Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]
Quote (¢?NNI @ Sun, Mar 11 2007, 02:10pm)
Ik neem aan dat die factoren tot het bepalen van mijn principes hebben geleid. Opvoeding zal misschien ook nog een factor zijn. Maar wanneer je er anders over denkt, mag je me gerust verbeteren. Laat het wel duidelijk zijn dat dit mij niet enorm boeit.
Je zegt het goed. Dit zijn jouw principes. Verbeteren heeft dan ook geen zin.
Ik bedoel anders denkt in verband met: welke factoren leiden tot mijn principes. Volgens mij zijn dat sociale intelligentie, opvoeding, geweten etc. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]Ik zou je slechts aanraden om uitspraken als:
Seks is overrated. Het maakt gewoon deel uit van een relatie. Ik snap niet waarom iedereen er zo stoer over doet en ik durf wedden dat de helft die hier stoer praat nog maagd is.
Vervolgens achterwege te laten. Die zaaien verwarring en doen jou lijken als een klein kind dat toevallig een keertje met een meisje naar bed is geweest en nu denkt de seks te doorgronden. Van wat je typt lijkt mij eerder het tegendeel waar te zijn.
Ik wou gewoon laten weten dat ik niet geloofde dat iedereen die hier een antwoord gaf als "OPTIE 1, PIJPEN > SEKS/ANAAL KEKE!!" werkelijk (enige/veel) ervaring heeft. Hoe dat mij zo doet lijken, daar begrijp ik niet echt veel van, maar daarom is het ook jouw interpretatie.
Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 17:17]
Quote (¢?NNI @ Sat, Mar 10 2007, 04:51pm)
Je begrijpt het niet, Wubentje. Wanneer ik enkel neuk met meisjes waar ik een relatie met heb, is seks überhaupt een onderdeel van de relatie. Dat zegt helemaal niets over het belang of de kwaliteit van seks.
Nee, dan is seks een onderdeel van
JOUW relatie. Dat je een wat conservatieve kijk op seks hebt is ok, maar de wereld is groter dan jouw relatie.
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik het over mijn eigen situatie had. Misverstand.
Feargod: ik begrijp dat er in deze topic een heleboel antwoorden als spam kunnen worden beschouwd, maar met het topic zelf is toch niets mis?