rare twist. heerlijk random avondje.
Ik lig hem dus hard te chillen. S komt langs, er is een redelijke film bezig over gejatte eieren van hout die 40 miljoen waard zijn (raden welke het is doe je maar in je hoofd) S heeft een goede fles rood bij dus ik pak de wijnglazen, toch leuk om weer met deze chick te chillen.. liggen we tegen elkaar aan gekropen op de bank, gaat de deurbel. staat chick T voor de deur.. (chick T van lang geleden, die met okselhaar hehehehe, inmiddels geschoren, maar heb haar toch een hele tijd onwijs leuk gevonden puur en alleen omdat ze zo leip wild was, echt een zeldzaam meisje, de Stone of Jordan onder de vrouwen) Fack gasten ik ga een boek schrijven.
maarja T komt binnen, dus ik T en S aan elkaar voorstellen.. T drinkt ook een glaasje rood mee (helaas heb ik om persoonlijke redenen maar 2 wijnglazen ^___^) en vraagt of ik mee ga naar Loos, een dik festival 1x per maand in tilburg 013. maarja ik ben deze week alweer 3 dagen achter elkaar dronke en wilde hoe leuk die spontane avondjes loos ook waren niet nog een avond mijn kater wegdrinken. dus helaas meisje T maar afgezegd. ze pakt haar trein en met S rustig de fles leeg gedronken waarna zij eveneens vertrok. NU KAN IK EINDELIJK WEER LEAGUE OF LEGENDS SPELEN!!!!
oja en ik heb een debieltje overgehaald om voor duizend forum goud een kleur van een plaatje te veranderen!! EL OH ELLLL!!! is wel redelijk veel lasoo tool werk, maar niet iets wat ik binnen een uur niet af heb.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6383402/9a8d2be7/doehetzelfjepijngrensverleggen.html - kijken vanaf 3:15
Lurkers, registreert uzelf.
ken je iemand die op het punt staat een studiekeuze te moeten maken.
stuur hem deze vid
http://www.dumpert.nl/mediabase/6382742/613cc9a0/dumpert_inspiratievid.html en sorry voor het klakkeloos posten van 2 vids uit de dumpert top 5.. maar deze laatste moest er toch wel even bij. Laat me toch wel weer even stil staan bij mijn keuze. Of ik deze nou gemaakt heb omdat ik hetgeen leuk vind of puur om het idee dat ik er geld mee ga verdienen. Heel lastig.
Uit het niets duikt Tessa op. MAAR hamvraag, wie is S? Ik lig er te lang uit merk ik al.