[QUOTE=CorvX,Mon, Feb 19 2007, 04:41pm][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 04:38pm][QUOTE=CorvX,Mon, Feb 19 2007, 04:22pm][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 04:20pm][QUOTE=CorvX,Mon, Feb 19 2007, 04:18pm][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 04:15pm][QUOTE=CorvX,Mon, Feb 19 2007, 04:06pm][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 04:05pm][QUOTE=CorvX,Mon, Feb 19 2007, 04:01pm][QUOTE=Mischa,Mon, Feb 19 2007, 03:57pm]cewl
het is nu nog verder verandert
go paul![/QUOTE]
"cewl" man!

maja 't is volgens mij 5 minuten geleden weer veranderd ofzo..[/QUOTE]
dat bedoel ik
ik kan niet normaal praten voordat ik gequote en afgezeken wordt
ik ga mijn polsen doorsnijden
ofnee
een jointje roken[/QUOTE]
emo? Gast , dit is 't dutch forum , wat valt er anders te doen hier dan mensen afzeiken?
En jij maakt jezelf gewoon so belachelijk dat 't bijna lijkt alsof je erom vraagt.
Oftewel , we hebben een nieuw slachtoffer gekozen en jij stelde je vrijwillig op.
Dus tjah , dont blame us

[/QUOTE]
het "wij" gevoel
en nee ben geen emo thank god
en ik vind het alelen maar leuk
want jullie zijn allemaal zo hypocriet bezig[/QUOTE]
Hypocriet?.. omdat wij jou niet geloven dat wiet gezond is?.. haha.[/QUOTE]
daar gaat het niet alleen maar om, stoere jongen[/QUOTE]
Ik ben stoer?.. thanks i guess.
anyways , hoe kom jij aan je wiet? als ik je bij mij in de coffeeshop zag had ik je toch wel meteen uitgekickt denk ik.. weg met die minderjarige etters! ^^
Jullie zorgen er alleen maar voor dat de shops boete's krijgen etc.[/QUOTE]
ja, jij bent heel stoer, vooral in je coffeeshop
ik koop eigen teelt want shops gooien er vaak glasgruis bij, en ik heb wel eens shop wiet gerookt wat gewoon niet op wiet leek zo ranzig
maar als ik 18 ben ga ik wel gewoon naar shop, irritant om steeds oudere mensen te vinden die voor me halen als de eigen teelt op droog zaad zit (haha, eigen teelt, droog zaad? haha)[/QUOTE]
Tjah als je zoveel van wiet weet dan wist je vast ook wel ze meerdere soorten wiet verkopen bij de shop ? en er ook heel veel soorten wiet bestaat.
Dus wat voor wiet kocht je? en waarom zag het er niet uit als wiet ?

[/QUOTE]
ik weet genoeg van wiet soorten
ik koop als ze het hebben orange bud, die vind ik zo lekker
maar als dat er niet is heb ik white widow/edelweiss
en het leek niet op wiet omdat het ten eerste voorgekruimeld was, volgens mij met zo'n stalen grinder die de THC eruit filtert, want ik werd er niet stoned van en het smaakte precies naar het laatste haltje van een pure joint, heel vies