God ben jij cool.
- =)
Man wat lul jij nou, opensnijden koeienlul? weet jij wel waar je het over hebt?
- Jawel. Sarcasme,
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Ben jij zo dom dat je niet weet dat universiteiten 3 maand vakantie geven?
- a) dat weet ik wel.

dat heeft niets met dom zijn te maken. Dat heeft met informeren te maken.
Ik zit dus in mijn vrije tijd een stage te doen die normaal in het jaar van geneeskunde doet.
- uhu, dus jij moet níet elke dag tot 8 uur practica doen? Of wat lul je nu?
@ je zus, doet zij verpleegkunde? wat een afgang, is geneeskunde soms te zwaar? Het is aangeraden aan dokter om een verpleegstage te geven in het begin van de studie, of dacht je dat ik er zomaar op los mag snijden?
- Mijn zusje zit in de 2e klas. Die moet nu ook haar pols opmeten en bloeddruk meten etc. Is dat nu een afgang voor jou of voor haar?
Ik heb nooit gepost tussen mij practica dagen, ik ben pas begonne met posten eind juni, even eens een keer tussen mijn examens door.
- Ja, elke dag zie ik je antwoorden wanneer jij eigenlijk óf stages moet lopen, óf les hebt. Studeer je wel eens?
Dat je broer zich maar kapotlacht, hij zal wel even achterlijk zijn als jou
- Uhu, mijn broer is hartstikke stom. Hij zorgt er tenminste voor dat hij én zijn studie goed doet én een baan heeft. God, hij is me d'r toch eentje!
Dat je neit snapt hoe het land zich draaiende kan houden, vergeef ik je, je bent immers maar een snotjong met een groot ego
- Jep. Als de jongeren niet kunnen werken in België.. Hoe de fok kunnen ze dan ooit hun studies betalen? Hoe de fok kunnen ze dan ooit hun studies afmaken? Hoe de fok kunnen ze dan ooit een baan krijgen? Hoe de fok kan de economie van België bestaan?
btw in principe is dat zoals in theorie?
faal jij even, "in theorie" werkt maar echt in hoeveel van de gevallen...
- Wat lul jij nou?
jij viel mij aan in die andere topic en dan verwacht je dat ik niets terug zeg? Dream on.
- Waar viel ik je aan dan?
btw moest je niet on topic?
- ben toch on topic?
Ik heb een cadeautje gekregen

- Gefeliciteerd!
ontopic; Engels is nog steeds mijn favoriete vak!