jullie weten ondertussen al dat ik ook koers, nou, ik ben 15 en zelfs in mijn categorie(nieuwelingen, 15-16 jarigen) word er al doping gebruikt. Er zijn bij de jeugd veel te weinig controles, bij de juniores (17-18 jarigen) moeten er soms wedstrijden van 135 km gereden worden, en zelfs de ronde van vlaanderen voor juniores zijn het er 125, maar denk je dat er na zo een wedstrijd dopingcontroles worden uitgevoerd? Helemaal niet. Ik heb ooit eens meegemaakt, een wedstrijd in de ardennen, er waren maar 33 renners, daar hadden ze geen speaker of muziek aan de finish, zelfs geen fotofinish, maar daar hadden ze dan wel dopingcontrole, logisch?
Quote (triple_han @ Thu, Jul 26 2007, 12:35pm)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 26 Jul 2007, 13:47)
ik vind doping egt maar niks, want sport heeft voor mij als doel dat je voor je jezelf overwint of een goede prestatie neerzet.
En als je daarvoor doping moet gebruiken, dan ben je heel het gevoel dat je het op eigen kracht doet kwijt.
Dus sporters die dit gebruiken zitten bij mij erg laag.
Vinden jullie trouwens dat sportdrank, zoals isostar, dat poeder, ook als doping gerekent moet worden?
Haha Isostar? Drink dat eens en rij daarna de Galibier op ofzo, het maakt echt totaal geen verschil.
ik drink en eet (energiekoekjes) zelfs op training, het is gewoon energiedrank met suikers erin, dus geen doping.
Hoe zie je de toekomst van je sport, is het nog mogelijk dopingloos door te gaan?