Quote (DemOnatOr @ Tue, Apr 24 2007, 09:47am)
Quote (Mischa @ Tue, Apr 24 2007, 09:42am)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Apr 24 2007, 09:36am)
Quote (Mischa @ Tue, Apr 24 2007, 09:33am)
DRINKEN IS VOOR BUTJES WIET ROKEN 4 LIFE
Als je wiet rookt, wordt je net als Mischa. Onthoud dit en behoed andere hiervoor!
je mocht willen dat je zoals mij was
jij gaat vet concentreren op je typen en je grammatica omdat je bang bent dat anderen een slecht oordeel over je hebben
ik heb schijt en doe en zeg wat ik wil en leef vrij als een vogel
iets wat jij ook maar eens moet gaan proberen te bereiken, en ik weet dat je nu jaloers op me bent ook al laatje dat niet blijken in je perfect nederlandse zinnen
Wat ben je complimenteus! Alleen omdat ik wel weet wat een punt, komma en hoofdletter is, wil dat niet zeggen dat ik probeer indruk te maken of omdat ik me concentreer op grammatica etc. Wat mensen van mij denken zal me een worst wezen, het enigste wat ik weet is dat ik niet wil zijn zoals jij bent. Het grappige is dat jij denkt ver te komen met zo'n instelling en met je "Schijt aan iedereen en schijt aan deze kanker wereld, ik ben de beste en niemand kan me iets maken", ga je toch lekker een ons "smoken" aan je wiet en leer de definitie van "zo vrij zijn als een vogel"
JIJ SCHELD MET KANKER AAAAH IK GA HET TEGEN DE MODS ZEGGEN
Gast, ik kan perfect Nederlands typen als ik dat zou willen.
maar dat is irritant en het neemt teveel tijd in en ik ga het zeker maken, wist je dat nostradamus kruidnagel rookte om zijn voorspellingen te doen? en wist je dat egyptenaren hallicunogenen namen om dichter bij de goden te komen?
drugs 4 life