Quote (OrionPax @ 2 Nov 2013 01:52)
hahaha zo raar om mezelf als 17 jarig onervaren jongetje terug te lezen.. geen zorgen en geen stres. wat een topleven was dat.
even een geheimpje, ik had er toen maar 1 gezoend. sta inmiddels ergens tussen 70 en 80 maar het is een beetje gestagneerd. de tijd van net geen havo student net geen hbo student is een beetje voorbij. je bent niet meer die coole jongen met zijn rijbewijs die zo elke 16/17/18 jarige chick regelde. Iedereen in mijn ''doelgroep'' in mijn stad kent mij ondertussen ook wel of heeft al een bepaald beeld van me. of dit kan aan mij liggen. mijn haren trouwens ook afgeschoren, ik weet nog hoe mensen op mijn laatste foto die ik poste opmerkte dat ik helaas kalend was. afgelopen jaar werd dat meer en toen besloten dat kort er verzorgder uitzag, valt gelukkig niet tegen! hoewel ik mijn dikke zwarte lokken wel mis.
poste net een van mijn verhalen in een topic in het league of legends gedeelte van jsp en sommige vonden het interessant. helft staat hier, andere helft is nog terug te vinden op ''het andere forum'' Zou er geld in zitten om hier een kort boekje over te schrijven?

50 tinten grijs voor de student.. of is dit maar een raar idee?
sta godverdomme 500 in de min.
Ik weet dat je het geschoren hebt. Ik vond ook een spoed topic over een wijf van 15 dat je wou pijpen en of je het moest doen. Ik ben nog steeds benieuwd wie dat nu eigenlijk is. Het is niet interessant genoeg geschreven voor een boek, en veel van het zelfde. Daarom hier op het forum en zeker voor mij omdat ik 75% van die personen kende niet minder vermakelijk.
Iets anders wat me ook interesseert, wat doe je tegenwoordig?