Quote (Xepo @ Fri, 27 Apr 2007, 19:28)
Ah, het kan lang niet altijd. Waarom ik tegen opvoeren ben? Jongetjes die ~60 of harder rijden (vaak nog zonder helm ook, want dat is niet cool) binnen de bebouwde kom zijn levensgevaarlijk, niet alleen voor anderen maar ook voor zichzelf. Daarnaast vind ik het weggegooid geld en idioot dat je je brommer daarvoor riskeert.
Daar ben ik het met je eens, maar dan heb je het over het gedrag van die jongens. Niet over de brommers zelf. Er zijn genoeg jongens die WEL ermee kunnen omgaan. Ik rij wat dat betreft een stuk veiliger, halfgas = ook goed voor mijn portomonnee. Ook heb ik een handige jongen hier in de buurt wonen, dus kwa onderhoud heb ik weinig kosten.
Ook ben ik het met je eens over zonder helm rijden, dat is gewoon dom. Behalve als je iemand achterop hebt en als het echt niet anders kan. Dan moet je gewoon voorzichtig doen (maar dat hoor je altijd wel te doen als iemand achterop zit, je remweg is langer en de bochten zijn anders blalbala).
Maar ik vind het zeker geen geldverspilling. Het is voor mij toch een soort van hobby.