Quote (¢?NNI @ Fri, May 25 2007, 06:52pm)
Muizenscheet: Het is natuurlijk wel allemaal vanuit mijn persoonlijk perspectief geschreven. Wat ik minpunten vind zijn voor andere pluspunten en andersom. Volgende zondag lanceert Eén de 'stemtest' waarbij men in procenten uitdrukt bij welke partij je het dichtst aanleunt, op basis van de antwoorden die je geeft op de vragen. Maar ik zou mijn stemgedrag nooit helemaal afstemmen op zo'n test.
Mrs.Piggy: sja, ze hebben een aantal belastingen verlaagd om een economisch aantrekkelijker klimaat te scheppen. Van economie ken ik niks, maar een partij die belooft de belastingen te verlagen, daar zit natuurlijk een hoge populismegraad aan verbonden. Over dat Dedecker-N-VA akkefietje: ik vond het dapper van De Wever dat hij openlijk zijn fout toegaf (Dedecker binnenhalen zonder overleg met CD&V). Dat vond ik net sterk, maar weinig politici zouden dat aandurven. Jij noemt het gezichtsverlies, ik beschouw het als niet-populistisch.
ze hebben enkele belastingen inderdaad verlaagd, maar ze hebben er daarna wel weer een hoop nieuwe uitgevonden, dus was het eigelijk een nuloperatie
http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/469752en ja, blijkbaar heb jij een andere kijk op die gebeurtenis van nva-de decker