Quote (edujackass @ Mon, Jan 8 2007, 04:17pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, 8 Jan 2007, 16:34)
Quote (¢?NNI @ Mon, Jan 8 2007, 02:12pm)
Quote (DutchHooligan @ Mon, 8 Jan 2007, 12:26)
Hoi!
Hoi! Zou er een verband liggen tussen het toenemend aantal doden en het stijgend percentage criminaliteit? Wie weet ben jij de persoon die dit
idiote vraagstuk waagt te beantwoorden.
Heb het even verbeterd.
heh dat britney spears vreemd gaat is interesant wil je zeggen?
het is duidelijk dat je verliefd bent op dutchooligan
Mensen stelen
Yup.
onderenanderen jij op d2 he? ^^ (vroeger dan

)
meschien zitten er veel kale jongetjes met bomberjacks op je school, of wil je graag horen dat wij zeggen dat er meer buitelanders naar nederland komen en er daardoor meer gestolen word?
Ten eerste, leer lezen, ten tweede.. iemand belachelijk maken die mededeelt dat er in zijn omgeving veel mensen zijn die dood gaan is zeker interessant of "stoer" om te doen? En dan ten derde, ben jij verliefd op C$NNI omdat je het elke keer voor hem opneemt of ben je gewoon puur alleen zijn holmaat?
Quote (¢?NNI @ Mon, Jan 8 2007, 07:26pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, 8 Jan 2007, 15:42)
Mja, Canni's leven in een flits:
Slaapt > Wordt wakker > Gaat d2jsp > Komt
weer met het eeuwen oude topic "Mensen gaan dood" > Maakt weer een domme opmerking > E-penis groeit weer een centimeter > Gaat offline bij d2jsp en op naar het volgende forum.
Het laatste deel weet ik niet zeker maar het moet iets in die richting zijn

Het is niet dat ik DutchHooligan verdedig omdat ik hem erg mag ofzo, (eerder het tegenovergestelde) maar ik begin er gek van te worden dat Canni steeds weer alles komt afkraken/spammen.
Ik ben kritisch, en wellicht heb ik een van jou topics ook bekritiseerd. Dat kan jij niet verdragen, en nu probeer je me terug te bekritiseren, waar je fantastisch in slaagt. Dat is geloofwaardiger.
Dat jij denkt dat ik geen kritiek kan hebben is voor mij alleen lachwekkend. " een van jou topics" Ik maak amper topics, en tot nu toe is er eigenlijk altijd wel commentaar van jou geweest. Als je zelfs niks nuttigs kan verzinnen mij best, maar post het dan gewoon niet en ga lekker naar een ander forum je e-weener vergroten. Het feit overigens dat jij met dingen spot die voor bepaalde mensen zeer ernstig/belangerijk zijn, is simpelweg een symptoon van zwakte en niet genoeg aandacht krijgen.
This post was edited by DemOnatOr on Jan 9 2007 05:00am