Quote (Duncan99 @ Wed, Apr 18 2007, 03:03am)
Quote (CpTJenJen @ Tue, Apr 17 2007, 08:09pm)
Quote (Hellskin @ Tue, Apr 17 2007, 07:21pm)
Quote (Shinobi-tlo @ Tue, Apr 17 2007, 07:17pm)
Ja maar wat voor vuurwapens zijn er in amerika toegestaan dan? want lijkt me stug dat die gast 33 mensen heeft doodgeschoten met een handpistool.
ik weet niet wat jij weet van wapens maar met 2 9mm handvuurwapens is het niet heel erg moeilijk om zoveel mensen te vermoorden...
als ik me niet vergis kunnen er dan 18 kogels in elk wapen voor de mensen die niet kunnen rekenen dat zijn 36 patronen dan was die gast een scherpschutter of zo want ik zeg niet dat het niet kan maar zowiesow das gewoon Amerika , daar heb je al datsoort onzin. jonges jonges da ik het nooit meemaak
geen scherpschutter

hij gebruikte meerdere kogels per slachtoffer (gemiddeld 3-4 per slachtoffer) en heeft dus een aantal keer moeten herladen
Dat, maar ook een kamer waar hij was had hij eerst een paar neergeschoten van dichtbij alleen hadden er een paar overleefd. Toen ging hij dus terug, maar ze barriceerde de deur, dus toen begon hij maar wat door de deur te schieten. In het nieuws kwam ook dat hij vroeger door z'n stiefvader seksueel misbruikt was en dat hij een hele brief had geschreven hoe en waarom hij zijn vader ook ging afknallen. Ook stond hij altijd al bekend als een eenling en schreef hij zieke toneelstukken over de gekste onderwerpen.