Quote (¢?NNI @ Sun, Jan 21 2007, 05:06pm)
Quote (CursedWater)
Microsoft is de marktleider... En Bill Gates kan zo zien wat we allemaal op ons computertje doen, jammer genoeg. Als er een goed concurrerend systeem op de markt kom, zal ik daar waarschijnlijk voor gaan.
Dat is er al lang. Ik kan met mijn Mac alles wat iemand met een PC kan. Nee, ik kan zelfs meer. Door de nieuwe intel-processors kan je op een Mac zonder elke Windows-applicatie draaien. Niet dat dat echt een aanrader is, want Apple-software is zonder twijfel superieur.
Inderdaad JIJ kan met Mac meer. Je vergeet echter dat de meesten van ons geen tijd of geen zin hebben om zich in welke software dan ook te verdiepen en genieten, zoals ik, van het gebruiksgemak van een voorgeïnstalleerde pc of labtop met windows XP. Persoonlijk word ik niet echt enthousiast van allerlei schitterende kleuren en zogenaamd handige, geavanceerde functies. Ik ben al tevreden als mijn tekstverwerker werkt, ik internetsites kan bekijken en af en toe een spelletje kan opstarten.
Hetzelfde geldt ook voor mijn telefoon. Ik kan er mee bellen en sms-en en heb ook echt geen behoefte om er e-mails mee te sturen of wat dan ook. Daarom geef ik de voorkeur aan een simpele, goedkopere, dunne en vooral handzame telefoon waar ik geen last van heb als ik hem niet gebruik. Aangezien ik een arme student ben prefereer ik dit ook boven een abonnement waar ik me maandelijks blauw aan betaal.