d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wiet > Geef je mening
Prev1234513Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 11.33
Jul 8 2007 01:48pm
Member
Gold: 4.33
Jul 8 2007 01:49pm
Quote (waynes @ Sun, 8 Jul 2007, 21:45)
@ toast dat is wat er juist gezegd is.. voor sommige mensen kan het schadelijk zijn . bij u nu omdat het in je genen zit... maar ondertussen roken er miljoenen mensen wiet die daar gaan last van hebben.. van aspirine kan je ook erge dingen krijgen als je er te veel van neemt of ik weet niet van wat nog allemaal.. maar dat is daarom geen reden dat het geen goed spul is.. wiet kan best gezellig zijn zolang het maar gebruikt word voor de gezelligheid en niet voor de must.. zoals bij alle andere drugs medicatie en kweet nie wa voor shit

Wat een nonsens, wiet is absoluut geen 'goed spul', akkoord dat het voor medische doeleinden een andere zaak is, maar dan zou er tenminste nog nagegaan kunnen worden of er een gevaar voor psychose bestaat.

edit: Aspirine is een pijnstiller, wiet is een drug.
Wiet is niet voor niets illegaal in zo veel landen, denk daar eens over na.

edit2: nog iets, bij een deel van de miljoenen mensen die het gebruiken, is het aanwezig zonder dat ze het weten, en wordt het pas ontdekt als het te laat is...

Tom, stop ^^ een keer is genoeg.

This post was edited by Toasts on Jul 8 2007 01:56pm
Member
Gold: 0.00
Jul 8 2007 01:56pm
Quote (waynes @ Sun, 8 Jul 2007, 20:45)
@ toast dat is wat er juist gezegd is.. voor sommige mensen kan het schadelijk zijn . bij u nu omdat het in je genen zit... maar ondertussen roken er miljoenen mensen wiet die daar gaan last van hebben.. van aspirine kan je ook erge dingen krijgen als je er te veel van neemt of ik weet niet van wat nog allemaal.. maar dat is daarom geen reden dat het geen goed spul is.. wiet kan best gezellig zijn zolang het maar gebruikt word voor de gezelligheid en niet voor de must.. zoals bij alle andere drugs medicatie en kweet nie wa voor shit

Idioot.
Quote (Kanni)
Wie allergisch reageert op een wespensteek kan eventueel ook sterven. Vandaar: het hangt af van persoon tot persoon. Los van mogelijke psychoses of verslavingen is het voor geen enkele persoon gezond.

Cranium: hij zei 'kan', en bij sommige personen is dat inderdaad zo. Blowen schaadt sowieso je gezondheid, dus zeggen dat het 'geen kwaad kan zolang het geen gewoonte wordt', daar ben ik het ook niet mee eens.
Member
Gold: 0.31
Jul 8 2007 02:27pm
Heb 'Gaat wel, ze doen er goede dingen mee, maar ook veel slechte (misbruik)' gekozen, maar 'k ben het niet volledig eens met elk van de keuzes, het is mengelmoes van ze allemaal.
De 4 keuzes zijn allen van toepassing, welke uitspraak dan weer past bij welk persoon is uniek bij elke persoon, en kan veranderen naarmate de tijd vordert.

Wiet wordt wel degelijk gebruikt om chronische pijn te onderdrukken en eventueel de gemoedstoestand van de patiƫnt te verbeteren,
wiet kan aanleiding geven tot de befaamde stepping stone theorie (deze is wel al verworpen maar wordt nog regelmatig gebruikt), dit dan niet bij iedereen, ze geeft ook aanleiding tot moorden, dealen en onrechtstreekse ongelukken tgv gebruik van wiet.
Wiet wordt dus voor goeie doeleinden gebruikt maar ook voor veel slechte.

Optie 1 en 4 zijn hierbij volledige veralgemeningen, optie 3 is een null vote, hierbij blijft optie 2 dus alleen maar over omdat ze als enigste vaag blijft over dit onderwerp, plaats openhoud voor discussie en de zaak omtrent wiet van beide kanten bekijkt.
Kortom, geen poll, maar een broedhaard voor discussie.

Btw, garben, 'k zou je iets moeten sturen langs pm maar door de eerste letter in je naam lukt dit niet!
Member
Gold: 0.00
Jul 8 2007 02:40pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 8 Jul 2007, 21:27)
Btw, garben, 'k zou je iets moeten sturen langs pm maar door de eerste letter in je naam lukt dit niet!

Ah, handig! Ik had ook al problemen met me in een andere computer in te loggen, maar dat zal dan misschien ook aan die letter liggen. :/
Member
Gold: 4.33
Jul 8 2007 03:32pm
Je kan toch nog steeds op het pm icoontje klikken naast z'n naam? of gaat dat ook niet?
Member
Gold: 0.31
Jul 8 2007 03:47pm
Quote (Toasts @ Sun, Jul 8 2007, 10:32pm)
Je kan toch nog steeds op het pm icoontje klikken naast z'n naam? of gaat dat ook niet?

nope, dat icoontje zorgt er gewoon voor dat de naam direct in het vakje 'recipients name' staat, dus ook met dat vierkantje.
Member
Gold: 89.00
Jul 8 2007 07:30pm
ik kan me niet echt vinde in de opties maarja.

ik vind dat we niet teveel moeten klagen over het nederlandse soft,smartdrug beleid.
verbieden is geen oplossing,dan komt et in et verkeerde circuit terecht en word duurder,slechter,meer criminaliteit etc.
ik vind blowe persoonlijk wel lekker,maarja das moet ider voor zih wete.
voor medische doeleinden weetik niet wat ik ervan meot vinde,enigzins vind ik et prima gezien die chemische pillen misschien nog wel slechter voor je zijn,dus voor sommige gevallen,spierziekte etc vind ik dat et wel begrijpelijk is.
maarja gewoonw e hebbe niets te kalge ets goed zoals et nu is vind ik,mischien moete er nog wat kleine dingen aangepast worden in het beleid van kweken,want het blijft raar dat keweken illegaal is en kopen,verkopen in de shop neit(lastig)
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jul 9 2007 05:27am
Ik heb de 1ste optie gekozen.
Zelf blow ik bijna dagelijks, en mischien is 't slecht ja maar er zijn zat slechtere dingen die je kunt doen.
Dat je door wiet aan andere drugs gaat zitten is ook onzin, dat is en blijft altijd nog een keuze van jezelf.
Member
Gold: 116.00
Jul 9 2007 06:48am
Quote (CorvX @ Mon, 9 Jul 2007, 13:27)
Ik heb de 1ste optie gekozen.
Zelf blow ik bijna dagelijks, en mischien is 't slecht ja maar er zijn zat slechtere dingen die je kunt doen.
Dat je door wiet aan andere drugs gaat zitten is ook onzin, dat is en blijft altijd nog een keuze van jezelf.

Ooit van de term verslaving gehoord?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234513Next
Closed New Topic New Poll