d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Lande Het Eerst Op De Maan? > ja wie?
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Apr 16 2007 11:05am
Ik geloof enkel dat de beelden nagemaakt zijn.

WemyNM: Definieer "bestaan". Misschien is alles wel één grote illusie.
Member
Gold: 0.31
Apr 16 2007 11:07am
Quote (WemyNM @ Mon, Apr 16 2007, 06:03pm)
Bestaat de maan wel? Of wordt dat ons voorgelogen? Wie zegt dat die bol die je wel eens in de lucht zit überhaupt de maan is? Waarom noemen we het überhaupt maan? Waarom zie je de maan ook op dinsdag? Is de aarde wel rond? Kunnen wij de aarde wel als een bol zien? Is het dan een bol of nog steeds een plak? Bestaan wij eigenlijk wel, of zijn wij iemands gedachte en doen wij wat die wil? Typ ik op het moment eigenlijk of denk ik dat ik typ en lijkt het alsof alles is, terwijl niets is?

Of niet?

ZOMG THA MATRIX!
Kerel, straks ga je ook ontkennen dat er nooit een holocaust heeft plaatgevonden.
"Want ik was er niet!"
Member
Gold: 12.00
Apr 16 2007 12:27pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Apr 16 2007, 05:07pm)
Bestaat de maan wel? Of wordt dat ons voorgelogen? Wie zegt dat die bol die je wel eens in de lucht zit überhaupt de maan is? Waarom noemen we het überhaupt maan? Waarom zie je de maan ook op dinsdag? Is de aarde wel rond? Kunnen wij de aarde wel als een bol zien? Is het dan een bol of nog steeds een plak? Bestaan wij eigenlijk wel, of zijn wij iemands gedachte en doen wij wat die wil? Typ ik op het moment eigenlijk of denk ik dat ik typ en lijkt het alsof alles is, terwijl niets is?

Of niet?

ZOMG THA MATRIX!
Kerel, straks ga je ook ontkennen dat er nooit een holocaust heeft plaatgevonden.
"Want ik was er niet!"

wat is een holocaust?
Member
Gold: 11.33
Apr 16 2007 12:27pm
Quote (Sirchefhimself @ Mon, 16 Apr 2007, 18:27)

Of niet?

ZOMG THA MATRIX!
"Want ik was er niet!"

wat is een holocaust?

Ben je nou serieus?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust
Member
Gold: 207.96
Apr 16 2007 01:07pm
Quote (Software @ Mon, 16 Apr 2007, 16:11)
Quote (Sirchefhimself @ Mon, 16 Apr 2007, 16:09)
Quote (Xepo @ Mon, Apr 16 2007, 03:07pm)
De vlag wappert ^^

ja idd.. hoe kan dat?

jah tongue.gif
er is geen wind op de maan oO
komt omdat er op de maan geen atmosfeer is smile.gif
maar ik vraag me af wie dan wel eerst op de maan was ph34r.gif

edit: ze zeggen ook dat er een horizontale staaf in zit die de vlag recht houd....
maar hoe komen ,ik zal maar zeggen "kreuken" er dan in?

is er wel dacht ik...
aantrekkingskracht

of ze lieten de motoren draaien?
Member
Gold: 5,901.42
Apr 16 2007 01:32pm
op mars heb je ook geen atmosfeer, toch waait het er.
dus op de maan kan het ook waaien, en zelfs als het er niet waait. dan zal een beweing voor eeuwige bewging zorgen omdat er geen weerstand is.
dus toen de vlag werd neergezet kreeukelde hij een bietje en drm wappert ie.
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Apr 16 2007 01:52pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Apr 16 2007, 07:32pm)
op mars heb je ook geen atmosfeer, toch waait het er.
dus op de maan kan het ook waaien, en zelfs als het er niet waait. dan zal een beweing voor eeuwige bewging zorgen omdat er geen weerstand is.
dus toen de vlag werd neergezet kreeukelde hij een bietje en drm wappert ie.
Mars heeft wel degelijk een atmosfeer. Zonder atmosfeer, geen wind, punt.

Member
Gold: 12.00
Apr 16 2007 02:02pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Apr 16 2007, 06:27pm)
Quote (Sirchefhimself @ Mon, 16 Apr 2007, 18:27)

Of niet?

ZOMG THA MATRIX!
"Want ik was er niet!"

wat is een holocaust?

Ben je nou serieus?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust

haha ja, ben niet zon moeilijkewoordenman. ik weet wel dat gothícs dat woord vaak gebruiken
Member
Gold: 0.00
Apr 16 2007 02:35pm
Even terug naar het onderwerp

Het is idd raar dat de flag wappert maar las je met de flag rond rend wapert die ook dan onstaat er wind toch?
Stell dat die astronaut nou eens met wat flinke kracht die flag in de grond heeft geduwd dan onstaat er toch ook wint

Of komt dit door de zwaartekracht // atmosfeer ?

pfffff
Member
Gold: 1,724.80
Apr 16 2007 02:37pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 16 Apr 2007, 19:07)

Of niet?

erhm iets ontkennen wat nooit gebeurd is lijkt me vrij makkelijk, ik neem aan dat je bedoelt dat hij gaat ontkennen dat de holocaust ooit plaatsgevonden heeft?

anyways, ik denk dat erik de rode het eerst p de maan was, hij heeft namelijk ook amerika het eerst ontdekt en nooit de eer ervoor gekregen

Quote (Geodriehoek @ Mon, 16 Apr 2007, 22:35)
Even terug naar het onderwerp

Het is idd raar dat de flag wappert maar las je met de flag rond rend wapert die ook dan onstaat er wind toch?
Stell dat die astronaut nou eens met wat flinke kracht die flag in de grond heeft geduwd dan onstaat er toch ook wint

Of komt dit door de zwaartekracht // atmosfeer ?

pfffff

erhm als er op de maan geen atmosfeer is, is er geen zuurstof, en wat is wind?

juist bewegende zuurstof, het is dus wetenschappelijk onmogelijk dat de vlag wappert door de wind.

het is wel mogelijk dat de vlag pas net in de grond gestoken is en nog beweegt omdat hij geen vertraging oploopt door luchtweerstand en zwaartekracht.

This post was edited by PYF_Secret on Apr 16 2007 02:40pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll