Quote (The_Chao_Master @ Sat, 6 Jan 2007, 22:03)
Quote (CorvX @ Sat, Jan 6 2007, 07:08pm)
Ik heb dat ding niet , en ik hoef de "wii" ook niet.
Bij gamen hoor je rustig te kunnen zitten , en niet dood vermoeid zijn omdat je je armen overal heen swiept.
Dat ding is duur , heb er simpelweg het geld niet voor.
Ik speel gewoon persoonlijk liever op oldschool consoles.. consoles die ik nog vaak bespeel zijn : neogeo , nes & snes. Dat zijn me favorieten.
En ehm , had ik al gezegd dat dat ding gewoon te duur is?
duur
haha das een goeie
de PS3 is 2x zo duur
wie geeft er nu 500 Euro weg voor PS3 >.>
meschien beter eerst w8ten totdat er een keuze is uit 3 apparaten en dan pas kiezen ze zijn allemaal gewoon duur, je hebt er het geld voor over of niet, ik ga niet een andere console nemen omdat ik voor de andere 2 simpelweg nog niet genoeg geld heb
annyways pc>all
over de reply hier boven
de ps3 heeft alles wat de 360 ook heeft maar dan beter dus die laatste plaats kan al weg dan is het enige verschil met die wii nog dat beweeg shit, (dit zit ook in de ps3 maar dan een stuk minder verfijnd zegmaar:D) MAARRRrr ik weet niet of die wii nog een hardeschijf heb.. wat de ps3 dus wel heb 60gb is de grootste d8 ik.. en de ps3 heeft blue ray en dat is tog een behoorlijk stuk groter als die hd dvds van de 360 bijv dus tadaa ps3 bovenaan, ik denk zelf datie zo duur is vanwege die blue ray speler die erin zit omdat deze gewoon 799 euro zijn per stuk
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=CGAI02 als je dat eraf haalt en er het bedrag van een dvd spelertje voor in de plaats rekent (34 euro) dan istie dus plots een heel stukje goedkoper als hun concurente
This post was edited by edujackass on Jan 6 2007 07:55pm