Quote (JurK. @ Thu, 26 Apr 2007, 13:18)
starcraft 2 kan nooit zo goed worden als starcraft 1..
betere graphics enzo zorgen er altijd voor dat alles langzamer gaat. kijk maar naar WoW vergeleken bij D2..
dan moet je betere vid kaart kopen voor meer fps

probeer maaris css surf rpg op kingsizerizla server met iedereen longjump lvl 5, het is moeilijk richten zo omdat iedereen overal heen vliegt
Quote (MOA-Clan-Leader @ Thu, 26 Apr 2007, 11:46)
ik gok op dia 3

klasgenoot van men zus heeft een "level" in elkaar gezet... ( en daar goed aan verdiend) is nu zo ongeveer een maand of 4-5 geleden... dus denk dat het dia word
I LOLLED AHAHAHHAAAAAHHAHAHAHAA
heheh de zus van een vriend van de neef van mijn broer heeft een character ontworpen voor blizzard en heeft daar wel 300duizend euro voor gehad man!
hoe oud ben je? XD
Quote (CpTJenJen @ Thu, 26 Apr 2007, 09:11)
Quote (PYF_Secret @ Thu, Apr 26 2007, 06:58am)
Quote (WeedNator @ Thu, 26 Apr 2007, 00:12)
starcraft of nieuw spel
en d3 moet 2d zijn ( als t OOIT komt)!
ben ik het volkomen mee eens, OF het is een nieuwe starcraft, OF een nieuw spel
en jazeker, ik ben ook 2d d2 freak en zie een d3 3d niet zitten (of het moet gruwelijk goed zijn en niet op WoW lijken)
als het komt gaat het er op lijken met het betalen, dat lijkt erg maar opzich prima dan kunnen ze teminste vaak patchen geen dupers en al die onzin als op d2..
ik zie niet bepaald veel patches op wow tog niet voor het geld dat ze verdienen
flagships poging om ook de egte 2d d2 gameplay fans te bevredigen
www.mythos.com ze zijn nu nog in beta test fase maar het gaat zelfs nog een gratis spel worden ook
ik zou alsnog voor hellgate gaan vanwege gewoon de betere graphics af en toe pwnt 3d tog 2d.. maar dat is dan voor ieder zijn eigen smaak
IT IS A SCREENIE!!
This post was edited by edujackass on Apr 26 2007 08:09am