[QUOTE=edujackass,Mon, Feb 19 2007, 09:35pm][QUOTE=Mischa,Mon, 19 Feb 2007, 23:27][QUOTE=edujackass,Mon, Feb 19 2007, 09:20pm][QUOTE=Xepo,Mon, 19 Feb 2007, 23:17][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 09:14pm][QUOTE=Xepo,Mon, Feb 19 2007, 09:10pm][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 09:06pm][QUOTE=Xepo,Mon, Feb 19 2007, 09:06pm][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 09:03pm][QUOTE=Xepo,Mon, Feb 19 2007, 09:00pm]Wat is 'irl'?[/QUOTE]In Real Life[/QUOTE]Oh, niet interessant dus. Heb ik toch niet.[/QUOTE]het kan ook nooit normaal hier he ^^[/QUOTE]Zeg jij? ^^[/QUOTE]true
hypocriet ten top atm[/QUOTE]Gelukkig heb je het door. Dushiii

[/QUOTE]
wat een vieze smiley ^^
mmorpgs die je in de winkel koopt zijn over het algemeen beter.[/QUOTE]
ik jat ze meestal
nouja de cd key
nn 60 euro voor pixels[/QUOTE]
ja man doe ik ook altijd.. doe ik ook als ik kleren nodig heb !! gewoon jatten is heel gewoon hor ik vind het heel gewoon *COOL HE* en ik zeg dit trouwes egt niet om stoer te doen ik jat gewoon altijd cdkeys en kleren en eten etc ik jat eigenlijk alles.. is heel gewoon hor niet om stoer te doen ofzo hor
ik moet toevallig ook een cdkey jatten ^^ ik ga nog een keer met me telefoon in me mouw verstopt naar de winkel en dan maak ik een foto van de vista sticker want ik heb een geldige key nodig en dan bel ikz e en zeg ik dat de pc is gecrashed[/QUOTE]
Ik lach me te pletter me Edujackass

U is hilarisch zowaar!
En welke uitspraak ' roken is een teken van geld, alleen rijkeren hebben dit?'
*lacht zich ziek*
Meer en meer begint de 'evolutietheorie' op nix te trekken

EDIT: Idd, Quote trekt op nix. *zucht*
Mischa ik heb net de volledige topic over jou gelezen!
Ik zal toegeven, er is echt iets mis met je. Je smeekt gewoon om aandacht en komt af met onzin die ons alleen maar entertained/irriteert.
Je bewijst niets, en je bent ook niemand. Ik zou zeggen ' leave' maar je bent grappig=)
This post was edited by gamebrain on Feb 21 2007 03:32pm