d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rookverbod
Prev1234515Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
Feb 9 2007 12:07pm
Quote (Godsterrorforce @ Fri, 9 Feb 2007, 18:36)
Quote (Tha_Axid @ Fri, Feb 9 2007, 05:21pm)
Quote (JurK. @ Fri, 9 Feb 2007, 13:45)
grote onzin. roken hoort bij de horeca. ik rook zelf niet, maar ik stoor mezelf er ook niet aan.

mensen gaan uit omdat ze zich willen ontspannen en willen relaxen. mensen die zwaar verslaafd zijn, 'moeten' op hn tijd een peuk hebbe. als je die peuk nie krijgt, omdat het verboden is, dan kan je je ook niet relaxen is eigenlijk het doel van uitgaan verloren..

roken hoort niet bij de horeca, je kunt ook relaxen zonder roken.
En als je verslaafd bent, pech dan ga je maar dood had je maar niet moeten beginnen.
verslaafden aan heroine moeten dat ok af en toe, maar dat laten ze ook niet toe.

heroine en roken is wel een erg groot verschil, en omdat jij een hekel heb aan roken denk je maar dat elke roker moet sterven?

rare gedachtes.....

ja, ze kiezen ervoor om te roken, dan weet je dat je eerder dood kan gaan.
tja eige schuld
Member
Gold: 14,931.00
Feb 9 2007 12:08pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, 9 Feb 2007, 19:07)
grote onzin. roken hoort bij de horeca. ik rook zelf niet, maar ik stoor mezelf er ook niet aan.

mensen gaan uit omdat ze zich willen ontspannen en willen relaxen. mensen die zwaar verslaafd zijn, 'moeten' op hn tijd een peuk hebbe. als je die peuk nie krijgt, omdat het verboden is, dan kan je je ook niet relaxen is eigenlijk het doel van uitgaan verloren..

En als je verslaafd bent, pech dan ga je maar dood had je maar niet moeten beginnen.
verslaafden aan heroine moeten dat ok af en toe, maar dat laten ze ook niet toe.

heroine en roken is wel een erg groot verschil, en omdat jij een hekel heb aan roken denk je maar dat elke roker moet sterven?

rare gedachtes.....

tja eige schuld

jij kiest er voor later auto te gaan rijden? auto's zijn het meest onveilig voertuig. tis je eige keuze, je weet dat het risico groter is, dus moet je dood? :S
Member
Gold: 0.00
Feb 9 2007 12:09pm
Quote (JurK. @ Fri, Feb 9 2007, 06:08pm)

rare gedachtes.....

tja eige schuld

jij kiest er voor later auto te gaan rijden? auto's zijn het meest onveilig voertuig. tis je eige keuze, je weet dat het risico groter is, dus moet je dood? :S

inderdaad, Tha_Axid maakte gewoon een opmerking die bij de meeste mensen verkeerd valt.
Het kwam bij mij over van '' Jij rookt, jij moet dood. ''
beetje raar..
Banned
Warn: 60%
Feb 9 2007 12:30pm
Quote (Ov2rkill @ Fri, Feb 9 2007, 02:26pm)
Quote (Xepo @ Fri, Feb 9 2007, 03:12pm)
Ik heb astma. Ik zou het fijn vinden.

Voor jou zou ik nog stoppen dan :C

Het probleem bij mij met zo een wetgeving zou zijn is dat ik alleen rook als ik op cafe ben en drink, dusja, ik zou dan quasi moeten stoppen met roken, stoppen met drinken of stoppen met uitgaan.
Ik zie geen van die opties dan weer zitten :/

Ik heb chronische astma³

Ik hou er niet van, ik zal blij worden van deze wetgeving. ^^
Member
Feb 9 2007 12:50pm
Axid heeft gelijk.

Autorijden is slechts schadelijk voor je gezondheid wanneer je verongelukt. Roken is sowieso schadelijk. Het is voor niets goed, en rokers sterven gemiddeld 10 jaar jonger. Net zoals je de keuze maakt om te roken, maak je ook de keuze om heroļne te gebruiken. Wanneer je voor een verslaving kiest, moet je er maar tegen kunnen dat er momenten zullen zijn wanneer je deze zal missen. PECH.
Member
Gold: 326.73
Feb 9 2007 12:55pm
Quote (Champo @ Thu, 8 Feb 2007, 23:32)
Er word in 2011 een rookverbod gegeven voor de horeca ( dus ook discotheken ) wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het onzin en denk dat vooral in discotheken de omzet zal gaan dalen.. met z'n alle in de kou roken en weer naar binnen?
ik zie het niet voor me.. en ze willen het ook nog is gaan versnellen

discuseer lady's

-

Ik snap dat het niet leuk voor de rokers is maar als eerlijk ben vind ik het niet erg ,want ik rook zelf niet en als uit ga vind die stop kamers aar niks tongue.gif ,maarjah vind het niet al te slimme zet
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Feb 9 2007 02:17pm
Ik heb een bloedhekel aan passief roken en ik mijd liever openbare gelegenheden waar dit overmatig voorkomt. Dit vind ik dus echt een hele goede zaak!

Waar ik mij ook gigantisch aan stoor, waarom gooien jullie (rokers) altijd die afgerookte peuken op de grond? Is het teveel moeite om die bende gewoon op te ruimen?
Member
Gold: 326.73
Feb 9 2007 03:56pm
Quote (RestrainedLove @ Fri, 9 Feb 2007, 22:17)
Ik heb een bloedhekel aan passief roken en ik mijd liever openbare gelegenheden waar dit overmatig voorkomt. Dit vind ik dus echt een hele goede zaak!

Waar ik mij ook gigantisch aan stoor, waarom gooien jullie (rokers) altijd die afgerookte peuken op de grond? Is het teveel moeite om die bende gewoon op te ruimen?

-

Ben het wel met je eens ,wat rokers ook altijd doen is tijdens het werken toch nog effe rook pauze nemen .

Bij mij bijvoorbeeld

08.00 beginnen we / 09.30-09.45 pauze / 12.00-12.30 pauze / 14.30-14.45 pauze / 17.30 klaar met werken

09.00 / 13.30 / 16.15 nemen alle rokers nog is pauze ,ik zelf werk gewoon hard door toch snap ik niet dat ze pauze moeten nemen wacht gewoon man tot je echt pauze hebt , tis gewoon een stink gewoonte ! :@
Member
Feb 9 2007 05:03pm
Quote (¢?NNI @ Fri, Feb 9 2007, 06:50pm)
Axid heeft gelijk.

Autorijden is slechts schadelijk voor je gezondheid wanneer je verongelukt. Roken is sowieso schadelijk. Het is voor niets goed, en rokers sterven gemiddeld 10 jaar jonger. Net zoals je de keuze maakt om te roken, maak je ook de keuze om heroļne te gebruiken. Wanneer je voor een verslaving kiest, moet je er maar tegen kunnen dat er momenten zullen zijn wanneer je deze zal missen. PECH.

ik heb echt een hekel dat jij altijd ergens wat op weet.... tongue.gif

maar dan nog, auto rijden is ook schadelijk, moet wel :\ je zit zowieso op de weg, dus uitlaat gassen zijn ook niet goed..
en zowieso de mens is altijd slecht bezig, met maakt niet uit wat....
zoals jou pc, dat is ook slecht.... energie, etc etc

dus waarom niet roken ?..smile.gif
Member
Gold: 5,901.42
Feb 9 2007 05:17pm
Quote (JurK. @ Fri, 9 Feb 2007, 19:08)

rare gedachtes.....

tja eige schuld

Ik zeg niet dat iedereen die rookt, meteen kapot geschoten moet worden. Maar als je rookt moet je niet klagen als je daardoor dood gaat.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234515Next
Add Reply New Topic New Poll