Quote (PYF_Secret @ Thu, May 10 2007, 07:22am)
Quote (Baklap @ Thu, 10 May 2007, 02:02)
Quote (Ov2rkill @ Wed, 9 May 2007, 21:54)
Quote (CpTJenJen @ Wed, May 9 2007, 09:52pm)
WIL JE ME DOOD HEBBEN , HAHAHA nou arjo maakt de beste grap van da avond ik die jupiler drinkt nu word ie mooi.
.1 ik ben met heineken opgegroeid ( zoals het hoort )
.2 ik weiger kattepis te zuipe
.3 ik verzin nog wel iets en dan hoor je het
WAHAHAHAHAHAHADa's nu eens de grap van de avond!
Er is maar één bier dat je blijft drinken. Het wordt in Lieshout gemaakt en heet Bavaria!
Mart
als er 1 bier is dat echt niet te zuipen is is het wel bavaria.....
ik heb het laatst gedronken en spuugde het net zo snel weer uit Oo
als dat bier is, dan heeft het het begrip bier mooi verkracht........
Stfu over bier, Palm, en een jupje > Jullie kattepis
Verder met moppen:
Een man stapt de DA binnen om condooms te gaan kopen, praat wat met de man achter de balie en loopt lachend weg met zijn condoom. De "balie-man" denkt; naja het zal wel. Volgende dag, de zelfde man komt binnen en koopt weer een condoom geeft het geld en loopt weer lachend weg, de "balie-man" haald z'n zoon erbij en vraagt aan hem; "Volgende keer als die man komt achtervolg je hem, kom je terug en zeg je waar dat hij heen gaat!"
Volgende dag, de man komt weer binnen, koopt een condoom en loopt lachend weg. De zoon volgt de man en komt daarna terug bij de apotheker. Dus de "Balie-man" vraagt; En zoon.. waar ging hij heen? Waarop de zoon antwoord: "Ons huis..."
Nog één!
Een meid is klaar om het voor de eerste keer te gaan doen, het meisje vraagt aan haar vriend of hij aanstaande vrijdag wil langs komen en om dan samen met haar en haar ouders wat te gaan eten en daarna naar haar kamer toe. De jongen antwoord met een brok in zijn keel: "J.j.jja hoor" De jongen heeft het nog nooit gedaan en weet ook totaal niet wat hij moet doen. Dus hij gaat naar een winkel waar ze condooms verkopen (Kruidvat om het makkelijk te maken), en vraagt aan de persoon achter de kassa of hij het een en ander kan uitleggen. Na een uur praten weet de jongen genoeg en besluit om een "family-pack" te nemen en gaat er vandoor. De volgende dag staat hij voor de deur bij zen vriendin en gaat naar binnen, groet de ouders vriendelijk en gaat zitten. De jongen is stil en blijft maar stil, na zo'n 30 minuten fluistert de dochter in de oren van haar vriendje "Wat ben je stil", waarop de jongen terug fluisterd "Ik wist niet dat jou vader bij de kruidvat werkte"
Jaja, de laatste dan:P
Een man staat bij een benzine pomp te pissen met zen kleine dochtertje naast hem, het dochtertje vraagt: "Pap, hoeveel van die dingen heb jij?" waarop de man antwoord; ééntje, hoezo?
"Nou pap, die ene die je gister aan de buurvrouw liet zien was groter"