Quote (Wuben[NM)
,Mon, 26 Mar 2007, 18:12]De NOS meldt dat Leterne het wegenvignet ouderwets en niet van deze tijd noemt. Hij kondigde aan nu te gaan zoeken naar een andere manier om automobilisten te laten betalen voor het gebruik van Belgische wegen.
Hmm. Ok, positief dat hij naar een andere manier op zoek is. Hoe minder er immers gereden worden, hoe beter voor het halen van de kyoto-norm.
Quote (Hellskin @ Mon, 26 Mar 2007, 19:27)
Quote (¢?NNI @ Tue, Jan 16 2007, 12:56pm)
Kijk, het punt is. Nu betalen Belgen mee voor het onderhoud van de wegen dat door niet-belastingbetalers (buitenlanders) wordt verbruikt. Het is dan niet ongelijk, maar juist eerlijker moesten deze niet-belastingbetalers een bepaalde bijdrage betalen. Ik heb er geen problemen mee dat dit in elk land het geval zou worden. Ik vind wel dat personen die slechts enkele keren per jaar de grens oversteken slechts een klein bedrag moeten bijdragen.
ik ga volgende keer aan iedereen die bij mij op de koffie komt de koste van vloerbedekking in rekening brengen....
Die vergelijking gaat niet op, dat zie je toch zelf ook wel in? Ook wel een wat late reactie.
Quote (Hellskin @ Mon, 26 Mar 2007, 19:27)
btw, ik heb nog nooit zulk slecht wegdek gevoelt als in belgie... oke misschien in sommige stukken van spanje & hongarijen...
Mja, Nederlandse wegen zouden er doorgaans beter bijliggen. Toch vertrouw ik liever op een studie over de kwaliteit van wegen dan iemands persoonlijke ervaringen.