d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > R.i.p. > Zo Zielig
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Nov 2 2013 05:14am
Quote (OrionPax @ 2 Nov 2013 01:52)
hahaha zo raar om mezelf als 17 jarig onervaren jongetje terug te lezen.. geen zorgen en geen stres. wat een topleven was dat.
even een geheimpje, ik had er toen maar 1 gezoend. sta inmiddels ergens tussen 70 en 80 maar het is een beetje gestagneerd. de tijd van net geen havo student net geen hbo student is een beetje voorbij. je bent niet meer die coole jongen met zijn rijbewijs die zo elke 16/17/18 jarige chick regelde. Iedereen in mijn ''doelgroep'' in mijn stad kent mij ondertussen ook wel of heeft al een bepaald beeld van me. of dit kan aan mij liggen. mijn haren trouwens ook afgeschoren, ik weet nog hoe mensen op mijn laatste foto die ik poste opmerkte dat ik helaas kalend was. afgelopen jaar werd dat meer en toen besloten dat kort er verzorgder uitzag, valt gelukkig niet tegen! hoewel ik mijn dikke zwarte lokken wel mis.

poste net een van mijn verhalen in een topic in het league of legends gedeelte van jsp en sommige vonden het interessant. helft staat hier, andere helft is nog terug te vinden op ''het andere forum'' Zou er geld in zitten om hier een kort boekje over te schrijven? :p 50 tinten grijs voor de student.. of is dit maar een raar idee?
sta godverdomme 500 in de min.

Ik weet dat je het geschoren hebt. Ik vond ook een spoed topic over een wijf van 15 dat je wou pijpen en of je het moest doen. Ik ben nog steeds benieuwd wie dat nu eigenlijk is. Het is niet interessant genoeg geschreven voor een boek, en veel van het zelfde. Daarom hier op het forum en zeker voor mij omdat ik 75% van die personen kende niet minder vermakelijk.

Iets anders wat me ook interesseert, wat doe je tegenwoordig?
Member
Gold: 740.00
Nov 2 2013 09:29am
media en entertainment op nhtv, jij nog avans?. daarnaast werkte ik het grootste deel van vorig jaar bij een datingwebsite bedrijfje van een maat maar op het moment ben ik werkloosss en pas na mijn tentamens zoek ik wat nieuws
Member
Nov 2 2013 03:22pm
Quote (OrionPax @ 2 Nov 2013 16:29)
media en entertainment op nhtv, jij nog avans?. daarnaast werkte ik het grootste deel van vorig jaar bij een datingwebsite bedrijfje van een maat maar op het moment ben ik werkloosss en pas na mijn tentamens zoek ik wat nieuws

Ja laatste jaar misschien 1,5 hangt er vanaf hoe het loopt. Dit is nu je 4e HBO studie? Of 3e?
Member
Gold: 740.00
Nov 2 2013 03:43pm
3e.. haha bij mijn 2e werd ik halverwege beetje ziek en was slechte keus, eerste was ik lui. hier flink over nagedacht hoor, heb echt veel gelezen en nagevraagd overal voordat ik me inschreef.. en uiteindelijk toch wel nog steeds mijn interesse. is zelfde richting als mijn MBO die ik eerst deed maar dan wel fatsoenlijke lessen.
Member
Gold: 224.00
Nov 3 2013 04:19am
Eduard, je blijft een bijzonder figuur.
Member
Nov 3 2013 05:37pm
Quote (OrionPax @ 2 Nov 2013 22:43)
3e.. haha bij mijn 2e werd ik halverwege beetje ziek en was slechte keus, eerste was ik lui. hier flink over nagedacht hoor, heb echt veel gelezen en nagevraagd overal voordat ik me inschreef.. en uiteindelijk toch wel nog steeds mijn interesse. is zelfde richting als mijn MBO die ik eerst deed maar dan wel fatsoenlijke lessen.

Ja ik weet het. Jouw MBO tijd waar je alles in twe jaar had kunnen doen maar liep te haten op lessen. Nja goeie dat dit beter werkt dan IBMS en CE. Snap ik ook wel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll