Quote (CpTJenJen @ Oct 24 2011 10:26am)
Ik moest persoonlijk in tijden niet zo hard lachen.
Jij post een stukje muziek, Mart geeft hierop zijn mening en zoals hij al opmerkte word hij meteen persoonlijk aangevallen en voor een debiel uit gemaakt.
Dan heb ik meteen al de vraag, waarom? Het kan toch zo zijn dat een DJ die jij leuk vind een ander slecht vind.
Verder je rage tegen iedereen hier, waarom? Dan zie ik je nog 2x zeggen ik besteed geen aandacht meer aan jullie terwijl je iedereen nog eens uitmaakt voor van alles en nog wat.
Dus ik vraag: spreek je zelf niet zo tegen, en ga gewoon weg, het is nu al duidelijk dat niemand zit te wachten op je. Althans niet hier.
Ik zal het ook even in een zinnetje zetten zodat jij het begrijpen kan. Gast, kanker gwn eind op, je bent kkr debieltje en niemand moet jou hier!
ga jij nog maar paar jaartjes na school misschien dat je dan ooit es begrijpt wat mening betekent
ik rage verder tegen iedereen? iedereen die hier in me topic post zitte in elkaars friendlist hoezo bedoel je ( ik kan het nie alleen af oh wacht ik haalk me nederlandse vriendjes erbij ) gewoon triest voor woorden

voor de rest je ben net zo dom als de rest hiero en nee hoor ik blijf hier nog wel ff kanker zelf op

en krijg de kanker als je dat nog niet hebt beetje praten of je de baas bent whaha arme stakkertje vast en zeker een multi deze

je ken wel merken lezen is niet je sterkste vak owjah denken ook niet owjah kortom another failzor
plz kom met wat beters random