Quote (DemOnatOr @ Mon, Apr 16 2007, 09:33am)
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Apr 16 2007, 09:27am)
Quote (DemOnatOr @ Mon, Apr 16 2007, 08:01am)
Wat is dat pitten nou? Ik neem aan dat het niet is pitten in de vorm van slapen

Tenminste, dat zou voor geen meter logisch zijn ivm met de rest van de tekst.
Springen, slaan, duwen met een zekere maat van respect. Wel geinig soms, maar tere Ruben kan het niet zo handlen.
Oh, het zelfde dus als bij een feest waar alleen jump-style wordt gedraait?
Er wordt gesprongen, mensen beginnen rond zich heen te slaan/trappen omdat ze niet kunnen drinken met mate of niet weten waar hun grens is, je wordt alle kanten heengeduwt als je naar de bar wilt lopen alleen die zekere maat van respect.. ik denk dat dat ontbreekt. Ik was een tijd geleden naar hard-jump on tour geweest, toen liep ik perongeluk tegen iemand op, begon hij oppeens te bedreigen dat ik het einde van de avond niet zou halen (Het was al nacht) en hij me rond 4 uur zou opwachten met 100 man ^^. Heb ik gezegt dat ik genoeg man kon daar en dat hij best mocht opwachten, stond toch maar zo'n 15 politibusjes. 2 Uur later kwam ie naar me toe om zich te verontschuldigen voor zen gedrag en kreeg zowaar een biertje. Daarna, stoot een maat van me perongeluk iemand zen bier om, gaat die gast er achter staan en trapt em zo in zen rug. Dus men maat er op af en sloeg em op zen bek. Komt later de vriendin van die ene gast, ja ik denk dat je beter naar hem toe kunt gaan en een biertje aanbieden anders ga je nog veel pijn hebben. Hij er naar toe, hebben ze focking een half uur staan lullen en samen een biertje gedronken. Hoorde achteraf dat die ene gast bang werd en het niet zo erg vond uiteindelijk

neenee pitten is veel harder dan gewoon een stomp op je bek krijgen of een trap in je rug (das voor beginners man

)
ik heb vele filmpjes die je een goed beeld geven van wat het is (you gotto see it to beleve it en echtwaar als je dat gezien heb zal je idd denken dat een vechtpartijtje niks meer is)
maar het mooie is, ikzelf heb een hekel aan geweld en agressie maar ben wel groot fan van bv pitten en vechtsporten.
zeker de toevoeging van respect in het rijtje van ruben is essentieel (mooiste moment van een mooie partij taiboxen bv is na afloop elkaar bedanken en vaak even een knuffel of een buiging.
je kan misschien even zelf googlen met de zoektermen: Wall of death, Mosh pit