Quote (Ov2rkill @ Mon, 16 Apr 2007, 19:07)
Quote (WemyNM @ Mon, Apr 16 2007, 06:03pm)
Bestaat de maan wel? Of wordt dat ons voorgelogen? Wie zegt dat die bol die je wel eens in de lucht zit überhaupt de maan is? Waarom noemen we het überhaupt maan? Waarom zie je de maan ook op dinsdag? Is de aarde wel rond? Kunnen wij de aarde wel als een bol zien? Is het dan een bol of nog steeds een plak? Bestaan wij eigenlijk wel, of zijn wij iemands gedachte en doen wij wat die wil? Typ ik op het moment eigenlijk of denk ik dat ik typ en lijkt het alsof alles is, terwijl niets is?
Of niet?
Kerel, straks ga je ook ontkennen dat er nooit een holocaust heeft plaatgevonden.
erhm iets ontkennen wat nooit gebeurd is lijkt me vrij makkelijk, ik neem aan dat je bedoelt dat hij gaat ontkennen dat de holocaust ooit plaatsgevonden heeft?
anyways, ik denk dat erik de rode het eerst p de maan was, hij heeft namelijk ook amerika het eerst ontdekt en nooit de eer ervoor gekregen
Quote (Geodriehoek @ Mon, 16 Apr 2007, 22:35)
Even terug naar het onderwerp
Het is idd raar dat de flag wappert maar las je met de flag rond rend wapert die ook dan onstaat er wind toch?
Stell dat die astronaut nou eens met wat flinke kracht die flag in de grond heeft geduwd dan onstaat er toch ook wint
Of komt dit door de zwaartekracht // atmosfeer ?
pfffff
erhm als er op de maan geen atmosfeer is, is er geen zuurstof, en wat is wind?
juist bewegende zuurstof, het is dus wetenschappelijk onmogelijk dat de vlag wappert door de wind.
het is wel mogelijk dat de vlag pas net in de grond gestoken is en nog beweegt omdat hij geen vertraging oploopt door luchtweerstand en zwaartekracht.
This post was edited by PYF_Secret on Apr 16 2007 02:40pm