d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Federale Verkiezingen Juni '07
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 25 2007 12:27pm
Helaas kan haar uiterlijk haar - zoals bij elke politicus - niet helpen haar werk beter te doen. Ze is mooier dan haar begroting, en zo mooi vind ik ze niet eens, wat veel zegt over haar begroting. Laten we politieke- en missverkiezingen vooral niet teveel door elkaar halen.
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
May 25 2007 12:44pm
Quote (¢?NNI @ Fri, 25 May 2007, 13:27)
Helaas kan haar uiterlijk haar - zoals bij elke politicus - niet helpen haar werk beter te doen. Ze is mooier dan haar begroting, en zo mooi vind ik ze niet eens, wat veel zegt over haar begroting. Laten we politieke- en missverkiezingen vooral niet teveel door elkaar halen.


hehe.
nuja 1 van u minpunten vinnek bij NVA tog wel goed.
het leunen naar rechts bij multicultuur enzo.
ben nogal conservatief.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 25 2007 12:57pm
Hah, dan vind ik die van ons toch beter;


http://www.partijvoordedieren.nl/images/pictures/mariannethieme.jpg (uber plaatje hehe)


ps; sorry Kanni ='[

This post was edited by Xepo on May 25 2007 12:57pm
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
May 26 2007 07:16am
Quote (¢?NNI @ Fri, May 25 2007, 06:52pm)
Muizenscheet: Het is natuurlijk wel allemaal vanuit mijn persoonlijk perspectief geschreven. Wat ik minpunten vind zijn voor andere pluspunten en andersom. Volgende zondag lanceert Eén de 'stemtest' waarbij men in procenten uitdrukt bij welke partij je het dichtst aanleunt, op basis van de antwoorden die je geeft op de vragen. Maar ik zou mijn stemgedrag nooit helemaal afstemmen op zo'n test.

Mrs.Piggy: sja, ze hebben een aantal belastingen verlaagd om een economisch aantrekkelijker klimaat te scheppen. Van economie ken ik niks, maar een partij die belooft de belastingen te verlagen, daar zit natuurlijk een hoge populismegraad aan verbonden. Over dat Dedecker-N-VA akkefietje: ik vond het dapper van De Wever dat hij openlijk zijn fout toegaf (Dedecker binnenhalen zonder overleg met CD&V). Dat vond ik net sterk, maar weinig politici zouden dat aandurven. Jij noemt het gezichtsverlies, ik beschouw het als niet-populistisch.


ze hebben enkele belastingen inderdaad verlaagd, maar ze hebben er daarna wel weer een hoop nieuwe uitgevonden, dus was het eigelijk een nuloperatie http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/469752
en ja, blijkbaar heb jij een andere kijk op die gebeurtenis van nva-de decker smile.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 29 2007 01:15pm
Quote (mrs.piggy @ Sat, 26 May 2007, 14:16)
ze hebben enkele belastingen inderdaad verlaagd, maar ze hebben er daarna wel weer een hoop nieuwe uitgevonden, dus was het eigelijk een nuloperatie http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/469752
en ja, blijkbaar heb jij een andere kijk op die gebeurtenis van nva-de decker smile.gif


Er is eigenlijk wel degelijk iets veranderd. De belastingen op het loon is verminderd, maar de accijnzen op benzine, sigaretten enz. (geen levensnoodszakellijke producten) zijn gestegen. Dus de koopkracht stijgt. Verder trek ik geen conclusies, ik ben een mongool als het aankomt op economie.

Sinds zondag staat 'de stemtest' online: http://doedestemtest.satama.nl/
Ik heb toch wel mijn twijfels bij zo'n zogenaamde test. Alles is nogal ongenuanceerd, erg zwartwit. Hoe dan ook, dit is mijn resultaat:

Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
May 29 2007 01:31pm


mijn resultaat smile.gif
blijkbaar wel lage %
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 29 2007 03:18pm
Het mijne was zo:

Sp.a 65.1%
Spirit 61.9%
Open vld 57.8%
Groen! 55.6%
Cd'V 41.4%

Van de andere wou ik het gewoonweg niet weten.
En mijn stem blijft toch nog hetzelfde, groen!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 29 2007 03:49pm
Open VLD 63,1%
Spirit 58%
(...)
Vlaams Belang 29,5%

Dat klinkt eng. Wie zijn het?
Member
Posts: 718
Joined: Apr 17 2007
Gold: 0.00
May 30 2007 01:29am
zucht terug
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
May 30 2007 02:17am
www.nazi.be
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll