d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nou Nog 1 Om Het Af Te Leren > Heb Vele Smaken Dus Graag Hou Het Netjes
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
Oct 24 2011 02:20am
Quote (duel_noob @ Oct 24 2011 08:08am)
Even je spelling gemarkeerd, gast hoe oud ben jij ?...

hou je nou maar stil komt toch niks nuttig uit je smoel
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 24 2011 03:36am
Quote (Mizuiro @ Oct 24 2011 08:20am)

Waarom zou ik mijn ''smoel'' moeten houden?
Ik vraag jou toch ook niet op je smoel te houden ? rot lekker een eind op.
Member
Gold: 641.00
Oct 24 2011 04:26am
Quote (Mizuiro @ 24 Oct 2011 09:20)

Ik moest persoonlijk in tijden niet zo hard lachen.

Jij post een stukje muziek, Mart geeft hierop zijn mening en zoals hij al opmerkte word hij meteen persoonlijk aangevallen en voor een debiel uit gemaakt.
Dan heb ik meteen al de vraag, waarom? Het kan toch zo zijn dat een DJ die jij leuk vind een ander slecht vind.

Verder je rage tegen iedereen hier, waarom? Dan zie ik je nog 2x zeggen ik besteed geen aandacht meer aan jullie terwijl je iedereen nog eens uitmaakt voor van alles en nog wat.

Dus ik vraag: spreek je zelf niet zo tegen, en ga gewoon weg, het is nu al duidelijk dat niemand zit te wachten op je. Althans niet hier.

Ik zal het ook even in een zinnetje zetten zodat jij het begrijpen kan. Gast, kanker gwn eind op, je bent kkr debieltje en niemand moet jou hier!
Member
Oct 24 2011 05:28am
Quote (CpTJenJen @ Oct 24 2011 10:26am)
Ik moest persoonlijk in tijden niet zo hard lachen.

Jij post een stukje muziek, Mart geeft hierop zijn mening en zoals hij al opmerkte word hij meteen persoonlijk aangevallen en voor een debiel uit gemaakt.
  Dan heb ik meteen al de vraag, waarom? Het kan toch zo zijn dat een DJ die jij leuk vind een ander slecht vind.

Verder je rage tegen iedereen hier, waarom? Dan zie ik je nog 2x zeggen ik besteed geen aandacht meer aan jullie terwijl je iedereen nog eens uitmaakt voor van alles en nog wat.

Dus ik vraag: spreek je zelf niet zo tegen, en ga gewoon weg, het is nu al duidelijk dat niemand zit te wachten op je. Althans niet hier.

Ik zal het ook even in een zinnetje zetten zodat jij het begrijpen kan. Gast, kanker gwn eind op, je bent kkr debieltje en niemand moet jou hier!

ga jij nog maar paar jaartjes na school misschien dat je dan ooit es begrijpt wat mening betekent ;)
ik rage verder tegen iedereen? iedereen die hier in me topic post zitte in elkaars friendlist hoezo bedoel je ( ik kan het nie alleen af oh wacht ik haalk me nederlandse vriendjes erbij ) gewoon triest voor woorden :)

voor de rest je ben net zo dom als de rest hiero en nee hoor ik blijf hier nog wel ff kanker zelf op ;) en krijg de kanker als je dat nog niet hebt beetje praten of je de baas bent whaha arme stakkertje vast en zeker een multi deze :) je ken wel merken lezen is niet je sterkste vak owjah denken ook niet owjah kortom another failzor

plz kom met wat beters random
Member
Gold: 810.00
Oct 24 2011 06:00am
Quote (Mizuiro @ 24 Oct 2011 13:28)
ga jij nog maar paar jaartjes na school misschien dat je dan ooit es begrijpt wat mening betekent ;)
ik rage verder tegen iedereen? iedereen die hier in me topic post zitte in elkaars friendlist hoezo bedoel je ( ik kan het nie alleen af oh wacht ik haalk me nederlandse vriendjes erbij ) gewoon triest voor woorden :)

voor de rest je ben net zo dom als de rest hiero en nee hoor ik blijf hier nog wel ff kanker zelf op ;) en krijg de kanker als je dat nog niet hebt beetje praten of je de baas bent whaha arme stakkertje vast en zeker een multi deze :) je ken wel merken lezen is niet je sterkste vak owjah denken ook niet owjah kortom another failzor

plz kom met wat beters random

Iedereen die het niet met jou eens is is blijkbaar een debiel en je dringt andere mensen jouw mening op. Ik denk dat jij wat meer hebt aan die extra jaren educatie dan CptJenJen, Verder zijn wij geen multi's, maar als je daardoor beter kan slapen snachts...
Member
Oct 24 2011 06:04am
Quote (Baklap @ Oct 24 2011 12:00pm)
Iedereen die het niet met jou eens is is blijkbaar een debiel en je dringt andere mensen jouw mening op. Ik denk dat jij wat meer hebt aan die extra jaren educatie dan CptJenJen, Verder zijn wij geen multi's, maar als je daardoor beter kan slapen snachts...

jou post *so called mening* is debiel maja als minderjarige is dat moelijk te snappen geeft niet ooit word je volwassen ;) aan jullie post te zien doen jullie niks anders dan mensen afkraken succ6 ermee mij heb je er nie mee whahah vind dit juist geweldig :)

plz ga door show me more :rofl:
Member
Gold: 810.00
Oct 24 2011 08:01am
Quote (Mizuiro @ 24 Oct 2011 14:04)
jou post *so called mening* is debiel maja als minderjarige is dat moelijk te snappen geeft niet ooit word je volwassen ;) aan jullie post te zien doen jullie niks anders dan mensen afkraken succ6 ermee mij heb je er nie mee whahah vind dit juist geweldig :)

plz ga door show me more  :rofl:

Met zulk soort spelling en grammaticaal incorrect taalgebruik heb je jezelf het privilege ontnomen om mensen minderjarig te noemen. PS: Ik ben 21.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Oct 24 2011 10:59am
AWESOMEEEEEE AHAHAH

yo Mizerie, G. ik ben heel lang na sgool gegaan en nu snap k no nie wa er aant handje es. je moe gwn nie zo dom doen. ik kan het helemaal wel alleen!

owjah,

owjah jongens, mag ik jullie toevoegen aan mijn friendlist?
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Member
Gold: 70,686.51
Oct 25 2011 03:16am
Ga ergens anders huilie doen Mizuiro.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll