d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Principes Inzake Seks > Kom op, Canni
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Mar 11 2007 10:17am
Ik negeer maar even alles hierboven. Kabouter snapt het.

Quote (¢?NNI @ Sun, Mar 11 2007, 02:10pm)
Ik neem aan dat die factoren tot het bepalen van mijn principes hebben geleid. Opvoeding zal misschien ook nog een factor zijn. Maar wanneer je er anders over denkt, mag je me gerust verbeteren. Laat het wel duidelijk zijn dat dit mij niet enorm boeit.

Je zegt het goed. Dit zijn jouw principes. Verbeteren heeft dan ook geen zin. Ik zou je slechts aanraden om uitspraken als:

Seks is overrated. Het maakt gewoon deel uit van een relatie. Ik snap niet waarom iedereen er zo stoer over doet en ik durf wedden dat de helft die hier stoer praat nog maagd is.

Vervolgens achterwege te laten. Die zaaien verwarring en doen jou lijken als een klein kind dat toevallig een keertje met een meisje naar bed is geweest en nu denkt de seks te doorgronden. Van wat je typt lijkt mij eerder het tegendeel waar te zijn.

Quote (¢?NNI @ Sat, Mar 10 2007, 04:51pm)
Je begrijpt het niet, Wubentje. Wanneer ik enkel neuk met meisjes waar ik een relatie met heb, is seks überhaupt een onderdeel van de relatie. Dat zegt helemaal niets over het belang of de kwaliteit van seks.

Nee, dan is seks een onderdeel van JOUW relatie. Dat je een wat conservatieve kijk op seks hebt is ok, maar de wereld is groter dan jouw relatie.

Oh ja: Feargod, niet zo zeiken.
Member
Gold: 0.00
Mar 11 2007 10:40am
Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]
Ik neem aan dat die factoren tot het bepalen van mijn principes hebben geleid. Opvoeding zal misschien ook nog een factor zijn. Maar wanneer je er anders over denkt, mag je me gerust verbeteren. Laat het wel duidelijk zijn dat dit mij niet enorm boeit.

Je zegt het goed. Dit zijn jouw principes. Verbeteren heeft dan ook geen zin.

Ik bedoel anders denkt in verband met: welke factoren leiden tot mijn principes. Volgens mij zijn dat sociale intelligentie, opvoeding, geweten etc. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]Ik zou je slechts aanraden om uitspraken als:
Seks is overrated. Het maakt gewoon deel uit van een relatie. Ik snap niet waarom iedereen er zo stoer over doet en ik durf wedden dat de helft die hier stoer praat nog maagd is.

Vervolgens achterwege te laten. Die zaaien verwarring en doen jou lijken als een klein kind dat toevallig een keertje met een meisje naar bed is geweest en nu denkt de seks te doorgronden. Van wat je typt lijkt mij eerder het tegendeel waar te zijn.

Ik wou gewoon laten weten dat ik niet geloofde dat iedereen die hier een antwoord gaf als "OPTIE 1, PIJPEN > SEKS/ANAAL KEKE!!" werkelijk (enige/veel) ervaring heeft. Hoe dat mij zo doet lijken, daar begrijp ik niet echt veel van, maar daarom is het ook jouw interpretatie.

Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]
Quote (¢?NNI @ Sat, Mar 10 2007, 04:51pm)
Je begrijpt het niet, Wubentje. Wanneer ik enkel neuk met meisjes waar ik een relatie met heb, is seks überhaupt een onderdeel van de relatie. Dat zegt helemaal niets over het belang of de kwaliteit van seks.

Nee, dan is seks een onderdeel van JOUW relatie. Dat je een wat conservatieve kijk op seks hebt is ok, maar de wereld is groter dan jouw relatie.

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik het over mijn eigen situatie had. Misverstand.

Feargod: ik begrijp dat er in deze topic een heleboel antwoorden als spam kunnen worden beschouwd, maar met het topic zelf is toch niets mis?
Member
Gold: 4,578.00
Mar 11 2007 10:48am
Het is weer discussie en quote-sessie alom happy.gif

Ik ga hier niet aan meedoen, maar ik wou toch een mooie spreuk meedelen waar ik terug aandacht bij het zien van 'rukken'.
Gelezen in het penisboek: Als God niet wou dat we ons zouden afrukken, dat maakte hij onze armen wat korter.

Ik vind 'm goed biggrin.gif

PS: Mischa is idd leuk materiaal om te quoten:)
Member
Gold: 10,649.90
Mar 11 2007 12:03pm
canni is erg intelligent vinden jullie niet? hij kan zo goed shift drukken en moeilijke woorden gebruiken waarvan hij de betekenis niet eens weet
Member
Gold: 224.00
Mar 11 2007 12:14pm
Mischa, wil je uit mijn topics blijven als je je persoonlijke vetes niet voor je kan houden?

Ik bedoel anders denkt in verband met: welke factoren leiden tot mijn principes. Volgens mij zijn dat sociale intelligentie, opvoeding, geweten etc. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Nogal wiedes.

Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]Ik wou gewoon laten weten dat ik niet geloofde dat iedereen die hier een antwoord gaf als "OPTIE 1, PIJPEN > SEKS/ANAAL KEKE!!" werkelijk (enige/veel) ervaring heeft. Hoe dat mij zo doet lijken, daar begrijp ik niet echt veel van, maar daarom is het ook jouw interpretatie.

Met dat eerste ben ik het wel eens. Weet ook niet of dat veel uitmaakt. Dat tweede is slechts mijn online mensenkennis. Als ik iemand hoor praten als jij, dan denk ik dat jij degene bent met de verkeerde ervaringen.

Banned
Gold: 5.00
Mar 11 2007 12:33pm
Quote (feargod @ Sun, Mar 11 2007, 02:15pm)
Quote (Xepo @ Sun, 11 Mar 2007, 15:13)
Quote (feargod @ Sun, Mar 11 2007, 02:10pm)
Genoeg van die bullshit.

Volgende die weer zo'n crap topic maakt krijgt een warn.
Dat jij niet de capaciteiten hebt om te discussiëren wil niet zeggen dat het 'crap topics' zijn. Meneer.

Als ik discusieer breng ik anderen niet naar beneden om mijn eigen e-penis te vergroten.

Anyways, ik ga deze discussie niet weer hebben.

- closed -

Je e-penis is al naar binnen getrokken, kerel.

- re-openend -

Quote (Mischa)
canni is erg intelligent vinden jullie niet? hij kan zo goed shift drukken en moeilijke woorden gebruiken waarvan hij de betekenis niet eens weet

Probeer ook eens met hoofdletters te typen, misschien dat die intelligentie van jou waar je steeds over praat wat beter overkomt.

This post was edited by Petrus on Mar 11 2007 12:34pm
Member
Gold: 0.31
Mar 11 2007 12:36pm
Mentale machtsstrijd, heerlijk om te aanschouwen!

Edit : Pro sex hier, met of zonder een relationele verstandshouding.
Edit2 :
Quote (Petrus @ Sun, Mar 11 2007, 07:37pm)
Hoeveel heb je er gehad met carnaval? ^^

Onderscheid tussen man en vrouw was moeilijk te maken en het lid kon door omstandigheden niet altijd rechtop staan, dusja
het was een magere carnaval =(

This post was edited by Ov2rkill on Mar 11 2007 12:42pm
Banned
Gold: 5.00
Mar 11 2007 12:37pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Mar 11 2007, 06:36pm)
Mentale machtsstrijd, heerlijk om te aanschouwen!

Edit : Pro sex hier, met of zonder een relationele verstandshouding.

Hoeveel heb je er gehad met carnaval? ^^
Member
Gold: 0.00
Mar 11 2007 12:38pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 11 Mar 2007, 19:14)
Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]Ik wou gewoon laten weten dat ik niet geloofde dat iedereen die hier een antwoord gaf als "OPTIE 1, PIJPEN > SEKS/ANAAL KEKE!!" werkelijk (enige/veel) ervaring heeft. Hoe dat mij zo doet lijken, daar begrijp ik niet echt veel van, maar daarom is het ook jouw interpretatie.

Met dat eerste ben ik het wel eens. Weet ook niet of dat veel uitmaakt. Dat tweede is slechts mijn online mensenkennis. Als ik iemand hoor praten als jij, dan denk ik dat jij degene bent met de verkeerde ervaringen.

Tja, wat is ervaring? Ik heb xx aantal seksuele ervaringen gehad met twee verschillende meisjes. Lijkt me gemiddeld voor een 18-jarige. Tot zover mijn privé-informatie. Ik moet me natuurlijk voor niemand verantwoorden.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll