d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stoppen Met Blowen! > iemand ervaring mee?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4.00
Apr 1 2007 03:42pm
Quote (Lude_Speed @ Sun, Apr 1 2007, 09:11pm)
ik heb 4 jaar geblowed, laatste keer (3 jaar geleden) werd ik beroerd van een blowtje, sindsdien nooit meer geblowed, ik rook echter nog wel.

Heb ik ook wel is gehad, echt vage boel is dat.. sinds dien nooit meer gehad, zal ook wel komen omdat ik misschien maar 1 x in de maand smoke, op gelegenheden enz..

Member
Gold: 1,724.80
Apr 2 2007 06:04am
ik heb nog nooit geblowd.

maar de beste manier om te stoppen lijkt mij je fiets wegdoen zodat je niet meer naar de shop kan......

je kunt beter een intensieve sport gaan beoefenen, zodat je merkt dat je van binnen echt helemaal verrot bent. ook kun je op internet je echte leeftijd laten berekenen. als je ziet dat het goed fout is, heb je een behoorlijk goede reden om te stoppen.

ik ben zelf bezig met stoppen met roken door te minderen,maar je kunt beter in 1 keer stoppen en zien hoe goed het met je gaat vanaf dat moment.

suc6 met stoppen wink.gif
Member
Gold: 11.33
Apr 2 2007 06:21am
longen laten amputeren.
Member
Gold: 4.00
Apr 2 2007 08:41am
Quote (PYF_Secret @ Mon, Apr 2 2007, 02:04pm)
ik heb nog nooit geblowd.

maar de beste manier om te stoppen lijkt mij je fiets wegdoen zodat je niet meer naar de shop kan......

je kunt beter een intensieve sport gaan beoefenen, zodat je merkt dat je van binnen echt helemaal verrot bent. ook kun je op internet je echte leeftijd laten berekenen. als je ziet dat het goed fout is, heb je een behoorlijk goede reden om te stoppen.

ik ben zelf bezig met stoppen met roken door te minderen,maar je kunt beter in 1 keer stoppen en zien hoe goed het met je gaat vanaf dat moment.

suc6 met stoppen wink.gif

Tja maar bij mij is er een dealertje om de hoek, dus zou niet echt helpen als ik nou verslaafd was smile.gif, maar is die online leeftijd berekining een beetje goed, of slaat et nergens op ?

Member
Gold: 4.33
Apr 2 2007 09:03am
Afbouwen, als je verslaafd bent is dit de enige manier die kan werken.
Alleen op feestjes nog is echt wel haalbaar.

Als je ineens stopt, en je raakt het nog 1x aan dan zit je er weer mee.

This post was edited by Toasts on Apr 2 2007 09:05am
Member
Gold: 3,300.00
Apr 3 2007 01:18am
Quote (Toasts @ Mon, Apr 2 2007, 04:03pm)

Ja, dat heb ik ook gemerkt..
dan had ik een dag of die niet geblowed.. maar dan werd ik gewoon crazy, en moest naar de shop..
gelijk 4 joints die avond gesmoked ~~

Gister heb ik er 2 gesmoked ~
vandaag weer 1tje (zodirect)

morgen hopelijk niks...
Member
Gold: 1,724.80
Apr 3 2007 01:29am
Quote (Toasts @ Mon, 2 Apr 2007, 17:03)

O rly?

dus daarom ben ik na 7 maanden geen diablo weer opeens verslaafd :S
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 3 Apr 2007, 09:18)

Gister heb ik er 2 gesmoked ~
vandaag weer 1tje (zodirect)

morgen hopelijk niks...

je moet het niet voor je uit schuiven met "hopelijk"

dan laat je namelijk zien dat je het niet red. je moet stoppen door wilskracht, niet door "morgen doe ik het beter"

op die manier ben ik namelijk al ruim 3 maanden aan het stoppen met roken. het enige wat bij mij tot nu toe resultaat had was in 1 keer stoppen, dat heb ik namelijk 8 dagen volgehouden. maar als ik tegen mezelf zeg: morgen rook ik minder omdat ik afbouw, dan rook ik de volgende dag net zoveel (of meer) als anders.

vandaag al weer 3 peuken op :S
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll