboy grappiger btw, met zn stoere tepelpiercing!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 13 2008 08:37am
Goddomme, nu wordt mijn topic gesloten! Ik wilde zo graag weten wanneer jullie geneukt hadden.

Hoewel het ook leuk is om te weten dat Eric is ontmaagd door zijn neefje. Coole bende.
Close deze topic nu maar, ik wil graag een trusted tag.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 13 2008 08:37am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jan 13 2008, 03:37pm)
Goddomme, nu wordt mijn topic gesloten! Ik wilde zo graag weten wanneer jullie geneukt hadden.

Hoewel het ook leuk is om te weten dat Eric is ontmaagd door zijn neefje. Coole bende.
Close deze topic nu maar, ik wil graag een trusted tag.


AHAHAHAHA.
Geniaal. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1192021222325Next
Closed New Topic New Poll