d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Cabaretiers
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Apr 12 2007 09:22am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Apr 12 2007, 01:28pm)
Theo Maasen is mijn favoriet smile.gif
Ik zou graag wat meer horen van de mannen van de radio, ik geloof dat dat Theo Maasen en Hans Teeuwen samen zijn, kan iemand dit bevestigen of verbeteren?

Hans Teeuwen en Pieter Bouwman voornamelijk. Theo Maassen kwam soms als 'gast'. Ik vond hun stuk over Jaap Stam top. Hetzelfde geldt voor de Luciferdoosjes.

Poelmo was Hans Teeuwen, Pieter Bouman en Gummbah samen. De laatste heeft nu dagelijks een cartoon in de Volkskrant.
Member
Gold: 0.30
Apr 12 2007 09:43am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Apr 12 2007, 03:22pm)
Ik zou graag wat meer horen van de mannen van de radio, ik geloof dat dat
Theo Maasen en Hans Teeuwen samen zijn, kan iemand dit bevestigen of
verbeteren?

Hans Teeuwen en Pieter Bouwman voornamelijk. Theo Maassen kwam soms als 'gast'. Ik vond
hun stuk over Jaap Stam top. Hetzelfde geldt voor de Luciferdoosjes.

Poelmo was Hans Teeuwen, Pieter Bouman en Gummbah samen. De laatste heeft nu dagelijks een cartoon in de Volkskrant.

Bedankt smile.gif Ik ken oorlog, piercings, helderziende, druipende pik, ondankbare plant en 06-lijn van de mannen van de radio. Ik zal zeker dat van Jaap stam en luciferdoosjes eens proberen te vinden smile.gif Gummbah is in België trouwens vrij bekend als cartoonist, maar ik wist niet dat hij ook cabaret deed :s
Member
Gold: 224.00
Apr 12 2007 09:47am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Apr 12 2007, 03:43pm)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Apr 12 2007, 03:22pm)
Ik zou graag wat meer horen van de mannen van de radio, ik geloof dat dat
Theo Maasen en Hans Teeuwen samen zijn, kan iemand dit bevestigen of
verbeteren?

Hans Teeuwen en Pieter Bouwman voornamelijk. Theo Maassen kwam soms als 'gast'. Ik vond
hun stuk over Jaap Stam top. Hetzelfde geldt voor de Luciferdoosjes.

Bedankt smile.gif Ik ken oorlog, piercings, helderziende, druipende pik, ondankbare plant en 06-lijn van de mannen van de radio. Ik zal zeker dat van Jaap stam en luciferdoosjes eens proberen te vinden smile.gif Gummbah is in België trouwens vrij bekend als cartoonist, maar ik wist niet dat hij ook cabaret deed :s

Hehe. De meester daarvan ken ik ook wel. Hier wat van Poelmo: http://www.youtube.com/watch?v=J3Mu97VZkt8
Member
Gold: 1.00
Apr 12 2007 09:59am
Herman Finkers all the way, er is geen ander die aan hem kan tippen imo, Theo maassen is ook super goed, maar de droge humor van Herman finkers is te goed.
Member
Gold: 0.00
Apr 12 2007 12:19pm
Pfft dit zijn er bij mij aardig was maar hier een Top-5

Harrie Jekkers (Goed met liedjes en geniale verhalen)
Theo Maassen En Javier Guzman (Geweldig beeld op de maatschappij, zijn allebei een beetje hetzelfde)
Najib Amhali (Dat noem ik nog eens een voorbeeld allochtoon, geweldige verhalen)
Bert Visscher (Gewoon grappig en druk)
Herman Finkers (Droger dan droog)

Gek genoeg geen Hans Teeuwen, dat vind ik dus niks.
Niet veel van hem gezien maar wat ik heb gezien vond echt geen niveau, was meer poep en pies dan echt cabaret.
Maarja iedereen z'n stijl en ik heb ook wel wat grappige dingen van hem gezien(Bijbelverhaal, 7 turken) maar hij staat me gewoon niet zo aan.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll