d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stelen Op School / Werk
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 6.00
Jan 8 2007 01:36pm
ik werk bij een supermarkt en jat soms ook een pakje peuken en een red bulltje maar ja daar blijft t bij wink.gif
bij ons op school wordt ook niet gejat mss ligt t eraan dat ik op de grootste kakker school van den haag zit tongue.gif
Member
Gold: 14,931.00
Jan 8 2007 02:37pm
op het werk bij ons wordt niet echt gestolen, wel wordt er af en toe wa meegenome.. maar de baas zelf vindt dat ook geen probleem..

op school kan er bijna nie gejat worre.. ze hebbe namelijk nix, en wat ze hebbe is goed beveiligd.

maja jatte van je eige school is tog je eige ruiten ingooie..
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 8 2007 02:52pm
Quote (WeedNator @ Mon, Jan 8 2007, 07:36pm)
ik werk bij een supermarkt en jat soms ook een pakje peuken en een red bulltje maar ja daar blijft t bij wink.gif
bij ons op school wordt ook niet gejat mss ligt t eraan dat ik op de grootste kakker school van den haag zit tongue.gif

Van het één komt het ander, schandknaap.

Waar ik eerst werkte, Schuitema, was een distributiecentrum van de C1000... Kerel, daar werd me toch veel gestolen ^^ Letterlijk werden er kratjes bier in auto's geladen. Met de introductie van beveiligingcamera's waren er ~30 mensen ontslagen. Terecht, lijkt me zo.

Quote (Jurk)

Nee?

This post was edited by CursedWater on Jan 8 2007 02:52pm
Member
Gold: 14,931.00
Jan 8 2007 03:04pm
Quote (CursedWater @ Mon, 8 Jan 2007, 21:52)

Quote (Jurk)

Nee?

ja?

tuurlijk wel.

je steelt van je eigen school:
1. school maakt meer kosten, wordt teruggerekend in schoolgelden
2. je maakt kans betrapt te worden
3. komen ze er niet achter maar blijft er systematisch veel gestolen worden, dan zal de school automatisch een slechte naam krijgen en slecht aangeschreven komen te staan -> schoolpapieren hebben lagere waarden.

dus JA
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Jan 8 2007 03:06pm
Lol, voor dat gebeurt moet je toch wel de halve school wegjatten... inclusief gebouw en leraren.

This post was edited by Incompetence on Jan 8 2007 03:06pm
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jan 8 2007 03:52pm
Quote (Incompetence @ Mon, 8 Jan 2007, 22:06)
Lol, voor dat gebeurt moet je toch wel de halve school wegjatten... inclusief gebouw en leraren.

Ai, vind daar maar eens een goed tegenargument voor xD!
Member
Gold: 0.31
Jan 8 2007 04:21pm
Heb ooit al eens 50frank (~2.5gulden) gestolen van men moeder vroeger, de dag erna terug 50 frank in haar tas gestoken. Ik kon gewoon niet leven met de gedachte dat ik iets gestolen had ><

Ow ja, ook eens een scheermesje op dienst gestolen omdat ik uit moest gaan en mijn scheertoestel vergeten meepakken heb. Heb er mij nog aan gesneden ook, en die keer heb ik geen nieuwe in de plaats gelegt.

Ik ben te braaf sad.gif
Member
Gold: 5,901.42
Jan 8 2007 04:43pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 8 Jan 2007, 23:21)
Heb ooit al eens 50frank (~2.5gulden) gestolen van men moeder vroeger, de dag erna terug 50 frank in haar tas gestoken. Ik kon gewoon niet leven met de gedachte dat ik iets gestolen had ><

Ow ja, ook eens een scheermesje op dienst gestolen omdat ik uit moest gaan en mijn scheertoestel vergeten meepakken heb. Heb er mij nog aan gesneden ook, en die keer heb ik geen nieuwe in de plaats gelegt.

Ik ben te braaf sad.gif

haha, ik heb bijna precies hetzelfde gedaan. Ik had een unid dragon shield verkocht voor een 40/15ias jwl, ik zei dat het storm was. Ik hield het niet eens 30seconde vol ^^. ikke die gast wisperen, hij was wel blij dat ik eerlijk was (a) de 2e keer
Member
Gold: 1.00
Jan 8 2007 06:19pm
Ik steel gewoon niet, verlies veel meer als ik mijn baan daardoor kwijt ben, en vrienden.
Member
Gold: 31.00
Jan 9 2007 04:55am
Quote (edujackass @ Mon, Jan 8 2007, 04:17pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, 8 Jan 2007, 16:34)
Quote (¢?NNI @ Mon, Jan 8 2007, 02:12pm)
Quote (DutchHooligan @ Mon, 8 Jan 2007, 12:26)
Hoi!

Hoi! Zou er een verband liggen tussen het toenemend aantal doden en het stijgend percentage criminaliteit? Wie weet ben jij de persoon die dit idiote vraagstuk waagt te beantwoorden.

Heb het even verbeterd.

heh dat britney spears vreemd gaat is interesant wil je zeggen?
het is duidelijk dat je verliefd bent op dutchooligan
Mensen stelen
Yup.
onderenanderen jij op d2 he? ^^ (vroeger dan wink.gif)

meschien zitten er veel kale jongetjes met bomberjacks op je school, of wil je graag horen dat wij zeggen dat er meer buitelanders naar nederland komen en er daardoor meer gestolen word?

Ten eerste, leer lezen, ten tweede.. iemand belachelijk maken die mededeelt dat er in zijn omgeving veel mensen zijn die dood gaan is zeker interessant of "stoer" om te doen? En dan ten derde, ben jij verliefd op C$NNI omdat je het elke keer voor hem opneemt of ben je gewoon puur alleen zijn holmaat?

Quote (¢?NNI @ Mon, Jan 8 2007, 07:26pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, 8 Jan 2007, 15:42)
Mja, Canni's leven in een flits:
Slaapt > Wordt wakker > Gaat d2jsp > Komt weer met het eeuwen oude topic "Mensen gaan dood" > Maakt weer een domme opmerking > E-penis groeit weer een centimeter > Gaat offline bij d2jsp en op naar het volgende forum.

Het laatste deel weet ik niet zeker maar het moet iets in die richting zijn smile.gif

Het is niet dat ik DutchHooligan verdedig omdat ik hem erg mag ofzo, (eerder het tegenovergestelde) maar ik begin er gek van te worden dat Canni steeds weer alles komt afkraken/spammen.

Ik ben kritisch, en wellicht heb ik een van jou topics ook bekritiseerd. Dat kan jij niet verdragen, en nu probeer je me terug te bekritiseren, waar je fantastisch in slaagt. Dat is geloofwaardiger.

Dat jij denkt dat ik geen kritiek kan hebben is voor mij alleen lachwekkend. " een van jou topics" Ik maak amper topics, en tot nu toe is er eigenlijk altijd wel commentaar van jou geweest. Als je zelfs niks nuttigs kan verzinnen mij best, maar post het dan gewoon niet en ga lekker naar een ander forum je e-weener vergroten. Het feit overigens dat jij met dingen spot die voor bepaalde mensen zeer ernstig/belangerijk zijn, is simpelweg een symptoon van zwakte en niet genoeg aandacht krijgen.

This post was edited by DemOnatOr on Jan 9 2007 05:00am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll