Quote (Falkerakatim @ Tue, Jun 19 2007, 10:17am)
ok .. ik denk niet dat ik hier een rage forum van wou maken .. maar toch bedankt voro de spam (denk ik ? :s)
mijn punt is ... is iemand die 1 pintje drinkt op straat zo erg?
maar politieagenten en burgers die hun kapotsmoren en niet meer weten wat ze doen ... (die vaak nog gevaarlijker zijn dan zatte mensen) dat is dan wel toegelaten volgens de nederlandse wetten?
houd in gedachte dat je veel gemakkelijker aan wiet verslaafd word dan aan alcohol:)
Maatje, ik ben het helemaal met je eens hoor, natuurlijk hoort dit niet ! Maar misschien heb jij een beeld van onze samenleving die niet helemaal klopt, politieagenten zijn vaak ook maar 'mensen' en hebben een emotionele kant.
Wat wil ik hiermee zeggen?
Bijv. als hij die dag ruzie had met zijn vrouw deelt die 100x meer boetes uit.
Zelfde geldt overigens voor werknemers bij het CBR. Die hebben een quotem en mogen zoveel mensen laten slagen en zoveel moeten laten zakken.
Had die ruzie met ze vrouw vanochtend en jij moest afrijden? Gezakt!
Waren er teveel mensen voor jou geslaagd? Gezakt!
Dit noem ik even omdat ik het zelf afgelopen vrijdag heb gehad.. Ik had perfect gereden krijg ik te horen dat ik niet 2x in me dode hoek mocht kijken, heb ik misschien 2x gedaan.. Geloof het nu nog niet dat ik daarom gezakt ben -.-
Maar om even terug te komen on topic.. Je vergeet misschien dat heel veel politieagenten ( ambtenaren ) vaak uit allerlei omgevingen komen. ( van achterstand tot hoog opgeleide burger die droomde politieagent te worden! ) Zo heb ik bijvoorbeeld een vriend die gymnasium gedaan heeft en treinmachinist wilt worden.. Alleen kan hij pas aan deze opleiding beginnen over een paar jaar, om te tijd door te brengen gaat die maar 'even een studie natuurkunde' volgen. Hij is bang dat die zich anders verveelt......

Geen commentaar xD
In andere woorden de achtergrond ( opvoeding, omgeving en ontwikkelde ideeën ) bepaald grotendeels hoe een mens wordt.. Misschien vond die politieagent het de normaalste zaak van de wereld om ff te gaan blowen maar alcohol was een taboe, weet jij veel. Misschien was het wel een 'asociaal' type die zich graag wilt bewijzen en dit door middel doet van 'macho-gedrag' door te blowen onder het werk..
En nogmaals, ik ben het met je eens hoor, natuurlijk is dit absurd, maarja, wat doe je eraan? Als je hier een antwoord op hebt ben je gelijk stinkend rijk, meld je maar bij de overheid

.
This post was edited by Yort on Jun 19 2007 04:53am