Quote (Mischa @ Tue, Feb 13 2007, 08:19pm)
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Feb 13 2007, 08:15pm)
Quote (Mischa @ Tue, 13 Feb 2007, 20:13)
zozo, ik ruik wannabe mod aroma's
Verklaar? ^^ Ik ruik gassende longen.
Verklaar? Je doet een taak die een mod normaal zou doen, een topic wat volledig ontspoort is even op het spoor zetten door een nieuw topic te maken om er vervolgens vrolijk verder op te discussieren.
Maar, ik lig nog steeds dubbel om jullie onwetendheid, jullie hebben het waarschijnlijk niet eens geprobeert en zullen dat ook niet doen. Waarom? Omdat ANDERE mensen zeggen dat het slecht zou zijn.
Nu vraag ik me af, wie is hier het kuddedier, de roker of de anti-roker?
Dus als wij niet geprobeert hebben om te roken, beweer jij, dat het gewoon MOET komen doordat andere mensen zeggen dat het slecht zou zijn? Ik heb nog nooit roken geprobeerd simpelweg omdat het me totaal niet trekt en het me ontzettend goor lijkt. Ik ben geen kuddedier, geen roker en ook geen anti-roker. Als jij wilt roken, mag je dat van mij.. maar kom dan niet met van die zeik verhalen om te laten doen lijken dat roken goed is en je juist dom bent als je het niet doet.
Nu vraag ik me af, wie is hier het lompe dier, de roker of de anti-roker?
Quote (Mischa)
Gast, waarom associeert iedereen roken met kanker? Je bent echt zwaar oppervlakkig bezig, je verkondigt alleen maar wat anderen mensen jou gezegt hebben, terwijl je het zelf niet heb ervaren. En, ik heb helemaal geen kankerlongen en een chemokop, ik ben kerngezond. Met een stick in me ene hand en een peukie in me andere hand. zolang ik tot me 60e me nog kan bewegen vindt ik het allemaal prima.
Dus je neemt het ons kwalijk dat we iets niet willen gebruiken wat kanker-verwekkend kan zijn? Volgens mij ben je zelf te goed gelovig en geloof je je eigen praatjes over dat het allemaal niet zo gevaarlijk is.
Je zegt dat je het prima vind als je tot je 60e nog kan bewegen? Whahahaha ik denk dat je wel anders piept als je op je 60e enorm begint te lijden aan allerlei kwalen en pijnen door het roken.
Quote (Mischa @ Tue, Feb 13 2007, 09:17pm)
Quote (Xepo @ Tue, Feb 13 2007, 08:57pm)
Doch, bij overmatig gebruik (het geval in 99% van de kroegen in nederland) geeft het enorme last voor omstanders.
Is overmatig gebruik normaal? Nee, goedzo.
En, ik rook alleen in de daarvoor geschikte rokers ruimten, of gewoon buiten, maar sommige mensen gaan dan demonstratief aan het tafeltje naast het rokers gedeelte zitten en dan uitgebreid zitten kuchen. Ik denk dat sommige mensen op dit forum (ik zal geen namen noemen) hier zeker een handje van hebben
Prima, die andere mensen zijn gewoon zeikerds en moeten hun hoofd houden.
jij snapt m
ik ga naar bed
Jammer dat jij het niet snapt, ook al rook je maar 1 sigaret per dag.. zelfs dat is al schadelijk voor je medemens. Één glaasje alcohol niet (tenzij je daar niet tegen kan maar dan moet je het ook laten staan).
This post was edited by DemOnatOr on Feb 14 2007 01:35am