Quote (Ov2rkill @ Oct 10 2005, 08:09 PM)
de reden waarom ik opeens aan die bush praktijken kom is gewoonweg omdat topics zoals dat gewoon een nut lijken te hebben, en altijd over amerika gaan (daarom ook gewoon vlug de link gelegd naar bush praktijken) en bijna nooit over europa etc
Huh? Dus volgens jou gaan de meeste "non-spam" topics over Amerika, en meerbepaald Bush? Vanwaar haal je die "informatie"?
Kijk gewoon naar de andere topics gepost op dit forum, meeste hebben een specifiek onderwerp of vraag, zonder dat ze over Amerika of Bush gaan. Ik snap echt niet op welke feiten die redenering gebaseerd is....
Quote (Ov2rkill)
en btw:
Als je dan toch behoefte zou hebben aan het "praten" over "dingen die wat meer met ons te maken hebben", dan nog is er geen hoog verbaal IQ vereist om het aan te kunnen topics te maken met een iets "gerichter" en "specifieker" onderwerp.[/B]
Flame naar mij hier? lijkt er toch op
Flame? Waar? Ik zei enkel dat er geen hoog verbaal IQ vereist is om betere topics dan dit te kunnen verzinnen. Heb ik dit tot jou, of iemand anders gericht? Nee. Heb ik je "persoonlijk aangevallen of beledigd"? Nee. Jij interpreteerd het gewoon verkeerd, maar wacht, om mistverstanden te voorkomen zal ik er deze keer bijschrijven dat er geen verwijt is naar jou toe, goed? Ik hoop het wel.
Quote (Ov2rkill)
en ook:
Replying to Ik Zeg : Onzin Topic Over Hier.
niet echt de bedoeling hier om serieus te praten topic zegt het zelf
Ja, dat was dan ook m'n punt en dat ligt aan de basis van deze discussie. Ik vroeg me af wat voor nut het heeft van topics als deze, en of het getolereerd wordt om topics te maken die toch niet bedoelt zijn "om serieus te praten", maw bijna pure spam. Snap je?