d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zeg : Onzin Topic Over Hier.
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 3.03
Oct 10 2005 02:18pm
Quote (Ov2rkill @ Oct 10 2005, 08:09 PM)
de reden waarom ik opeens aan die bush praktijken kom is gewoonweg omdat topics zoals dat gewoon een nut lijken te hebben, en altijd over amerika gaan (daarom ook gewoon vlug de link gelegd naar bush praktijken) en bijna nooit over europa etc

Huh? Dus volgens jou gaan de meeste "non-spam" topics over Amerika, en meerbepaald Bush? Vanwaar haal je die "informatie"?
Kijk gewoon naar de andere topics gepost op dit forum, meeste hebben een specifiek onderwerp of vraag, zonder dat ze over Amerika of Bush gaan. Ik snap echt niet op welke feiten die redenering gebaseerd is....

Quote (Ov2rkill)
en btw:
Als je dan toch behoefte zou hebben aan het "praten" over "dingen die wat meer met ons te maken hebben", dan nog is er geen hoog verbaal IQ vereist om het aan te kunnen topics te maken met een iets "gerichter" en "specifieker" onderwerp.[/B]

Flame naar mij hier? lijkt er toch op sleep.gif

Flame? Waar? Ik zei enkel dat er geen hoog verbaal IQ vereist is om betere topics dan dit te kunnen verzinnen. Heb ik dit tot jou, of iemand anders gericht? Nee. Heb ik je "persoonlijk aangevallen of beledigd"? Nee. Jij interpreteerd het gewoon verkeerd, maar wacht, om mistverstanden te voorkomen zal ik er deze keer bijschrijven dat er geen verwijt is naar jou toe, goed? Ik hoop het wel.

Quote (Ov2rkill)
en ook:
Replying to Ik Zeg : Onzin Topic Over Hier.

niet echt de bedoeling hier om serieus te praten topic zegt het zelf

Ja, dat was dan ook m'n punt en dat ligt aan de basis van deze discussie. Ik vroeg me af wat voor nut het heeft van topics als deze, en of het getolereerd wordt om topics te maken die toch niet bedoelt zijn "om serieus te praten", maw bijna pure spam. Snap je?
Member
Gold: 0.31
Oct 11 2005 10:45am
Om nog meer quotes te vermijden,

Naar eerste deel toe : Neem nu gewoon dit voorbeeld, is bush bekender dan bvb verhofstad over de hele wereld? ja, dus. De enigste reden waarom ik op dat voorbeeld kwam is omdat dit het eerste was dat in me te binnenschoot. dit zijn dus geen feiten, dit zijn subjectieve waarneming en interpretaties die ik heb genomen.

Tweede deel: Flame of niet, wou het gewoon weten smile.gif

Derde deel: Waarom moeten alle onderwerpen of threads over iets serieus gaan eigenlijk? het is nu niet dat deze thread spam of 'bijna spam' is maar eens iets anders dan serieuse topics mag ook wel imo, en zie nu ook.. dit begon als een onzin topic maar is uitgedraaid tot een discussie.

Ah well, ik kan je standpunten wel begrijpen, de mijne liggen gewoon soms anders.
Banned
Oct 11 2005 10:56am
Quote (Ov2rkill @ Oct 11 2005, 06:45 PM)
Naar eerste deel toe : Neem nu gewoon dit voorbeeld, is bush bekender dan bvb verhofstad over de hele wereld? ja, dus. De enigste reden waarom ik op dat voorbeeld kwam is omdat dit het eerste was dat in me te binnenschoot. dit zijn dus geen feiten, dit zijn subjectieve waarneming en interpretaties die ik heb genomen.

En wat wou je daarmee dan bewijzen? dat niet alle zinnige topics over bush zouden moeten gaan? is toch ook niet zo?

Derde deel: Waarom moeten alle onderwerpen of threads over iets serieus gaan eigenlijk? het is nu niet dat deze thread spam of 'bijna spam' is maar eens iets anders dan serieuse topics mag ook wel imo, en zie nu ook.. dit begon als een onzin topic maar is uitgedraaid tot een discussie.

Ik heb nooit gezegt dat topics over iets serieus zouden moeten gaan, maar het is toch niet moeilijk om een beter onderwerp te vinden dan "praat hier maar wat, het maakt niet uit wat". en het is dus niet zo dat een zinnig onderwerp automatisch ook "serieus" is.

Ah well, ik kan je standpunten wel begrijpen, de mijne liggen gewoon soms anders.

lijkt me nogal vanzelfsprekend in een discussie, eh mellow.gif
Member
Oct 11 2005 11:05am
Dan met quotes smile.gif

En wat wou je daarmee dan bewijzen? dat niet alle zinnige topics over bush zouden moeten gaan? is toch ook niet zo?

Daar heb je me volledig verkeerd geinterpreteerd precies, het was niet mijn bedoeling om te bewijzen maar een voorbeeld te geven, zie naar hetgeen ik daarjuist schreef

Ik heb nooit gezegt dat topics over iets serieus zouden moeten gaan, maar het is toch niet moeilijk om een beter onderwerp te vinden dan "praat hier maar wat, het maakt niet uit wat". en het is dus niet zo dat een zinnig onderwerp automatisch ook "serieus" is.

Deze thread heeft dan toch tot iets geleid imo, misschien wel nutteloze discussie die uiteindelijk tot niets anders gaat leiden tot constante quoting MAAr het is iets he, k miss nog een paar keer quoten in deze thread en ik stop er mee tongue.gif
Banned
Oct 11 2005 11:28am
Quote (Ov2rkill @ Oct 11 2005, 07:05 PM)
Dan met quotes smile.gif

Daar heb je me volledig verkeerd geinterpreteerd precies, het was niet mijn bedoeling om te bewijzen maar een voorbeeld te geven, zie naar hetgeen ik daarjuist schreef

Ja, oke, maar wat is het nut van een voorbeeld dat toch geen totaalbeeld geeft?

Deze thread heeft dan toch tot iets geleid imo, misschien wel nutteloze discussie die uiteindelijk tot niets anders gaat leiden tot constante quoting MAAr het is iets he, k miss nog een paar keer quoten in deze thread en ik stop er mee tongue.gif

Het feit dat dit topic tot "nutteloze" discussies leidt, bewijst enkel maar hoe nutteloos het is er één te maken.
Member
Gold: 250.69
Oct 11 2005 12:06pm
wist je kanniball-gws je doet vrij moeilijk :|
Member
Oct 11 2005 12:09pm
Ja, oke, maar wat is het nut van een voorbeeld dat toch geen totaalbeeld geeft?

een voorbeeld gaat bijna nooit een totaalbeeld geven daarom is het nu juist een voorbeeld... in mijn geval een fractie aantonen van mijn subjectieve waarnemingen waarmee ik iets wil aantonen, niet direct een totaalbeeld geven.

Het feit dat dit topic tot "nutteloze" discussies leidt, bewijst enkel maar hoe nutteloos het is er één te maken.

zeg ik dat dit een nuttige topic misschien is? smile.gif
niet omdat er nutteloze discussies in zijn dat het nuttig is.
hier zijn we het dus over eens zo te zien of niet?
Member
Oct 11 2005 12:16pm
ja ik vond het alleen maar leuk om te make om te zeggen :
laurens had verlore met 12-0 en han is dik kijk maar naar de dikste persoon der d2jsp tongue.gif
Member
Oct 11 2005 12:22pm
applausje voor jezelf toch daarvoor biggrin.gif
Member
Oct 11 2005 12:46pm
jaja doe ik ook smile.gif
heb ik ook van han al gekrege die applausjes
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll